|

حیات وحش حیرت انگیز؛ گرگ های خونخوار یه جوری شکار میکنن که همه حیووون ها سکته میکنن!

در این ویدیو گله گرگهای وحشی رو می بینید که به بوفالوهای بزرگ حمله میکنن اما....!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌‌ وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

گرگ ها یکی از مرموز ترین جانواران حیات وحش هستند. گرگ ها در  خانواده سگ سانان قرار می گیرند  و انواع آنها در جهان زندگی می کنند. گرگ خاکستری یا گرگ معمولی مشهورترین نوع گرگ به حساب می آید. تعدادی از محققان معتقدند گرگ خاکستری کمک  زیادی به ایجاد نظم در اکوسیستم می کند. این حیوان می تواند انواع گسترده ای از حیوانات از جوندگان کوچک تا حیوانات متوسط و حتی بزرگ را شکار کند.

گرگ ها اغلب به صورت گروهی شکار می کنند، مخصوصا زمانی که شکار حیوان بزرگی باشد. این حیوانات زمانی شکار زخمی ببینند دیگر به سراغ حیوان سالم نمی روند. جالب است بدانید که گرگ خاکستری معمولا به طعمه بی حرکت حمله نمی کند بلکه اگر لازم باشد برای ساعت ها یا روزها منتظر می ماند تا جانور حرکت و او را تعقیب کند! غذای گرگ‌ انواع گوسفند، بز ، آهو و گوزن هست اما گاهی به سراغ جانوران کوچک‌ مانند خرگوش صحرایی، لاشه و زباله‌ می‌رود.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها