|

رفتار احساسی گاومیش مادر که تولَشو پلنگ بیرحم دزدیده؛ صحنه ای تراژیک و دلخراش

در این ویدئو پلنگی را خواهید دید که گاومیش تازه متولد شده را از مادرش دزدیده رفتار گاومیش مادر دل آدم را به درد می آورد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این لحظه تکان دهنده و احساسی است که یک مادر گاومیش کنار درختی ایستاده بود که پلنگ گوساله اش را به بالای آن برده بود، به امید اینکه معجزه ای رخ داده بود تا بچه اش را پس بگیرد! در آخر هفته گذشته، ما با صحنه کشته شدن یک گاومیش مواجه شدیم البته یک بچه گاومیش.

پس از اینکه پلنگ لاشه را در جاده کشید، مادر گوساله گاومیش تسلیم نشد. او بیشتر روز کنار درخت ایستاده بود، به امید معجزه. این ویدیو توسط Yves Strybos ارسال شده است. او ماجرا را برای ما تعریف می کند:

ما به محل مشاهده نزدیک می شدیم و ابتدا چند کفتار و گاومیش ماده مضطرب را دیدیم. من ابتدا تصور می کردم که او مجروح شده است و کفتار ها او را تعقیب می کنند. هنگامی که وسیله نقلیه را متوقف کردیم، به بالا نگاه کردم و پلنگ نر عظیم الجثه ای را با گوساله گاومیش تازه کشته شده دیدم. گاومیش مادر پیوسته دور درخت می چرخید و پلنگ پنجه خود را روی لاشه محکم نگه داشت تا از درخت نیفتد. مادر گاومیش امیدوار است بتواند بچه اش را پس بگیرد. او مدتی بعد برای دور شدن از گاومیش ماده از درخت بیرون پرید و بعد از ظهر برگشت تا طعمه خود را در آرامش بخورد.

Zaid-Mahomedy-276084058_7607020175982740_716784603179415191_n-1024x576

Yunusc

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی