|

معما و چیستان

تست هوش متنی؛ ادعا داری که یه نابغه جهانی هستی پس بیا جواب بده این مَعلول رو کی کشته؟

brain test shayanews

برای حل کردن این تست هوش متنی باید خوب فکر کنید و عجله نکنید تا به جواب صحیح برسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروزه راه های تفریح کردن بسیار زیادی داریم مثل دیدن فیلم، بازی کردن، مسافرت رفتن، رستوران رفتن و.... . یکی از تفریحاتی که شما رو وارد چالش ذهنی و فکری میکنه و باعث میشه از مغزتون واقعا کار بکشید حل کردن تست هوش هست. تفریحی بدون هزینه که برای سلامتی هم مفید هست. ما تست های هوش مختلفی داریم. تست هوش تصویری، تست هوش ریاضی و تست هوش متنی. در ادامه مطلب برای شما تست هوش متنی آماده کردیم که احتمالا ذهن شما رو وارد چالش سختی خواهد کرد.

سوال: مرد ثروتمندی داخل کلبه‌ی کوچکی به تنهایی زندگی می‌کرد. این مرد که تقریبا معلول بود، همه چیز را سفارش می‌داد تا برای‌اش به کلبه بیاورند. یک روز پنج‌شنبه، هنگامی که پستچی نامه‌ای را برای مرد آورده بود، متوجه شد در کلبه نیمه باز است. پستچی از میان در کلبه، بدن مرد را دید که روی زمین افتاده و اطراف‌اش پر از خون خشکیده است. هنگامی که ماموران پلیس به محل رسیدند، شروع به بررسی صحنه کردند. در ایوان خانه دو بطری شیر گرم، روزنامه‌ی دوشنبه، یک کاتالوگ، یک آگهی، و نامه‌ای باز نشده وجود داشت.

ماموران پلیس متوجه‌ی یک فریب‌کاری شدند. آن‌ها به چه کسی مظنون شدند، و چرا؟

 

پاسخ تست هوش متنی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شما توانستید پاسخ را پیدا کنید؟ هنوز تلاش می کنید جواب تست هوش متنی را بفهمید، ما پاسخ این معما را داریم! این تست  مهارت های ذهنی، هوشی و منطقی شما رو آزمایش می کنه. اگه هنوز به جواب نرسیدی، سوال رو یک بار دیگه بخوان!

جواب: پلیس به فردی مظنون شد که برای مقتول روزنامه می‌آورد. با این‌که شیر و سایر اقلام، به موقع، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه آورده شده بودند، روزنامه از روز دوشنبه به بعد آورده نشده بود.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه چیستان ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها