|

شگفتی های حیات وحش؛ پلنگ عصبانی گراز زگیل دار رو خشن خفه کرد که نبینی باختی! (ویدیو)

در این ویدیو پلنگ وحشی رو می بینید که گراز زگیل دار رو خیلی خشن شکار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به جرات می توان گفت حیات وحش از عجیب ترین و در عین حال زیباترین موضوعات این جهان خاکی است. دنیایی که حیوانات با توانایی هایی که دارند تلاش می کنند زنده بمانند و بقای نسل خودشان را تضمین کنند. فرقی نمی کند شما عاشق کدام حیوان باشید، حیات وحش همواره برای شما غافلگیری های خودش را دارد. در این جهان وحشی شکار حرف اول را می زند و فرار کردن گام بعدی است. همراه ما باشید تا در کنار هم خاص ترین لحظه های دنیای اعجاب انگیز حیات وحش را ببینیم.

پلنگ حیوان وحشی و چابک است که به دلیل مهارت زیادش در شکار و ظاهر زیبایش در میان گوشتخواران شهرت زیادی دارد. اندازه پلنگ بین 100 تا 190 سانت و وزن آن بین 30 تا 90 کیلوگرم است. پلنگ ها در تمام آفریقای سیاه و جنوب آسیا زندگی می کنند که خلاف سایر گربه سانان اغلب زمان ها روی شاخه های درختان دیده می شوند.

گراز ها از خانواده خوک ها به حساب می آیند موجودات قوی هستند و می توانند روزانه حدودا 20 کیلومتر را با سرعت تقریبا 40  کیلومتر بر ساعت طی کنند. برخلاف اندازه بزرگشان، گراز ها در شنا کردن ماهر هستند و به راحتی از هر رودخونه ای عبور می کنند. این جانوران در طبیعت دشمنان زیادی ندارند و کسی به سراغ شکارشون نمی رود، چون می توانند به خوب از خودشان دفاع کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها