|

شگفتی های حیات وحش؛ شیر دَرنده یه جوری با فیل غووول پیکر سَرشاخ شده که بیا و ببین!

در این ویدیو شیر وحشی رو می بینید که به جنگ با فیل عصبانی میره و دعوا میشه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شکار کردن، جنگیدن برای بقا، ادامه نسل و... خیلی از اتفاقات هیجان انگیز دیگر، مختص دنیای حیات وحش هست. دنیایی بی رحم که موجودات قوی تر همواره در آن پیروز هستند. کی از لحظه های جذاب این در این دنیای خاص، لحظه های شکار کردن و یا شکار شدن حیوانات هست. با ما همراه باشید تا یکی از این صحنه های جذاب رو ببینید.

شیر ها در دسته گربه سانان بزرگ قرار می گیرند. شیرهای وحشی همیشه با گله خود زندگی می کنند و در هر گله هر شیر وظیفه خاص خودش را دارد. شیرها اغلب به شکار گورخر، گاومیش، زرافه، گزار، بوفالو علاقه زیادی دارند. نکته جالب در مورد شیرها این است که هرگز به سراغ لاشه یک حیوان مرده نمی روند!

شیرها به صورت اجتماعی زندگی می کنند. در زندگی اجتماعی هر یک از اعضای گله وظیفه معینی دارد. همین خصوصیات و زندگی اجتماعی سبب می شود که شیر بتواند همچنان بر سر مقام خود به عنوان سلطان جنگل باقی بماند. زرد بودن پوست شیر یکی از مناسب ترین پوشش های استتاری در طبیعت به حساب میاید.

فیل ها یکی از جانوران غول پیکر طبیعت هستند که از سالیان بسیار بسیار دور روی کره زمین تقریبا با همین شکل امروزی که دارند زندگی می کردند. فیل ها بزرگ ترین حیوان بر روی خشکی هستند. این موجودات معمولا زندگی اجتماعی دارند که هر کدام از جنس نر و ماده دارای ویژگی های خاص خودشون را دارند.

فیل ها جانوران گیاه خوار هستند و تقریبا روزی 16 ساعت غذا می خورند. میوه ها و درختچه ها از غذاهای اصلیشون محسوب می شوند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها