|

طراحی ویلا با شرکت ویرا طرح اسپرلوس؟

داشتن یک ویلای مدرن یکی از دغدغه های کسانی است که همیشه به دنبال بروزترین طراحی ها هستند. شرکت ویرا طرح اسپرلوس (www.vtsland.ir) یک ویلای …

لینک کوتاه کپی شد

داشتن یک ویلای مدرن یکی از دغدغه های کسانی است که همیشه به دنبال بروزترین طراحی ها هستند. شرکت ویرا طرح اسپرلوس  (www.vtsland.ir) یک ویلای مدرن با بهترین شکل و طراحی بسیار زیبا به شما عرضه خواهد کرد.

در واقع طراحی ویلا زیرمجموعه ای از معماری است که باید از دانش، تجربه و آگاهی از هنر ساخت و ساز و اصول طراحی ویلا بهره مند شود. بدیهی است که هدف شما از ساخت و ساز اقامت در اقامتگاهی مجلل و راحت است که به دور از مشکلات ناخوشایند آلودگی محیطی، دیدهای همسایگی مشرف و تنگی فضا باشد.در این راستا رسالت ما نیز، طراحی ویلا به گونه ای است که چنین فضای مطلوبی را خلق کند که علاوه بر موارد ذکر شده، دارای استقامت ساختاری، هماهنگی با فضای طبیعی پیرامونی و زیبایی و جذابیت‌های بصری و فضایی باشد.

طرحی ویلا با ویرا طرح اسپرلوس

نحوه طراحی ویلا چگونه است؟

فرآیند طراحی ویلا باید بر اساس ابعاد و ویژگی های زمین، بودجه مالی، تعداد اعضای خانواده، مدت اقامت و سلیقه خاص شما باشد. بنابراین با درک درست این مشکلات و صرف زمان کافی برای تجزیه و تحلیل این شرایط، اقدامات موثری برای رفع مشکلات و محدودیت ها انجام خواهیم داد و در نتیجه شما را به رویاهای خود نزدیک می کنیم.

در ابتدا ساخت ویلا فرآیندی طولانی و دشوار به نظر می رسد، اما تیم حرفه ای ما در تمامی مراحل اخذ مجوزهای لازم، آماده سازی زمین، طراحی معماری، طراحی سازه، محاسبات سازه و سیستم های نصب و مدیریت پروژه مشارکت دارند. شما باید طراحی کنید در عین حال با پشتیبانی و تجربه چندین ساله در زمینه کاربرد، می توانید قرارداد خود را از اجرای اسکلت تا طراحی داخلی به عهده بگیرید.

زمین طراحی و ساخت ویلا

از آنجایی که خودشناسی اولین قدم به سوی هدف و آینده است، یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید زمین ویلا، شناخت نیازها و روحیه خود است، آیا ترجیح می دهید آخر هفته را در فضای آرام جنگل بگذرانید یا موارد زیر؟ ساحل؟ یا هر دو؟ یا فضای کوهستانی را ترجیح می دهید یا مانند برخی افراد مناطق آرام کویری را ترجیح می دهید؟ با این حال، انتخاب این موضوع کاملا به شما و شخصیت شما بستگی دارد.

ابعاد زمین ساخت ویلا

انتخاب متراژ زمین به دو عامل مهم بستگی دارد، اول توانایی مالی شما و دوم نیاز شما دلیل اول واضح است  و نیازی به توضیح ندارد، اما نیازهای شما بخش مهمی از طراحی ویلا است. . ابتدا باید تصمیم بگیرید که ویلا شیب دار می خواهید یا ویلای بدون توپوگرافی و در زمین مسطح. از آنجایی که توانایی مالی شما مستقیماً با نیازهای شما مرتبط است. نیازهای شما نیز مستقیماً با خلق و خوی شما مرتبط است، پس بررسی کنید و عاقلانه انتخاب کنید.

سبک طراحی را انتخاب کنید

سبک طراحی شما کاملاً به سلیقه و علایق شما بستگی دارد. آیا رویای شما زندگی در یک ویلای مدرن است یا یک ویلای روستیک یا کلاسیک را ترجیح می دهید؟ یا ویلای سنتی ایرانی را ترجیح می دهید؟

در اینجا به بررسی ویلای فعلی می پردازیم:

سبک مدرن

ویلاهای مدرن به زیرمجموعه های مختلفی تقسیم می شوند که هر کدام شامل روشی متفاوت برای طراحی ویلا و تغییرات جزئی می باشد.خطوط و منحنی های مستقیم و استفاده از مصالح شیشه ای طراحی شده است و برخی فقط خطوط منحنی و نرم را انتخاب می کنند و برخی دیگر. به عنوان تنها خطوط مستقیم و قابل فهم، و دیگران خطوط شکسته و خشن را با روحی متفاوت ایجاد می کنند.

طراحی ویلا

سبک طراحی ویلای کلاسیک چگونه است؟

طراحی یک ویلای کلاسیک سبکی بدیع است که ریشه در تاریخ دارد و نشان دهنده عظمت، اعتبار و شکوه ساختمان است. به عنوان مثال یکی از این ویلاهای مجلل که می توان به آن اشاره کرد ویلاهای امیردشت مازندران است. پلان های ویلاهای این شهر عمدتاً برای لوکس بودن و فعالیت طراحی شده است به طوری که سالن های پذیرایی آنها بسیار بزرگ و رو به مساحت ویلا می باشد. همچنین نمای آنها بسیار سنتی است و برخی از ویلاهای قصری با طراحی شبیه به کاخ های اسپانیایی و انگلیسی الهام گرفته شده است. زمین این نوع ویلاها در شهر امیردشت از 1000 متر و در برخی موارد مهم تا 2600 متر شروع می شود. طراحی ویلای کلاسیک بر روی قطعات کوچک اشتباه است و باعث کاهش اندازه آن می شود.

در طراحی ویلای کلاسیک باید در نظر داشته باشید که ویلا علاوه بر حرفه ای بودن، زیبا و دلنشین بودن، تمامی امکانات مدرن را نیز داراست. همه اینها در روستاهای مجلل شهرستان امیردشت یافت می شود. اکثر این ویلاها مجهز به استخر، سونا، جکوزی، محوطه سازی زیبا، نظارت تصویری و سیستم هوشمند هستند. ویژگی اصلی این روستاها چشم انداز رو به دریا و جنگل است. صاحبان این روستاها معمولاً افراد عالی رتبه و ثروتمند حوزه های اقتصادی و سیاسی کشور هستند.

طراحی ویلا با ویرا طرح اسپرلوس

طراحی ویلا دوبلکس در مدرن ویلا

یکی از جدیدترین گرایش های شرکت ویرا طرح اسپرلوس در طراحی ویلا دوبلکس می باشد. شاید با شنیدن کلمه دوبلکس ساختن یک ویلای زیبا و مدرن در ذهنتان ساخت شود. اگر دانشی با طراحی های مدرن و زیبا دارید واقعا تخیل شما را به خود جذب کند. نوع ویلایی دوبلکس ویلای مدرن می تواند زیبایی را به شکلی جدید و تاریخی به شما نشان دهد.

طراحی ویلای مدرن

شرکت ویرا طرح اسپرلوس با بهره گیری از کارشناسان و طراحان مجرب می تواند انواع ویلاهای دوبلکس را با مدرن ترین طراحی های روز دنیا برای شما طراحی کند. همانطور که می دانید ویلا نوعی مکان است که مردم به آن فکر کرده اند و در تمام جنبه های زندگی در معماری و طراحی از آن استفاده کرده اند. با یک ویلای مدرن ، دیگر احساس محرومیت یا نیاز به زندگی در خانه خود نخواهید داشت. به خصوص اگر این ویلا با استفاده از طرح های مدرن ساخته شده باشد.

طراحی ویلای دوبلکس می تواند انتخاب افراد زیادی با سلیقه های مختلف باشد. در هر محیط زندگی، اصل طراحی و انتخاب، داشتن محیطی راحت و آرام است که مکانی امن و مهربان برای ساکنین فراهم کند. برای اطمینان از طراحی بی نقص ویلای خود، علاوه بر استفاده از ترکیب رنگی بهینه، باید به ارتباط طراحی داخلی و محیط داخلی ویلا با امکانات کامل نیز توجه زیادی داشته باشید.

 با گذشت زمان شاهد ظهور اکسسوری ها و طرح های زیبا و کاربردی زیادی هستیم. این پیشرفت ها همیشه در طراحی و مبلمان ویلا تاثیر دارد. ابتدا نقشه کلی ویلا را بررسی می کنند. طراحی ویلا توسط متخصصین ویرا طرح اسپرلوس در چند مرحله انجام می شود. اولین قدم گرفتن نقشه کلی ویلا است که باید طبق اصول مربوطه انجام شود. در این مرحله باید چند نکته را رعایت کرد. از جمله این نکات می توان به فضای داخلی، پنجره های ویلا، نور قسمت های مناسب و کار به صورت مدرن اشاره کرد.

سخن پایانی

در پایان لازم به ذکر است، اگر در طراحی و ساخت ویلای خود نیاز به مشاوره رایگان داشتید، می توانید با یکی از مطرح ترین شرکت های حال حاضر طراحی ویلای کشور یعنی گروه معماری ویرا طرح اسپرلوس (www.vtsland.ir) ارتباط برقرار کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی