|

بهترین کانال تلگرام برای سیگنال ارزدیجیتال

برای سود گرفتن از بازار ارز های دیجیتال باید همیشه گوش به زنگ باشید. یکی از بهترین ابزار های مرتبط با بازار، کانال های سیگنال ارز دیجیتال…

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن بازارهای مالی به خصوص ارز دیجیتال، اهمیت داشتن برنامه‌های دقیق و کانال‌های معتبر برای دسترسی به اطلاعات مهم بیشتر احساس می شود. سیگنال های خرید و فروش یکی از ابزارهای کمک کننده به تریدرهای تازه وارد است که می تواند سود آنها را به حداکثر برساند. در سال های اخیر کانال های تلگرامی زیادی با ادعای دادن سودهای کلان ، هزینه های بالای عضویت دریافت می کنند. اما اگر این کانال ها توسط کارشناسان خبره گردانده شوند می توانند ساعتها برنامه ریزی، تحلیل های پیچیده و استراتژی های معاملاتی مختلف را به مخاطبان خود منتقل کنند.

کانال تلگرام سیگنال

ما در این مقاله بهترین کانال های تلگرامی ارز دیجیتال را معرفی کرده ایم تا بتوانید با استفاده از سیگنال های آنها و انجام معاملات، سود قابل توجهی کسب کنید. برخی از این کانال ها رایگان هستند و برخی هزینه عضویت دریافت می کنند.

کانال تلگرامی Rocketwallet_official

این کانال تلگرامی یکی از بهترین کانال های ارائه کننده سیگنال معاملات اسپات و مارجین است. این کانال با حدود 36000 عضو، مطالب مرتبط آموزشی و دیدگاههای لازم درباره بازار را هم فراهم می کند. همچنین یک کانال VIP در کنار این کانال وجود دارد که سیگنال های زنده و لحظه ای را به کاربران ویژه خود ارائه می دهد.

کاربران راکت سیگنال 1 تا 3 سیگنال در روز را بسته به شرایط لحظه ای بازار دریافت می کنند. اما گاهی تعداد سیگنال های روزانه از 5 هم بیشتر می شود. نرخ موفقیت سیگنال های این کانال، 70 درصد تخمین زده شده است.

کانال تلگرامی BeInCrypto Premium Channel

کانال BeInCrypto که مربوط به رسانه بزرگ بی این کریپتو با بیش از 10 میلیون مخاطب ماهانه است یکی دیگر از ارائه کنندگان سیگنال می باشد. در کانال پرمیوم BeInCrypto سیگنال های روزانه توسط تریدرهای باتجربه، تحلیل های تکنیکال اختصاصی روزانه ، تحلیل های آن چین و آموزش تحلیل تکنیکال به طور منظم ارائه می شود. تنها نقطه ضعف این کانال، کم شدن سیگنال ها در بازار خرسی است که با توجه به تازه کار بودن بسیاری از مخاطبان منطقی به نظر می رسد.

کانال تلگرامی FatPigSignals

Fatpigsignals یکی از محبوب ترین گروه های تلگرامی ارائه دهنده سیگنال ارز دیجیتال است. Fatpigsignals دو گروه تلگرامی دارد که یکی رایگان و یکی ویژه کاربران VIP است. گروه رایگان اخبار و شرایط بازار را با تعداد محدودی سیگنال از گروه VIP ارائه می کند. اما در گروه ویژه سیگنال های بیشتر، تحلیل ها و دیدگاههای مفصل تری ارائه می شود.

در این کانال سیگنال های بایننس، بیتمکس و بای بیت ارائه می شوند. سیگنال های این کانال کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت هستند. همچنین این گروه خدمات مدیریت پورتفو را با توجه به رویکرد معاملاتی کاربر ارائه می کند. موفقیت سیگنال های این کانال بیش از 75 درصد برآورد شده است.

تنها نقطه ضعف این گروه، دریافت هزینه عضویت فقط با پرداخت اتریوم است که دشواری هایی برای برخی از کاربران ایجاد کرده است.

کانال تلگرامی ProCryptoSignals

پرو کریپتو یکی از قدیمی ترین کانال های سیگنال ارز دیجیتال در تلگرام است. این کانال پرمیوم تاکنون بیش از 3000 سیگنال را با دقت بیش از 80 درصد ارائه کرده است. سیگنال های این گروه شامل سیگنال های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت هستند که انتخاب های زیادی را برای کاربران ایجاد می کنند.

خدمات این گروه، سیگنال های آلت کوین، بیت کوین و تتر، مدیریت ریسک و سرمایه، استراتژی معاملاتی، معاملات خودکار، ستاپ های معاملاتی، پشتیبانی فعال و چت روم اختصاصی را شامل می شود. سیگنال های این تیم فعلا محدود به صرافی بایننس، بیترکس و پولونیکس است و به طور میانگین 100 سیگنال در ماه ارائه می شود.

هزینه عضویت این کانال بین در طرح های مختلف بین 200 تا 1200 دلار در سال متغییر است.

کانال تلگرام سیگنال

کانال تلگرامی coin_signals

کوین سیگنالز یکی از بهترین ارائه دهندگان سیگنال رایگان ارز دیجیتال در تلگرام است. خدمات این گروه از سال 2019 با نرخ موفقیت عالی 89 درصدی در جریان است. سیگنال های این کانال توسط گروهی از تحلیل گران با تجربه با بهره گیری از هوش مصنوعی ارائه می شود.

این کانال رایگان، اخبار مهم و سیگنال های ساده را ارائه می کند اما گروه VIP یا خدمات پشتیبانی ندارد. در این کانال عمدتا سیگنال های بایننس، بیتمکس و بیترکس ارائه می شوند. این کانال از نظر تعداد سیگنال هم رکورد دار است و بیش از 100 سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال در ماه را ارائه می کند.

کانال تلگرامی VerifiedCrypto

Verified Crypto Traders سه کانال تلگرامی و یک گروه برای کاربران ویژه دارد. در این کانال ها که توسط تریدرهای خبره هلندی اداره می شود، سیگنال های معاملات اسپات وجود دارد. سیگنال های خرید به همراه جزئیات لازم درباره رنج خرید، حد سود و حدضرر ارائه می شوند و امکان انجام معاملات خودکار، پشتیبانی زنده و وبینارهای آموزشی برای کاربران فراهم شده است. هزینه عضویت، 99 دلار در ماه است که در بازه یک ساله به 999 دلار می رسد.

کانال تلگرامی Mycryptopedia

MYC Signals، کانال مربوط به وب سایت Mycryptopedia است که مطالب آموزشی در حوزه ارز دیجیتال و بلاک چین ارائه می کند. کانال MYC سیگنال های معاملات اسپات و فیوچرز را در صرافی های کوکوین، بای بیت، بایننس، بایننس فیوچرز، هوبی، بیتمکس و بیت رکس ارائه می کند.

برای عضویت در این کانال غیررایگان، طرح های مختلفی وجود دارد و به طور میانگین در هر ماه 50 تا 70 سیگنال معاملاتی مطرح می شود. هزینه عضویت ماهانه در این کانال بسته به طرح انتخابی بین 60 تا 150 دلار متغیر است.

کانال تلگرامی UniversalCryptoSignals

این کانال هندی تلگرامی سیگنال های خرید را به همراه بهترین نقطه ورود، اهداف قیمتی و نقاط حدضرر ارائه می کند. سیگنال ها شامل صرافی های مختلفی از جمله بایننس، بیترکس، هوبی، کوکوین، اوکی اکسچنچ و کوین بیس هستند.

تحلیل بیت کوین و مارکت کپ همراه با تحلیل دامیننس بیت کوین و شاخص های آلت کوین ها دیگر مطالب ارائه شده در این کانال هستند. در کانال پرمیوم سیگنال های اسپات و مارجین ارائه می شوند. هزینه عضویت سالانه این کانال در طرح های مختلف بین 540 تا 1200 دلار متغیر است.

کانال تلگرام سیگنال

سخن پایانی

با وجود ریسک بالای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، استفاده از تجربیات خبرگان و نظرات کارشناسان یکی از بهترین راه ها برای افزایش سود در این بازار به شمار می رود. کانال های تلگرامی سیگنال ارز دیجیتال که بهترین موارد آنها در این مقاله معرفی شده اند، می توانند به عنوان یک منبع معتبر اطلاعاتی عمل کنند و از تصمیم های شتاب زده پیشگیری کنند. امیدواریم با مطالعه این مقاله، به راحتی به کانال های معتبر و برتر دسترسی پیدا کنید و معاملات سودآوری را تجربه کنید.

بهترین کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال کدام است؟

در حال حاضر یکی از بهترین کانال های سیگنال دهی در تلگرام ، کانال خارجی Coin Signals است.

بهترین کانال تلگرام تحلیل بیت کوین کدام است؟

در حال حاضر یکی از بهترین کانال های تحلیل بیت کوین در تلگرام ، کانال ایرانی mihansignal است.

بهترین کانال تلگرام اخبار ارز دیجیتال کدام است؟

در حال حاضر یکی از بهترین کانال های اخبار فوری ارز دیجیتال در تلگرام ، کانال ایرانی اخبار فوری است.

منبع:

https://beincrypto.com/learn/top-7-telegram-channels-for-crypto-signals-in-2020/

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها