|

چک لیست خرید ضروری ترین لوازم حمام برای جهیزیه عروس

خرید ضروری ترین لوازم حمام

شاید حمام اولین مکانی نباشد که میهمانان هنگام ورود به خانه می بینند، اما احتمالا در مقطعی از زمان اقامت خود در خانه ما به آنجا خواهند رف...

لینک کوتاه کپی شد

شاید حمام اولین مکانی نباشد که میهمانان هنگام ورود به خانه می بینند، اما احتمالا در مقطعی از زمان اقامت خود در خانه ما به آنجا خواهند رفت. فراتر از تاثیری که تمیزی حمام و سرویس بهداشتی میتواند بر سلامت شما بگذارد، بهینه سازی این فضا می تواند زندگی روزمره شما را کارآمدتر و لذت بخش تر کند. روش های طبقه بندی وسایل، محصولات مراقبتی پوست و مو، لوازم جانبی و ترفندهای طراحی می توانند فضای متفاوتی را ایجاد کنند. چه از ابتدا طراحی کنید یا به دنبال طراحی مجدد فضای فعلی خود هستید، نگاهی به تمام ملزومات و لوازم حمام زیرکه در ادامه خواهیم گفت، ایده های خوبی در زمینه خرید لوازم حمام برای جهیزیه تان به ارمغان می آورد. این چک لیست ملزومات حمام، تمام موارد ضروری کاربردی، به علاوه وسایل تجملی، لوازم نظافت و همه چیز را در بر می گیرد. موارد ضروری ذکر شده در زیر نه تنها مفید هستند، بلکه از نظر زیبایی نیز جهیزیه شما را دلپذیر و مجلل تر میکنند.

انواع حوله

حوله

حوله ها تقریبا نیازی به معرفی ندارند یکی از مهم ترین ایتم های لوازم حمام، حوله است!

حوله ها چندین کارکرد مهم در حمام دارند. آنها آب را جذب نموده، به شما کمک می کنند موهایتان را خشک کرده و در فاصله زمانی بین دوش گرفتن و لباس پوشیدن، شما را گرم نگه می دارند. تقریبا همه از حوله های حمام استفاده می کنند و آنها را در صدر فهرست چک لیست ما برای لوازم ضروری حمام قرار دارند. حوله های تن پوش، حوله های دستی، حوله های صورت، همگی آنها را در حمام خود آماده داشته باشید. البته، همه حوله ها جنس یکسانی ندارند. گزینه های لوکس فوق العاده ای وجود دارد که از پنبه کلاسیک ترک، حوله های حمام آجدار فوق العاده نرم، فوتا بافته شده تخت، بافت های وافل و حتی پارچه های حمام پنبه ای ارگانیک ساخته شده اند. هر ماده ظاهر و احساس منحصر به فردی دارد، بنابراین انتخاب مورد مناسب بیشتر به ترجیحات شخصی بستگی دارد، اما برخی از پارچه ها فشرده تر از بقیه تا می شوند در ادامه به شما انواع حوله را معرفی میکنیم :

حوله تن پوش

خرید حوله تن پوش یکی دیگر از خرید های مهمه لوازم حمام می باشند و قطعا خوب است که روپوش باکیفیت در دسترس داشته باشید. به راحتی بعد از حمام می توانید از آنها استفاده نموده و تا زمانی که کاملا خشک شوید، آنها را به تن داشته و سپس لباس بپوشید.

ست حوله دوقلو

حوله های زوجی که به صورت ست زنانه و مردانه طراحی شده اند. این نوع ست بیشتر برای جهیزیه خریداری می شود. از طرفی محدودیت در طراحی و تنوع در آنها به دلیل ست بودن این حوله ها در بازار وجود دارند اما نگران نباشید در دیاموندهوم میتوانید انواع ست حوله دوقلو را در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع خریداری کنید.

پودایران

شهرت این برند به طوری زیاد است که بسیاری در ایران این حوله را جزء یکی از انواع حوله ها می شناسند.  این برند ایرانی دارای محصولات با کیفیتی از جمله انواع حوله های تن پوش زنانه، مردانه و بچه گانه می باشد. جنس محصولات این برند بسیار متنوع بوده و شامل بامبو، پشم ارگانیک، ابریشم، ساتن جنس میکروفیبر و پنبه ارگانیک است..

 وسایل ضروری داخل  حمام شامل چه چیزهایی میشود؟

کابینت ها و قفسه ها فقط برای طبقه بندی و ذخیره سازی نیستند. قفسه ها همچنین عامل اصلی در طراحی ظاهر کلی حمام می باشند همچنین شما میتوانید در داخل این قفسه ها لوازم ضروری خود را قراردهید که درون دید نباشد. تمام وسایل شستشو، مراقبتی پوست و مو، وسایل بهداشتی و تمام لوازم حمام را می توان در قفسه ای مناسب طبقه بندی نمود که ظاهر زیبایی نیز به حمام می دهد همینطور لوازمی که در درون حمام هحتیاج داریم نیز در ادامه اورده شده است.

خرید پادری

خرید پادری حمام یکی از لوازم ضروری حمام بوده که اغلب نادیده گرفته می شود. در حالی که لزوما پادری رطوبت و خیسی با آب را از شما دور نمی کند، اما می تواند نرمی زیر پا، عایق، جاذب صدا و طراحی زیبا را فراهم کند. پادری حمام معمولا کوچک تر و صاف تر از فرش هایی هستند که در بقیه قسمت های خانه تان استفاده می کنید. بسته به شکل حمام و فضای در دسترس، یک یا دو پادری کوچک را روی زمین زیر روشویی یا پادری دایره ای در جلوی توالت قرار دهید.

سبد رخت چرک

سبدهای بافته شده و سطل های رخت برای نگهداری و سازماندهی وسایل حمام استفاده می شود. می توانید حوله های تا شده، لباس های تمیز یا کثیف را جداگانه در آنها قرار دهید. سبدها و سطل ها برای نگهداری در زیر سینک، چه در پشت درهای کابینت و چه در معرض دید، عالی هستند. همچنین می توانید آنها را در قفسه های باز قرار داده و بزرگترها را مستقیما روی زمین قرار دهید.

سبد ها یکی از لوازم حمام کمتر شناخته شده هستند.

دمپایی حمام

 

دمپایی حمام

فرقی نمی کند دمپایی های سنتی، کفش های مجلسی، یا حتی جوراب های دمپایی را ترجیح دهید، پاهایتان از شما تشکر خواهند کرد. بعد از حمام رطوبت پا به راحتی با یک دمپایی مناسب گرفته می شود.

آینه دیواری

هر سرویس بهداشتی نیاز به یک آینه با کیفیت دارد. بسیاری از حمام ها در حال حاضر با آینه توکار دکور میشوند. سرمایه گذاری روی آینه بزرگ حمام، یا نصب آینه ای که دارای کابینت ذخیره سازی کوچک نیز باشد، برای عروس خانوم ها بسیار پرمنفعت است.

شامپو ها و لوازم بهداشتی

در هر حمامی شامپوها و لوازم حمام هر شخص به طور اختصاصی میتواند وجود داشته باشد این مورد نه تنها درباره بهداشت فردی است بلکه جزء یکی از لوازم حمام مهم است .

شمع های معطر

شمع های معطر

این ایتم یکی از دلپذیرترین ایتم های لوازم حمام به شمار می اید . شما میتوانید با روشن کردن شمع،حمامی ارامش بخش را تجربه کنید همینطور شمع های معطر میتوانند بوی نم حمام و فضای حمام را بگیرند و با عطر خوش خود معاوضه کنند.

جمع بندی

دیاموند هوم مجموعه ای از بهترین ست حوله ها و لوازم حمام را برای فروش آنلاین دارد، بنابراین لازم نیست به فکر طی کردن مسافت طولانی به فروشگاه باشید. حوله ها از بهترین پنبه ترک ساخته شده اند و درمان تضمینی برای پوست مرطوب می باشند. دیاموند هوم مجموعه ای از لوازم حمام لوکس را در دسترس دارد همچنین شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های 051-43339300 و 09153526319 در تماس باشید .

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی