|

بچه ایمپالای بیچاره انقدر تو دهن شیر دست و پا زد تا جون داد؛ ببینی دلت بدجور ریش میشه!

در این ویدئوی دلخراش بچه ایمپالایی را خواهید دید که گرفتار شیر شده و هیچ راه فراری ندارد. حیوان بیچاره از روی درماندگی فقط دست و پا می زند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌ وحش می تواند یکی از موضوعات جذاب برای شما باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به تپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. در این ویدئو که البته دیدنش چندان جذاب نخواهد بود لحظات جان دادن یک بچه ایمپالا را خواهید دید که گرفتار شیر شده است.

ایمپالا حیوانی شاخ دراز است که با سرعت بسیار زیادی می دود. ایمپالا را می توان شکل تکامل یافته بز گوزن دانست. این حیوان رکورددار پرش طول است و در هر جهش حدود 10 متر می پرد. ایمپالا ها در فصل بارندگی جفتگیری می کنند و حدود 7 ماه بعد زایمان انجام می شود یعنی تقریبا در انتهای فصل خشک سال. در فصل جفتگیری نرها با سر و صدای زیادی به قدرت نمایی برابر یکدیگر می پردازند تا بتوانند جفت مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها