|

روش های سنتی در ترک سیگار

موضوع در مورد ترک سیگار به روش های سنتی و با استفاده از دستگاه های پیشرفته امروزی هست که به کنترل میزان نیکوتین دریافتی توسط فرد کمک…

لینک کوتاه کپی شد

اگر علاقمند به ترک سیگار به روش های سنتی هستید، گیاهان دارویی بسیاری برای این مورد وجود دارد که به شما در ترک سیگار کمک می کند. 

البته توجه داشته باشید که در انتخاب و مصرف گیاهان دارویی حتما از یک متخصص درمان کمک بگیرید تا با توجه به شرایط بدنی که دارید، گیاه مورد نیازتان را به شما پیشنهاد دهد. 

ترک سیگار

دستگاه سیگار پاد چیست؟ 

سیگار پادها در واقع کارایی و عملکردی شبیه به ویپ دارند و تنها تفاوت این دو در میزان نیکوتین می باشد. 

در سیگار پاد سیستم ها به دلیل اینکه فقط نیکوتین سالت باید در آنها استفاده شود، میزان نیکوتین بیشتری دارند و این وسیله برای افرادی که مصرف سیگار روزانه آنها زیاد است مناسب تر می باشد. ( این دستگاه برای استفاده از جویس مناسب نمی باشند ) 

گیاهان دارویی مناسب برای ترک سیگار 

شیرین بیان 

شیرین بیان یکی از گیاهان دارویی عالی و مؤثر برای ترک سیگار است. با جویدن ریشه این گیاه و یا دم کرده آن می توانید هرزمان که میل به کشیدن سیگار در شما ایجاد شد را ازبین ببرید. 

علف چای 

این گیاه بی نظیر بهترین دارویی است که شما را در ترک سیگار یاری می کند. تنها کافی است برای کنترل استرسی که در نتیجه ترک سیگار در شما ایجاد می شود، از دم کرده این گیاه روزی 2 تا 3 بار میل نمایید. 

عرق شاتره 

عرق شاتره از گیاهان دارویی بسیار مفید و کاربردی است که با پاکسازی خون و همچنین افزایش اشتها شما در تصمیم تان کمک می کند. 

از آنجایی که بسیاری از افراد سیگاری به مرور زمان دچار لاغری می شوند، این گیاه برای این افراد بسیار مناسب است. 

از دیگر گیاهان دارویی می توان به مخلوط عسل و عرق نعنا و سرکه، گل مخمل، زنجبیل، جنسینگ، خار مریم، سنبل الطیب و... اشاره کرد. 

راهکارهای صنعتی برای ترک سیگار و معرفی محبوب‌ترین برندهای ویپ

در واقع انتخاب ویپ یک مسئله سلیقه‌ای است و ممکن است هرکس به یکی از برندها علاقه داشته باشد ولی براساس کیفیت و رضایت‌های فروش می‌توان چندین برند محبوب را معرفی نمود. در ادامه به معرفی انواع مارک ویپ خواهیم پرداخت.

ویپرسو

برند ویپرسو که از بهترین برندهای دستگاه ویپ به شمار می رود که، از سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را در این زمینه با هدف دنیای بدون دود، آغاز کرده است. فعالیت این شرکت از کشور چین آغاز شد و چون محصولات با کیفیتی تولید می‌کرد، به‌ سرعت به یکی از معروف‌ترین کمپانی‌ها در زمینه ویپینگ تبدیل شد که طرفداران زیادی نیز داشت.

 

خرید ویپ

این برند محصولات خود را با کیفیتی بسیار بالا تولید و عرضه می‌کند که همین سبب شده تا نظر افراد زیادی از جمله منتقدان و ویپرها به محصولات این شرکت در میان دیگر انواع مارک ویپ جلب شود. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت، می‌توان به مواردی همچون: نوآوری، کنترل کیفیت عالی و تعهد اشاره کرد. هدف اصلی این شرکت این است که بتواند به افراد سیگار کمک کند تا علاوه بر دریافت نیکوتین موردنیازشان، سیگار را ترک کنند.

اسموک

یکی دیگر از انواع مارک ویپ که جزو با کیفیت‌ترین‌ها است، برند اسموک است که جزو مشهورترین‌ها در صنعت ویپ است. برند اسموک را می‌توان جزو اولین تولیدکنندگان موفق در زمینه ویپ نام برد و اصلی‌ترین دلیل این معروفیت و محبوبیت، ارائه دادن محصولاتی است که بسیار کاربردی و جدید هستند و سبب جلب نظر مشتری می‌شوند.

این برند فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرده و یکی از تولید کنندگان بزرگ در صنعت ویپ است. این شرکت محصولاتی با تنوع بالا ارائه می‌دهد و سهم بزرگی از بازار را نصیب خود کرده است. این شرکت بیشترین میزان تلاش خود را بر هدف جذب رضایت مشتری نهاده است و علاوه براینکه محصولات آن به‌راحتی در دسترس هستند، می‌توان لوازم یدکی آن‌ها را هم به‌سادگی پیدا کرد.

جدیدترین محصول تولیدی برند اسموک، با نام مینی ویپ اسکار تولید و عرضه شده است که علاده بر طراحی بسیار جذاب اندازه‌ای کوچک دارد که جزو ویژگی‌های آن به‌شمار می‌رود. شما برای خرید دستگاه‌های ویپ اسموک که از بهترین برندهای دستگاه ویپ هستند می‌توانید از طریق همین صفحه اقدام به خرید کنید.

گیگ ویپ

در میان انواع مارک ویپ، یکی دیگر از مشهورترین‌ها و بهترین‌ها، برند گیگ ویپ است. دلیل نام‌گذاری این دستگاه به‌خاطر استحکام بالای آن است، زیرا اکثر دستگاه‌های ویپ شکننده هستند و به‌سادگی با وارد شدن ضربه امکان شکستن دارند. برند گیگ ویپ این مشکل را حل کرده و دستگاه‌هایی را تولید کرده که درصورت وارد شدن ضربه یا افتادن از ارتفاع یا تماس با آب، آسیب نمی‌بیند و مقاومت بالایی دارد.

این ویپ در آمریکا طراحی و در چین تولید می‌شود و همینطور از بهترین برندهای دستگاه ویپ در جهان است. یکی دیگر از نوآوری‌های برند گیگ ویپ، تولید بهترین اتومایزر ویپ است که اتومایزرهای تولیدی آن، جزو پرفروش‌ترین و موفق‌ترین‌ها در این صنعت بوده‌اند.

کلام پایانی 

توجه داشته باشید که قبل از انتخاب و انجام هر یک از روش های گفته شده، بهتر است از یک متخصص و پزشک کمک بگیرید تا بنا به نیازتان بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهد. 

همه براین موضوع واقف هستیم که سیگار ضررهای جبران ناپذیر و مخربی را بر سلامت جسم و روان ما دارد و تنها با انتخاب بهترین روش برای ترک آن، می توانیم زندگی شاداب و سالمی را به خود هدیه دهیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها