|

جدال نفسگیر گراز و پلنگ داشت به نفع پلنگ میشد که سر و کله کفتار آویزووون پیدا شد؛ لعنتی!

در این ویدئو صحنه هایی از جدال گراز و پلنگ را خواهید که در پایان با دخالت کفتار سر پلنگ بدجور به کلاه موند اما سرنوشت گراز چی شد؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- گراز ها گونه ای از پستانداران هستند که مثل فیل ها، شیر ها و کفتار ها به صورت گله ای زندگی می کنند. تعداد اعضای گله آن ها گاهی اوقات به 50 گراز می رسد. این گروه‌ها شامل گزارهای ماده و گرازهای جوان نر و بچه‌ها هستند که توسط یکی از گراز های قدیمی رهبری می شوند. در فصل پاییز در زمان جفتگیری، نرهای مسن به این گروه می‌پیوندند و پس از جفت‌گیری، ماده به تنهایی زندگی خواهد کرد.

گراز ها شناگران ماهری هستند و حس بویایی بسیار قوی ای دارند به طوری که قادرند مواد غذایی موجود در زیر زمین را با استفاده از حس شامه پیدا کنند. ببر، گرگ، پلنگ، خرس، شیر و کفتار شکارچیان طبیعی گرازها هستند. شکارچیان طبیعی بچه گرازهای کوچک معمولا مارهای بزرگ، پرندگان شکاری بزرگ و بسیاری از گربه‌سانان وحشی هستند.

گراز ها از طلوع خورشید تا غروب در جستجوی مواد غذایی هستند. آنها در میان بستر برگ‌ها و خاک مرطوب مناطق جنگلی با پوزه سخت خود ریشه‌ها را جستجو و می‌خورند. رژیم غذایی اصلی گرازها از مواد گیاهی مانند دانه‌ها، میوه‌جات، ریشه‌ها و گیاهان جوان تشکیل شده است. با این وجود، آنها تقریبا هر چیزی را می‌خورند. غذاهای حیوانی آنها شامل انواع بی‌مهرگان مثل حشرات، کرم خاکی، حلزون و مهره‌دارانی مانند ماهی، جوندگان، قورباغه‌ها و مارمولک‌ها و لاشه حیوانات بزرگ نیز است.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها