|

تازه ترین خبرهای رتبه بندی معلمان امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که تا پایان اردیبهشت همه رتبه‌بندی معلمان به پایان خواهد رسید و اولویت بعدی رسیدگی به اعتراضات است.

لینک کوتاه کپی شد

رضامراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش امروز (چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت) در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ان شاءالله تا پایان اردیبهشت کل رتبه بندی به پایان خواهد رسید. جمعیتی بلاتکلیف بودند و تعدادی نیز به رتبه های خود اعتراض داشتند. برای اعتراض تا ۱۱ اردیبهشت فرصت بود. اعتراضات ثبت شد. اکنون اولویت اول اتمام رتبه بندی است. اولویت بعدی رسیدگی به اعتراضات است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از دنیای معدن؛ وی در ادامه اظهار کرد: اولویت بعدی نیز اصلاح آئین نامه رتبه بندی است که قول بنده به معلمان عزیز بود. در اصلاح آئین نامه تنها نهاد تعیین کننده ما نیستیم. طبق قانون هر سال شهریور رتبه بندی خواهیم داشت.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر تاکید مقام معظم رهبری بر فعالیت های پرورشی، بیان کرد: موضوع فعالیت‌های پرورشی از اولویت‌های اصلی است. متاسفانه ما قریب ۵۰ هزار مربی پرورشی کم داریم و امسال ۱۱ هزار نفر استخدام خواهد شد اما کم است.

صحرایی در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه استخدام ها چه زمانی انجام خواهد شد و چقدر می تواند کمبود معلمان را جبران کند؟ بیان کرد: اکنون آمار دقیقی از کمبود معلم نداریم چراکه در حال ایجاد تغییراتی در نحوه ساماندهی هستیم که امیدواریم نیازمان کم تر از آنچه باشد که پیش بینی می شود. از لحاظ کمبود معلم آمارها نگران کننده است. باید نحوه ساماندهی اصلاح شود. برخی از کارها از جهت مدیریتی می توان انجام داد تا نیاز منطقی تر شود. ما حدود ۲۸ هزار نفر استخدام کردیم. حدود ۲۷ هزار نفر هم از طریق آزمون استخدامی در راه داریم. امیدواریم با این دو جذب نیرو بتوانیم سال تحصیلی جاری را با حداقل مشکل پشت سر بگذاریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها