|

شگفتی حیات وحش؛ خدنگ های وحشی خرگوش بیچاره رو زنده خوردن که اصلا نمیشه دید!

در این ویدیو خرگوش بی چاره توسط خدنگ های وحشی خیلی بد خورده میشه که نمیشه دید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شکار کردن، جنگیدن برای بقا، ادامه نسل و... خیلی از اتفاقات هیجان انگیز دیگر، مختص دنیای حیات وحش هست. دنیایی بی رحم که موجودات قوی تر همواره در آن پیروز هستند. کی از لحظه های جذاب این در این دنیای خاص، لحظه های شکار کردن و یا شکار شدن حیوانات هست. با ما همراه باشید تا یکی از این صحنه های جذاب رو ببینید.

خدنگ پستانداری کوچکی است که ظاهری شبیه به گربه دارد و گوشتخوار است که در تیره خدنگ قرار دارد. از جمله ویژگی‌های بارز ظاهری میرکت‌ها می‌توان به بدن دراز، گوش‌های کوتاه و صاف و قابلیت این جانوران در ایستادن بر روی دو پا اشاره کرد. میرکت‌ها به رنگ‌های طلایی، قهوه‌ای، نقره‌ای و نارنجی یافت می‌شوند.

این حیوانات چشم‌های تیره‌ای دارند و دور چشمانشان هم تیره است. طول بدن این جانوران بین 25 تا 30 سانتی‌متر است و دم آن‌ها به تنهایی بین 19 تا 24 سانتی‌متر. معمولا وزن میرکت‌ها کمتر از یک کیلوگرم است و این حیوانات از نظر وزنی به اندازه یک سنجاب هستند.

خدنگ ها در بیابان‌های آفریقا یافت می‌شوند. این حیوانات در آفریقای جنوبی و کشورهایی مانند بوتسوانا و نامیبیا و آنگولا یافت می‌شوند. خدنگ ها را باید در آفریقای جنوبی پیدا کرد. این جانوران به صورت دسته‌های بزرگ زندگی می‌کنند و بسیار اجتماعی هستند.

خرگوش صحرایی یکی از آرامترین حیوانات طبیعت محسوب می شود. علیرغم این آرامش او به خوبی به زندگی در طبیعت ادامه می دهد. او به دلیل پاهای عقبش سرعت و طاقت بالایی دارد. آنها از خانواده جوندگان هستند و این به معنای داشتن دندانهای بلند و تیز است.

بسیاری از انواع خرگوشها صحرایی در شمال آمریکا زندگی می کنند. از معروفترین آنها، خرگوش صحرایی معروف به جک هر «jack hare» است. بیشتر از نیم متر طول و گوش های بلندی دارد، سریع می‌دود و گاهی تا شش متر هم می پرد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    سست ترین حیون که حیونای ضعیفتر از خودش شکارش میکنن خرگوش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها