|

پکیج تصفیه استخر - استخر فایبرگلاس - استخر روکار

داشتن یک استخر شخصی به شما این امکان را می‌دهد که به صورت منظم به شنا بپردازید.

لینک کوتاه کپی شد

مزایای ساخت استخر در خانه

اگر در فکر ساخت یک استخر اختصاصی در منزل یا ویلای خود هستید، ممکن است بخواهید بدانید که مزایای استخر خانگی چیست.

داشتن یک استخر شخصی به شما این امکان را می‌دهد که به صورت منظم به شنا بپردازید. علاوه بر تفریح و سرگرمی، شنا می‌تواند به عنوان نوعی فعالیت بدنی عالی، در حفظ سلامت و تناسب اندام افراد در هر سن و سالی، بسیار موثر باشد. شنا علاوه بر سلامت جسم، می‌تواند سلامت روان و حتی سبک زندگی شما را متحول کند. نصب یک استخر فایبرگلاس در منزل، امکان شنای منظم را برای همه فراهم می‌کند. برند ایرانی سوییم پلاس، طراح و تولیدکننده‌ی کاسه‌های استخر و جکوزی فایبرگلاس است. ما تجربه‌ی ساخت و نصب استخر برای کارفرمایانی در سراسر کشور را داریم و به خوبی می‌دانیم یک استخر خانگی، چگونه می‌تواند کیفیت زندگی شما را متحول کند.

فواید استخر خانگی بر سلامتی جسم

شنا، نوعی ورزش استقامتی است که ضربان قلب شما را بالا نگه می‌دارد. با این حال، شنا نسبت به سایر فعالیت‌های استقامتی مانند دویدن، فشار بسیار کمتری بر بدن وارد می‌کند؛ به این معنی که برای افراد در هر سن و با هر بنیه‌ای مناسب است. شنا نه تنها استقامت (یعنی مقاومت بدن در برابر فعالیت برای طولانی مدت) را افزایش می‌دهد، بلکه ماهیچه‌ها را تقویت می‌کند، آمادگی قلبی- تنفسی شما را برای داشتن بدنی سالم‌تر بهبود می‌بخشد و نوعی تمرین برای کل بدن به شمار می‌رود. شنا به شما کمک می‌کند که به وزن ایده‌آل خود برسید و سلامت قلب و ریه‌های خود را در سطح مناسبی حفظ کنید.

شنا همچنین وضعیت عمومی، هماهنگی، انعطاف‌پذیری و تعادل شما را تقویت می‌کند و به این ترتیب، زندگی روزمره‌ی شما را بهبود می‌بخشد. با بالا رفتن سن، شنا همچنان می‌تواند به عنوان نوعی فعالیت ورزشی موثر، به حفظ سلامتی شما کمک کند. این ورزش، فشار زیادی به مفاصل ما وارد نمی‌کند اما در عین حال، به اندازه‌ای سخت است که جریان خون را تامین و سلامت عمومی شما را حفظ کند. به طور کلی، استخر داشتن می‌تواند سلامت شما را، آن هم در آرامش و خلوت منزل خودتان، به طرق مختلف بهبود بخشد.

فواید استخر خانگی بر سلامتی ذهن و روان

داشتن استخر خانگی به شما این امکان را می‌دهد که هر وقت بخواهید در آب غوطه‌ور شوید و از مزایایی که شنا برای سلامت روانی شما دارد، حداکثر استفاده را ببرید. تحقیقات نشان داده است که شنا به مدت نیم ساعت و سه بار در هفته می‌تواند سطح استرس، اضطراب و حتی افسردگی را کاهش دهد. پریدن در آب در ابتدای صبح می‌تواند با افزایش جریان خون و احیای ماهیچه‌ها به شما کمک کند که روز خود را با انرژی آغاز کرده و برای مقابله با تنش‌های روزانه، آمادگی بیشتری کسب کنید. استخر خانگی همچنین می‌تواند محلی برای گریز از شلوغی‌های زندگی روزانه باشد. شما می‌توانید با شنا در استخر پس از یک روز طولانی، افکار خود را متمرکز کرده و استراحت کنید.

شنا همچنین به بدن شما کمک می‌کند تا اندورفین بیشتری تولید کند. این هورمون، به طور کلی خلق و خوی شما را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود که در طول روز، احساس بهتری داشته باشید. برخی از مطالعات حتی نشان داده‌اند که شنا در استخر می‌تواند با افزایش خون‌رسانی به مغز، قدرت پردازش آن را افزایش دهد. شنا همچنین راه‌حلی مناسب برای بهبود کیفیت خواب است زیرا به آرامش بدن و ذهن شما کمک می‌کند.

خرید استخر خانگی

استخرهای خانگی، راه حلی فوق‌العاده برای خنک ماندن در گرمای تابستان هستند و می‌توانند ساعت‌ها سرگرمی را برای همه اعضای خانواده فراهم کنند. خرید استخر خانگی به این معنی است که دیگر مجبور نیستید برای آبتنی در روزهای گرم سال، به استخرهای عمومی بروید یا تا سواحل شلوغ رانندگی کنید. فقط کافی است لباس شنای خود را بپوشید و در کمتر از ده دقیقه در استخر شیرجه بزنید. تصور کنید که در کنار استخر در حال ریلکس کردن و آفتاب گرفتن هستید در حالی که بچه‌ها از بازی در آب لذت می برند: این، بهترین تصویری است که می‌توانید از بعد از ظهر تابستانی در کنار خانواده داشته باشید.

حتی اگر در آینده تصمیم به فروش ملک خود داشته باشید، ساخت استخر در خانه می‌تواند ارزش ملک شما را افزایش دهد و آپشنی فوق‌العاده برای ایجاد تمایز و جذب مشتریان احتمالی باشد. استخر خانگی می‌تواند مکملی برای محل زندگی شما باشد و با زیباتر کردن دکوراسیون ملک شما، حس و حال تازه‌ای به آن بدهد.

در مورد نصب استخر یا جکوزی فایبرگلاس در منزل یا ویلای خود به مشاوره نیاز دارید؟ همین امروز با ما تماس بگیرید. کارشناسان سوییم پلاس و نمایندگان ما در 35 شهر کشور، آماده‌ی پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

قیمت استخر خانگی

هزینه‌ای که باید برای ساخت یک استخر خانگی بپردازید، به عوامل مختلفی از جمله اندازه و عمق، مدل و متریال استخر شما بستگی دارد. در ادامه‌ی این راهنما سعی می‌کنیم با بررسی این عوامل موثر، تصویری کلی از قیمت ساخت و نصب استخرهای توکار را برای شما ترسیم کنیم.

اندازه استخر

ابعاد استخرهای توکار خانگی معمولی 3/5 تا 6 در 6 تا 12 متر و عمق آن‌ها در حدود 1/5 تا 2/5 متر است. با این حال، حتی اگر فضای محدودتری نیز در اختیار دارید، به احتمال زیاد می‌توانید از میان استخرهای پیش‌ساخته فایبرگلاس، مدلی مناسب را برای خود انتخاب کنید. اگر هم به دنبال استخری بزرگتر هستید، باید به سراغ سازندگان استخرهای بتنی بروید چراکه این استخرها در هر ابعاد و عمقی قابل ساخت هستند. بدیهی است که قیمت استخر با توجه به میزان متریال مصرفی و هزینه‌های گودبرداری، افزایش پیدا می‌کند.

متریال استخر

متریالی که برای استخر توکار خود انتخاب می‌کنید، می‌تواند قیمت نهایی استخر و همچنین هزینه‌های تمیز کردن هفتگی استخر و نگهداری آن در طولانی مدت را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

استخرهای بتنی

Picture 5

استخرهای بتنی، بالاترین هزینه‌ی ساخت را دارند اما از ماندگاری و دوام فوق‌العاده‌ای هم برخوردارند. آنها همچنین یک گزینه عالی برای کسانی هستند که می‌خواهند استخر خود را کاشی کنند. البته نگهداری از این استخرها نیز بسیار پرهزینه است و کار زیادی هم می‌برد چراکه متریال اصلی مورد استفاده برای ساخت آنها (یعنی بتن)، بر تعادل آب تاثیر می‌گذارد، محل مناسبی برای رشد جلبک است، مستعد ترک‌خوردگی و نشتی است و ده‌ها دردسر دیگر!

استخرهای فایبرگلاس

هزینه‌ی نصب یک استخر فایبرگلاس نسبت به ساخت یک استخر بتنی در همان ابعاد و مدل، حدوداً 20 درصد پایین‌تر است. اما نکته‌ی طلایی این استخرها در هزینه‌ی حفظ و نگهداری آنهاست که فاصله‌ی زیادی با استخرهای بتنی دارد و به مراتب پایین‌تر است. لایه‌ی ژلکوتی که برای محافظت از سطح داخلی این استخرها مورد استفاده قرار می‌گیرد، نگهداری از آنها را بسیار آسان می‌کند و بدنه‌ی یکپارچه‌ی آنها که از چند لایه فایبرگلاس تقویت شده با رزین ساخته شده است، آب‌بندی مطمئن این استخرها را تضمین می‌کند.

استخرهای وینیلی

استخرهایی با آستر وینیل، پایین‌ترین هزینه‌ی ساخت را دارند و نگهداری از آنها در مقایسه با گزینه‌های بتنی، آسان‌تر است. اما طول عمر آنها معمولاً فقط حدود 10 سال یا کمی بیشتر است چراکه آستر وینیل آنها دوام چندانی ندارد.

مدل استخر

وقتی نوبت به قیمت می رسد، سبک و مدل استخر اهمیت پیدا می‌کند. یک استخر ساده که به اشکال متداولی مانند مستطیلی، بیضی شکل یا لوبیایی ساخته شده است، معمولاً هزینه کمتری نسبت به استخری سفارشی با طرح‌های خاص و ویژگی‌هایی مانند ورودی ساحلی دارد.

محل استخر

جایی که استخر خود را می‌سازید، هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر زمینی که برای ساخت استخر در نظر می‌گیرید، می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. همچنین در نظر داشته باشید که باید قبل از نصب استخر، زمین مورد نظر را آماده کنید و هزینه‌ها ممکن است بر اساس عوامل مختلفی افزایش پیدا کنند؛ مثلاً اگر نیاز باشد که لوله‌کشی زیرزمینی را جابه‌جا کنید، منطقه‌ای شیب‌دار را هموار نمایید، قسمتی از حیاط را تخریب کنید، درختان را قطع کنید و غیره.

پکیج‌های تصفیه‌ی استخر

ساخت یک استخر خانگی، کار کوچکی نیست و هزینه‌ی قابل توجهی دارد. برای اینکه بتوانید بیشترین سود را از این سرمایه‌گذاری بزرگ ببرید، مهم است که تجهیزات استخر خود را به درستی انتخاب کنید. تهیه‌ی پمپ و فیلتر و تجهیزات گندزدایی و گرمایشی مناسب باعث می‌شود که استخر شما بهتر کار کند، همواره تمیز و درخشان باشد و دچار مشکلات جدی نشود.

برند ایرانی سوییم پلاس با عرضه‌ی پکیج‌ تصفیه‌ی استخر و جکوزی برای اولین بار در ایران، خیال کارفرمایان را از تجهیزات استخرشان آسوده کرده است. پکیج‌های یکپارچه‌ی MEGA POOL BOX، شامل کلیه‌ی تجهیزاتی می‌شوند که برای تصفیه، گندزدایی و گرمایشی استخر به آنها نیاز دارید. این پکیج‌ها، به صورت از پیش مونتاژ شده بر روی پالت پلاستیکی (روکار) یا در داخل اتاقکی از جنس فایبرگلاس (توکار) عرضه می‌شوند. بدین ترتیب، کارفرمایان می‌توانند از کیفیت نصب تجهیزات استخر و جکوزی خود نیز اطمینان کسب کنند.

هوشمندسازی استخر

کنترل پنلی که به همراه این پکیج‌ها به شما عرضه می‌شود، امکان اتوماسیون استخر را به شما کارفرمایان عزیز می‌دهد. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشنی که ما در اختیارتان قرار می‌دهیم، پمپ استخر، دمای آب، روشنایی استخر و محوطه و حتی سیستم تهویه استخر و جکوزی خود را از راه دور و با موبایل یا تبلت کنترل کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها