|

شگفتی های حیات وحش؛ مار وحشی خیلی سریع خُفاش خونخوار رو شکار کرد که برگااام! (ویدیو)

در این ویدیو مار زِبل رو می بینید که خفاش رو خیلی حرفه ای و سریع شکار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به جرات می توان گفت حیات وحش از عجیب ترین و در عین حال زیباترین موضوعات این جهان خاکی است. دنیایی که حیوانات با توانایی هایی که دارند تلاش می کنند زنده بمانند و بقای نسل خودشان را تضمین کنند. فرقی نمی کند شما عاشق کدام حیوان باشید، حیات وحش همواره برای شما غافلگیری های خودش را دارد. در این جهان وحشی شکار حرف اول را می زند و فرار کردن گام بعدی است. همراه ما باشید تا در کنار هم خاص ترین لحظه های دنیای اعجاب انگیز حیات وحش را ببینیم.

مار، حیوانی خزنده، گوشت‌ خوار و بدون پا است که به علت نداشتن پلک و گوش می‌توان آن‌ها را از مارمولک جدا کرد. پلک زدن انسان حدود 202 هزارم ثانیه طول می کشد در حالی که مار می تواند در زمان 50 تا 90 هزارم ثانیه طعمه خود را نیش بزند. این سرعت آنقدر بالاست که انسان حتی نمی تواند به آن فکر کند.

تعدادی از مارها سیستم بینایی خاصی دارند که گرمای اطرافشان را با کمک سنسورهای حرارتی در بدن خود مثل تصاویر واضح می بینند. مارها جانوران مختلفی را شکار می کنند، از موش و خرگوش گرفته تا خفاش!

خفاش ها از عجیب ترین پستانداران روی کره زمین هستند که بیش از 1300 گونه مختلف دارند.

خفاش پوزه‌ خوکی کیتی که در تایلند زندگی می کند کوچک ترین خفاش و پستاندار جهان به حساب می آید که طول قدش حدود 2.5 سانتی متر و به اندازه یک زنبور و وزن آن به 2 گرم می رسد. روباه پرنده غول پیکر اندونزی بزرگ ترین گونه خفاش است که طول بال های آن به 2 متر و وزن آن به 1.5 کیلوگرم هم می رسد.

از دشمنان و شکارچیان خفاش می توانیم به پرندگانی مانند جغد و شاهین اشاره کنیم که هر دو زمان شب شکار کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها