|

پنج بازی موبایل خاص در ژانر کژوال؛ از زندگی در دنیای پازل تا ماهی گیری+ لینک دانلود

تو این مطلب 5 تا بازی ژانر کژوال به شما معرفی میکنیم که میتونید دانلود کنید و لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در جهان صنعت بازی های ویدیویی به یکی از بزرگترین راه های کسب درآمد کمپانی ها تبدیل شده است. در سال 2020 میلادی گردش مالی صنعت بازی موبایل نزدیک به 77 میلیارد دلار تخمین زده شد. این مطلب رو گفتم تا این به این نکته مهم اشاره کنم که اصولا بازی موضوع بسیار مهمی به حساب میاد، هم از لحاظ اقتصادی و هم جنبه های مهم دیگر که در ادامه به اون اشاره خواهیم کرد.

1- بالا رفتن دقت و تمرکز

2- افزایش سرعت عمل

3- بهبود عملکرد ذهنی

4- بهبود یادگیری

پس حالا که براش وقت میذارید و هزینه می کنید به سراغ بهترین هاش برید. این مطلب رو از دست ندید تا 5 تا بازی ژانر کژوال به شما معرفی کنم که وقتی دانلود کردی دیگه گوشی رو زمین نذاری!

کژوال

بدون شک از جذاب ترین ژانر های بازی های موبایل ژانر کژوال هست. در این ژانر شما فضایی رو تجربه می کنید که در واقعیت امکان تجربه اون نیست. حضور در مکان های عجیب و کارتونی، قرار گرفتن به جای شخصیت های انیمیشنی معروف، تجربه فضاهای سورئال و متفاوت دیگر. با ما باشید تا 5 تا بازی تاپ این ژانر رو بهتون معرفی کنیم.

1- Monument Valley 2

این بازی زیبا با ترکیب جلوه‌ های خاص هنری و طراحی پازل‌ های سخت تلاش کرده که مناظر چشم نوازی را برای کاربران  بسازد. ذهن بازیکنان به وسیله یک اثر هنری زیبا به چالش کشیده می شود. شما در این بازی وظیفه هدایت یک شاهزاده خانم با نام Ida را دارید که با ایده های جالبش بایستی شاهزاده را از بناهای تاریخی و راه های پر از رمز و راز و مخفی عبور دهد. از ویژگی های جالب این بازی Monument Valley 2 می شود به مواردی مانند طراحی حرفه ای کاخ ها و معابد، استفاده از صداها نزدیک به واقعیت و محیط های کاملا سه بعدی اشاره کرد.

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 4.7)

Monument-Valley-2-Cover

2- Pocket City

شهر خود را هرجور که می خواهید بسازید و گسترش دهید. شهر خود را به عنوان یک شهردار بسازید و به ایجاد مناطق مسکونی، تجاری و صنعتی ادامه دهید. پارک ها و نقاط تفریحی برای مردم بسازید و جرائم و بلایای طبیعی را هم کنترل کنید. باید جلوی دزدی و جنایت را هم بگیرید تا امنیت شهرتان را به خطر نیاندازید. از ویژگی‌های بازی Pocket City میشه به ساخت شهر منحصر به فرد، به دست آوردن زمین‌ های جدید و بازی کردن آفلاین اشاره کرد.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 4.0)

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 3.8)

cover-1_4x1

3- Fishing Life

با ماهیگیری روی دریای زیبا، گرفتن ماهی‌ های رنگارنگ به آرامش برسید. اولین نکته مهم بازی Fishing Life آرامش بخش بودن آن است. سازندگان بازی روی این موضوع تأکید کرده اند که با انجام این بازی به آرامش می رسید. در بازی Fishing Life شما در نقش یک ماهیگیر، سوار بر قایق خود می شوید و به دریا سفر می کنید و با ابزار ماهیگیری خود شروع به صید انواع ماهی ها خواهید کرد.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 4.1)

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 4.1)

Fishing-Life-3

4- One More Line

اگر می خواهید معتاد این بازی نشوید این بازی را دانلود نکنید. بدون شک این بازی یکی از اعتیادآورترین بازی‌ های تفننی است. در این بازی فکری، باید توپ را به کمک خطوط بچرخانید و به بالای صفحه ببرید. در اوایل بازی این کار به نظر سخت می‌آید ولی با چند بار امتحان کردن، آن کنار نخواهید گذاشت. موسیقی و گرافیک این بازی واقعا خاص و زیبا طراحی شده است.

لینک دانلود از کافه بازار (نمره: 4.3)

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 3.8)

one-more-line

5- Townscaper

در این بازی به ظاهر راحت کوچک ترین چالش یا استرسی برای رسیدن به یک هدف مشخص وجود ندارد. بازی Townscaper یک بازی بسیار کم حجم اما خاص و خوش ساخت است که با ایده ای پیش پا افتاده اما بسیار خلاقانه طراحی شده. در این بازی باید از اول شروع به ساختن یک شهر بر روی آب کنید! در مجموع می توان گفت که بازی Townscaper قطعا یکی از خاص ترین و خلاقانه ترین بازی های است که می توانید آن را تجربه کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی (نمره: 4.3)

Townscaper-1

این بازی های جذاب و خاص رو دانلود کنید و لذت ببرید. منتظر مطالب دیگه ما تو زمینه معرفی بازی های موبایل و پلتفرم های دیگه هم باشید.

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی