|

پاساژ جواهیر استانبول با انواع برندهای جهانی

شما می‌توانید انواع مایحتاج خود را با قیمت مناسب از مرکز خرید جواهیر استانبول بخرید

لینک کوتاه کپی شد

استانبول یکی از بهترین شهرها برای خرید انواع لباس و پوشاک است و پاساژها و مراکز خرید متعددی دارد. جواهیر یا جواهر استانبول (Istanbul Cevahir) وسیع‌ترین مرکز خرید در اروپا، واقع در محله شیشلی است. انواع برندهای مطرح دنیا در این مکان شعبه دارند و شما می‌توانید علاوه بر خرید، از امکانات تفریحی جواهیر نیز استفاده کنید.

بسیاری از افراد و به ویژه گردشگران ایرانی، برای خرید به ترکیه سفر می‌کنند تا اجناس باکیفیت و اصل خریداری کنند. شما می‌توانید انواع مایحتاج خود را با قیمت مناسب از مرکز خرید جواهیر استانبول بخرید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتر درباره این مرکز خرید و نحوه دسترسی به آن به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

01

نمایی از مرکز خرید جواهیر استانبول

اطلاعات کلی از مرکز خرید جواهیر استانبول

پروژه ساخت مرکز خرید جواهیر از سال 1987 کلید خورد و در سال 2005 به اتمام رسید. این مرکز خرید که اکنون به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید اروپا شناخته می‌شود، 420هزار مترمربع زیربنا دارد که 11هزار مترمربع آن به فروشگاه‌ها و مابقی آن به پارکینگ اختصاص داده شده است.

سقف شیشه‌ای پاساژ جواهیر با مساحت 2500 مترمربع، یکی از جذابیت‌های این مرکز خرید به شمار می‌رود؛ همچنین دومین ساعت بزرگ دنیا با عقربه‌های 3 متری نیز در این مکان تعبیه شده است. شما می توانید برای بازدید از این مرکز خرید، تورهای گردشگری را رزرو کنید. پکیج‌های تور گردشگری باعث کاهش هزینه سفر شما می شوند. برای بررسی قیمت تور استانبول به وبسایت الفبای سفر مراجعه کنید.

02

فروشگاه های مرکز خرید جواهر استانبول

معماری مرکز خرید جواهیر

طراحی مرکز خرید جواهیر به وسعت 420هزار مترمربع، توسط مینورو یاماساکی، یکی از معماران برجسته ژاپنی- آمریکایی و کمک یاووز اسلان، معمار مشهور ترک، انجام شد. این مرکز خرید 6 طبقه مجهز به 280 فروشگاه، 48 رستوران، کافه و فست فود، 12 سالن سینما، زمین بولینگ، ترن هوایی و شهربازی است.

این بنا معماری بسیار چشم‌نوازی دارد و کاملا پایبند به اصول و استانداردها طراحی شده است. سالن‌های وسیع و زیبا، سیستم روشنایی و تهویه مناسب، آسانسورهای ایمن و پارکینگ بزرگ، از دلایل محبوبیت مرکز خرید جواهیر هستند. در سفر به استانبول حتما به این مرکز خرید مراجعه کنید.

03

محوطه مرکز خرید جواهیر استانبول

برندهای مرکز خرید جواهر استانبول؛ از کوتون تا آدیداس

جواهیر، بزرگ‌ترین مرکز خرید استانبول است؛ ازاین‌رو انواع‌های برندهای مطرح جهانی در طبقات آن پیدا می‌شوند. شما می‌توانید انواع لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی و لوازم منزل را از این مکان خریداری کنید. در ادامه با تعدادی از مشهورترین برندهای موجود در مرکز خرید جواهیر آشنا خواهید شد.

  • پوشاک کودک و بزرگسال: کوتون، منگو، ال سی وایکیکی، پانچو، زارا، گپ، بنتون، دفاکتو، تامی هیلفیگر، ای ببک
  • کیف و کفش: شوز اند مور، دری مد، بامبی، فلو، آلدو، تویگی، کمال تانجا
  • لوازم آرایشی و بهداشتی: فلورمار، گلدن رز، مک، سفورا، ایوروشه، رزنس، گراتیس
  • پوشاک و لوازم ورزشی: آدیداس، پوما، ریباک، بوینر اسپورت، اسکچرز، کارتال یوواسی
  • لوازم منزل: هوم سوییت هوم، انگلیش هوم، اوز دیلک، کاراجا، زارا هوم، چیلک، مادام کوکو، تانتی تونی، کوچتاش
  • جواهرات و اکسسوری: آتاسای، زن دایموند، آلتین باش، سواچ، سان گلس هت، اپال اپتیک، گوز گروپ اپتیک
  • لوازم الکترونیکی: سامسونگ، تفال، زیمنس، وستل، تکنوسا، آرچیلک

علاوه بر این برندها، سه نمایندگی شرکت مخابرات ترکسل، ترک تلکام و ودافون نیز در این مرکز خرید وجود دارند. شما می‌توانید کلیه مایحتاج خود را از جواهیر استانبول با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

فاصله مرکز خرید جواهر تا میدان تکسیم استانبول

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای دسترسی به پاساژ جواهر استفاده از مترو است. حالا سوال اینجاست که فاصله مرکز خرید جواهر استانبول با مترو چقدر است؟ در پاسخ باید بگوییم که این مرکز خرید دقیقا رو‌به روی ایستگاه متروی شیشلی قرار دارد. برای دسترسی به ایستگاه شیشلی باید خط M2 مترو را سوار شوید و در این ایستگاه از قطار پیاده شوید.

از آنجا که اغلب گردشگران ایرانی در هتل‌های نزدیک میدان تقسیم یا تکسیم اقامت می‌کنند، باید بگوییم که فاصله مرکز خرید جواهر تا میدان تقسیم بسیار کوتاه است. در اصل این مرکز خرید از نزدیک‌ترین مراکز خرید به میدان تکسیم به شمار می‌رود.

اگر اواخر مرداد تا اواسط شهریور به استانبول سفر کنید نیز می‌توانید از حراجی مرکز خرید جواهیر بهره‌مند شوید. در مدت دو هفته، فروشگاه‌ها اجناس خود را با حدود 50درصد تخفیف به فروش می‌رسانند؛ البته در پایان هر فصل نیز حراج فصلی در این پاساژ پابرجا است.

امکانات رفاهی و تفریحی موجود در مرکز خرید جواهیر

مرکز خرید جواهر استانبول علاوه بر فروشگاه‌های متعدد، امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری نیز دارد. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره خواهیم کرد.

  • دستگاه خودپرداز
  • داروخانه
  • خیاطی
  • اتاق مراقبت از نوزاد
  • نمارخانه
  • پارکینگ با گنجایش 2500 خودرو
  • خشکشویی
  • وای فای رایگان
  • پردیس سنمایی ماکسیموس با 11 سالن
  • بیش از 40 رستوران، کافه و فست فود با منوی ترکی و بین‌المللی
  • شهربازی سرپوشیده فان لب، مناسب برای کودکان و بزرگسالان

با مراجعه به مرکز خرید جواهر می‌توانید خرید، تفریح و سرگرمی را در یک مکان تجربه کنید و لذت ببرید. این پاساژ، مکان بسیار مناسبی برای کودکان و بزرگسالان است و به همین دلیل یکی از بهترین و محبوب‌ترین مراکز خرید ترکیه به شمار می‌رود.

جاذبه‌های دیدنی در اطراف مرکز خرید جواهیر استانبول

پس از خرید از پاساژ جواهیر بد نیست از جاذبه‌های گردشگری اطراف آن نیز بازدید کنید. جواهیر استانبول تقریبا در مرکز شهر قرار گرفته و فاصله چندانی با بافت تاریخی استانبول ندارد. بازار عتیقه فروشی فریکوی، کاخ ایهلامور، موزه نظامی، ماچکا پارک، مسجد تاریخی تشویکیه و نیشانتاشی شاپینگ سنتر از دیدنی‌های اطراف این مرکز خرید هستند که در فاصله کمتر از 15دقیقه‌ای از آن قرار دارند.

اگر پس از یک خرید طولانی احساس گرسنگی یا تشنگی کردید نیز می‌توانید به رستوران‌های اطراف پاساژ جواهیر مراجعه کنید. رستوران اچ دی اسکندر، کارلز جی آر، پیدم و فست فود برگر کینگ فقط چند قدم با این مرکز خرید فاصله دارند. البته منوی رستوران‌های داخل پاساژ نیز متنوع و باکیفیت است.

سفر به استانبول با تورهای استانبول الفبای سفر

در این مقاله مرکز خرید جواهیر را به‌طورکامل به شما معرفی کردیم. اگر قصد خرید از بازارها و پاساژهای استانبول را دارید، این مرکز خرید یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. حراج‌های فصلی، قیمت‌های مناسب و نزدیکی پاساژ جواهیر به مرکز شهر، آن را به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول تبدیل کرده است. اغلب گردشگران برای خرید لباس و سوغاتی به این مکان مراجعه می‌کنند.

بهترین زمان برای سفر به استانبول، همین حالا است. زمان را از دست ندهید و فقط با چند کلیک، تور استانبول را با بهترین قیمت و خدمات ایده‌آل از آژانس مسافرتی الفبای سفر خریداری کنید. به شما اطمینان می‌دهیم که با اولین خرید از این مجموعه به مشتری ثابت الفبای سفر تبدیل خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با کارشناسان حاضر در مجموعه در تماس باشید. همچنین برای رزرو تور های ترکیه و دیگر انواع تور خارجی به سایت آژانس مسافرتی الفبای سفر (www.alefbatour.com) مراجعه کنید. الفبای سفر عرضه کننده انواع تور داخلی و خارجی است. همچنین امکان رزرو بلیط هواپیما و هتل به صورت کاملا آنلاین از طریق سامانه الفبای سفر میسر است.

منبع: الفبای سفر|www.alefbatour.com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها