|

همسان سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

در این خبر به توضیحاتی در خصصو جزئیات جدید از مرحله دوم همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان پرداخته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) می‌گوید: ۲۵ درصد باقیمانده متناسب‌سازی اجرایی شده منتها یک ایراد دارد، ضریب افزایش سال ۱۴۰۱ به آن اعمال نشده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از دنیای اقتصاد؛ بازنشستگان را باید دریافت چون بازنشستگان اقشار زحمت کشی بودند که خدمات خود را در جوانی به جامعه عرضه داشتند. بازنشستگان خانواده دارند و مدیریت اقتصادی خانواده به بازنشستگان فشار معیشتی وارد می کند. همچنین مابه‌التفاوت فروردین‌ماه نیز بر اساس جدول زمان‌بندی و در همان روز، با فاصله چند ساعته واریز خواهد شد. بازنشستگان و مستمری‌بگیران معزز سازمان می‌توانند فیش‌های حقوق خود را در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی es.tamin.ir مشاهده فرمایند.

حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) می‌گوید: ۲۵ درصد باقیمانده متناسب‌سازی اجرایی شده منتها یک ایراد دارد، ضریب افزایش سال ۱۴۰۱ به آن اعمال نشده است.

حسن صادقی گفت: باقیمانده متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با ایراداتی اجرا شده است.

یک بازنشسته از یزد تماس می‌گیرد و دیگری از مشهد؛ بازنشستگان در یکی دو روز اخیر در تماس‌ با ایلنا نسبت به آنچه آن‌ها «عدم اجرای ۲۵ درصد باقیمانده متناسب‌سازی» می‌نامند، اعتراض کردند. اما آیا باقیمانده متناسب‌سازی اجرا نشده است؟

حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در این رابطه می‌گوید: ۲۵ درصد باقیمانده متناسب‌سازی اجرایی شده منتها یک ایراد دارد، ضریب افزایش سال ۱۴۰۱ به آن اعمال نشده است.

او اضافه کرد: سیستم به این گونه بوده که بسیاری از افراد که ۵۵ درصد تفاوت تطبیق می‌گرفتند، سهم‌شان از ۷۵ درصد متناسب‌سازی حقوق بسیار ناچیز است. امروز یک بازنشسته با حکم در دست مراجعه کرد که مبلغ ۷۵ درصد متناسب‌سازی برای او فقط ۴۷ هزار تومان شده بود؛ ۲۵ درصد این ۴۷ هزار تومان فقط ۱۵ هزار تومان می‌شود؛ این مبلغ بسیار ناچیز است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها