|

تخفیف ویژه اکانت اسپاتیفای در جعو استور

اسپاتیفای به عنوان بزرگترین پلتفرم سرویس پخش آنلاین موسیقی در جهان، کاربران را تشویق می‌کند تا برای گوش‌کردن به موسیقی قانونی هزینه ای را…

لینک کوتاه کپی شد

اسپاتیفای به عنوان بزرگترین پلتفرم سرویس پخش آنلاین موسیقی در جهان، کاربران را تشویق می‌کند تا برای گوش‌کردن به موسیقی قانونی هزینه ای را پرداخت کنند و اکانت اشتراکی آن منبع درآمد اصلی این سرویس است. اسپاتیفای همچنین گزینه ای از خدمات رایگان را به مشتریان ارائه می‌دهد که با محدودیت هایی همراه است اما امکان پخش موسیقی آنلاین را برای کاربران فراهم می‌کند. اسپاتیفای پرمیوم سرویس ویژه این پلتفرم است که امکان دسترسی به کاتا‌لوگ گسترده اسپاتیفای را می‌دهد، تبلیغات آزار دهنده به هنگام گوش دادن به موسیقی را حذف می‌کند و امکان دانلود موسیقی، پخش آفلاین و تعویض نامحدود آهنگ ها را ارائه می‌دهد. شما نیز با خرید اشتراک فردی، دو نفره و یا خانوادگی اسپاتیفای از جعو استور می‌توانید از این مزایای ویژه بهره مند شوید!

778f9206-3c6b-4780-b991-eb25701ffb63

اکانت رایگان اسپاتیفای چه محدودیت هایی دارد؟

اسپاتیفای در اکانت رایگان، درآمد خود را از طریق فروش اشتراک های پخش آنلاین به کاربران و تبلیغات به اشخاص ثالث به دست می‌آورد.  بنابراین در نسخه رایگان، کاربران نیازی به پرداخت هزینه اشتراک برای پخش موسیقی ندارند.  اما آنها باید هنگام گوش دادن به آهنگ های اسپاتیفای، وقفه های تبلیغاتی را تحمل کنند. انواع مختلفی از تبلیغات به هنگام پخش موسیقی در اسپاتیفای رایگان وجود دارد: تبلیغات صوتی، تبلیغات نمایشی، تبلیغات بیلبورد، لایت باکس و غیره.  تبلیغات صوتی حداکثر 30 ثانیه به عنوان تبلیغات بین آهنگ ها پخش می‌شوند.  تبلیغات نمایشی، تبلیغات بیلبورد و لایت باکس در هنگام استفاده از اپلیکشن اسپاتیفای  ظاهر می‌شوند.  علاوه بر این، کاربران رایگان فقط می‌توانند پخش همزمان را برای پخش موسیقی انتخاب کنند و مجاز به تعویض نامحدود آهنگ ها در حین گوش دادن به موسیقی نیستند. کاربران رایگان همچنین نمی‌توانند به صورت آفلاین به موسیقی ها دسترسی داشته باشند و هر آهنگی را که می‌خواهند پخش کنند.

2712f2e4-7f18-48d9-85ff-5a889e442e54

اکانت پرمیویم اسپاتیفای چه مزایایی دارد؟

مشترکین اسپاتیفای پرمیویم برای گوش دادن به موسیقی ها مانند کاربران رایگان محدودیتی ندارند، زیرا پرداخت حق اشتراک و خرید اکانت اسپاتیفای، تبلیغات و برخی محدودیت ‌ها را حذف می‌کند.  کاربران پرمیویم امکان استفاده نامحدود از پلتفرم و همچنین دسترسی آفلاین و آنلاین به لیست‌ های پخش را دارند.  اسپاتیفای همچنین به مشترکین خود نسخه آزمایشی رایگان پرمیوم را به مدت 30 روز ارائه می‌دهد و نرخ بیت را برای برخی آهنگ ها افزایش می‌دهد. بنابراین شما با فقط با پرداخت هزینه 9.99 دلار در ماه برای اشتراک شخصی اسپاتیفای، می‌توانید از صدای باکیفیت و موسیقی بدون تبلیغات لذت ببرید. توجه داشته باشید که این هزینه برای کاربران خارجی می‌باشد و شما می‌توانید با پرداخت کمترین مبلغ به صورت ریالی در جعو استور، اکانت رایگان خود را به پرمیوم ارتقا دهید.

اسپاتیفای به منظور جذب مشتری بیشتر، طرح اشتراک خانوادگی را ارائه می‌دهد. خانواده ها اکنون می‌توانند با پرداخت 14.99 دلار در ماه و خرید اکانت اسپاتیفای، شش حساب و پروفایل مختلف اسپاتیفای را دریافت کنند.  اگر حساب اسپاتیفای خود را با کل خانواده به اشتراک می‌گذارید اما می‌خواهید لیست های پخش را جدا از لیست پخش فرزندان خود نگه دارید و همچنین در هزینه خود صرفه جویی کنید، بهتر است اشتراک فمیلی اسپاتیفای را خریداری کنید.  Spotify Family اساساً یک برنامه پرمیوم با هزینه اشتراک کاهش یافته برای تمام اعضای یک خانواده است که امکان دسترسی به موسیقی آفلاین و بدون آگهی را در هر دستگاهی از جمله تلفن همراه، تبلت و دسکتاپ فراهم می‌کند. 

خرید اکانت اسپاتیفای با تخفیف ویژه از جعو استور

تاریخچه اپل موزیک و اسپاتیفای و عرضه آن ها به زمانی برمی‌گردد که هنوز فرهنگ گوش دادن به موسیقی قانونی جا نیفتاده بود و امکان دسترسی به آثار هنرمندان سراسر جهان برای بسیاری از کاربران وجود نداشت. اسپاتیفای یکی از پلتفرم های بسیار محبوب در زمینه پخش موسیقی استریم است که امکان دسترسی به کاتالوگ گسترده ای از آثار هنرمندان سراسر جهان را به کاربران ارائه می‌دهد. شما با خرید اشتراک این پلتفرم و ارتقای اکانت خود به پرمیویم می‌توانید به طیف گسترده ای از ویژگی ها و مزایای این سرویس دسترسی داشته باشید و موسیقی های خود را بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی به صورت آنلاین و آفلاین گوش دهید. فروشگاه اینترنتی جعو استور در این راستا و به منظور تسهیل خدمات خرید اشتراک، اکانت های پرمیوم پلتفرم های مختلف را به هزینه ای بسیار کمتر از هزینه دلاری به مشتریان خود عرضه می‌کند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاهی جعو استور، اکانت اسپاتیفای با تخفیفی ویژه و با حداقل قیمت خریداری کنید و پلی لیست شخصی خود را بسازید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها