|

شگفتی های حیات وحش؛ سگ های وحشی آفریقایی بوفالو عظیم رو تیکه کردن که دلت ریش میشه!

در این ویدیو سگ های وحشی رو می بینید که بوفالو رو خیلی دردناک شکار می کنند.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- از جذاب ترین موضوعات برای دنبال کردن حیات وحش به حساب میاد. در حیات وحش به لحظه های عجیب و جذاب زیادی بر می خوریم. در حیات وحش جنگ برای زنده ماندن، تولد و شکار حرف اول رو میزنه. حیوانات زیادی با توانایی های متفاوت تمام تلاش خودشون رو انجام میدن تا بتونن زندگی کنند، اما این دنیا واقعا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود دارد.

بوفالو که از بزرگترین پستانداران هستند جانوری گیاهخوار است که شاخی مانند هلال دارد. بوفالو ها اجتماعی هستند و به صورت گروهی زندگی می‎کنند. بوفالو به دلیل اندازه بزرگ و وزن بالا، وحشت را به دل دیگر حیوانات و حتی انسان راه می دهد. بوفالو می تواند با سرعتی حدود 50 کیلومتر بر ساعت بدود و این سرعت حدودا 3 برابر سرعت دویدن انسان است.

بوفالو بیشتر در هند پرورش پیدا می کنند و زیستگاه طبیعی بوفالو ها هند است. بزرگ ترین گونه گاومیش در کل جهان نیز به کشور هند تعلق دارد.

سگ وحشی آفریقایی تنها سگ‌سانی است که 4 انگشت در پایش دارد (دیگر سگ سانان 5 انگشت دارند). جمجمه این حیوانات مانند جمجمه کفتار است و فکی بزرگ دارد که آنها را گوشتخوارتر از دیگر سگ‌سانان می‌ کند. وزن این جانوران 18 تا 36 کیلوگرم است و ارتفاع قد آنها تا شانه 60 تا 80 سانتی‌متر است.

این سگ های وحشی آفریقایی اول به سراغ شکار پستانداران بزرگ مثل گراز و گونه های مختلف شاخ داران می رود و رژیم غذایی خود را با خوردن جوندگان، مارمولک ها، پرندگان و حشرات تکمیل می کند.  البته این حیوان به شکار گیاهخواران بسیار بزرگ تری مانند کل یال دار که به علت بیماری یا جراحت آسیب پذیر شده اند نیز شهرت دارد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امیر ارسالی در

    کاش این تصاویر دلخراش رو در دسترس عمومی نذارید . .

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها