|

تست هوش تصویری با جواب؛ اگه رَنک اول باهوشای جهان خودتی عدد متفاوت رو تو عکس پیدا کن!

برای حل این تست هوش تصویری باید خوب دقت کنی و عجله هم نکنی تا به جواب درست برسی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تست هوش موضوع بسیار گسترده‌ای است و انواع بسیار مختلفی دارد. اشخاص در سنین مختلف می‌توانند براساس نظر روان‌ شناس برای سنجش میزان بهره هوشی خود نسبت به انجام انواع تست‌ ها و تفسیر های آن اقدام کنند. حالا اگه فکر میکنی باهوشی و میتونی سریع تست های هوش ما رو حل کنی و به جواب برسی؟ اگه فکر میکنی اینجوری هستی پس مطلب رو از دست نده. ما به سراغ این تست های هوش میریم تا خودمون رو به فکر کردن وادار کنیم. تو این مطلب براتون یه تست هوش تصویری آماده کردیم که جواب  دادن به اون نسبتا سخته.

قبل از اینکه ما بریم سراغ تست هوش خفن امروزمون می خوایم از مزایای این براتون بگیم که حل کردن تست هوش تصویری، متنی و ریاضی  میتونه چه تاثیرات خوبی روی سلامت ذهنی و بدنی شما بذاره. ما بیشتر تست هوش رو حل می کنیم تا ضریب هوشی خودمون رو به دست بیاریم. می تونیم بفهمیم تو چه زمینه هایی درصد موفقیتمون بیشتر هست و کجا ضعف داریم. در واقع تست هوش یه ابزار برای سنجش توانایی‌ فکریمون به حساب میاد.

1-کشف استعداد تحصیلی، هنری، شغلی، ورزشی و ...

2- سرگرمی و تفریح

3- کشف راه های جدید برای فکر کردن

این سه تاثیر تنها گوشه ای از نکات مثبت حل کردن تست هوش به شمار می روند. امیدواریم از این سری تست هوش بهره کافی را ببرید. فراموش نکنید انجام دادن تست‌ های هوش موجب افزایش قدرت تمرکز و دقت شما میشه. سعی کنید برای هر تست وقت کافی بگذارید و خودتون جواب دقیقی بدید و در نهایت با پاسخ تست‌ بررسی کنید.

سوال اینه: عدد 280 رو پیدا کن!

rthrhtrhrh

پاسخ هوش

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

ergerhedgsdfdefwe

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها