|

شگفتی های حیات وحش؛ گزار زگیل دار تنها به دست بَبر درنده زیر 30 ثانیه شرحه شرحه شد!

در این ویدیو ببر وحشی رو می بینید که گراز زگیل دار رو خیلی وحشیانه شکار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌ وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

ببر یکی از مشهورترین شکارچیان دنیای حیات وحش است و در خانواده بزرگ گربه سانان قرار می گیرد و به عنوان بزرگ ترین و قوی ترین گربه دنیا و سومین گوشت خوار جهان پس از خرس قطبی و خرس قهوه ای شناخته می شود.

این جانور وحشی بومی شرق و جنوب آسیا است و ظاهر جذاب، قدرت بدنی بالا و مهارتش در شکار از گذشته مورد توجه انسان ها بوده است. ببرها شکارچیان بسیار حرفه ای هستند و هر روز مانند دیگر چهار پایان خطرناک برای رفع گشنگی به شکار های کوچک و بزرگ می‌پردازند. این جانور می‌تواند هر حیوان گوشتی ای مثل آهو ها و گوزن ها و را شکار کنند.

ببر می تواند حدود 27 کیلوگرم گوشت میل کند، با این حال معمولا در هر وعده غذا ببر شامل 5.5 کیلوگرم گوشت است و از آن جا که چند روز طول میکشد تا یک شکار بزرگ را تمام کند باقی مانده غذایش را پنهان می کند تا بعدا از آن استفاده کند. ببر می تواند گورخر، آهو، بز و... شکار کند.

گراز ها که از خانواده خوک ها به حساب میان موجودات بسیار قوی هستند و می توانند روزانه حدودا ۲۰ کیلومتر را با سرعت تقریبا ۴۰ کیلومتر بر ساعت طی کنند. برخلاف جسته گراز ها در شنا کردن بسیار ماهر هستند و به راحتی از هر رودخونه ای عبور می کنند. گراز نر وزنی بین ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم داره.

این حیوانات در طبیعت دشمنان زیادی ندارند و کسی به سراغ شکارشون نمیره، چون می توانند خیلی خوب از خودشون دفاع کنند. در زمان گرازها موهای پشت و پهلوی خودشون را سیخ می کنند تا جسه بزرگتری از خودشون نشون بدهند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آزادآزاده ارسالی در

    ا پلنگه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها