|

بهترین رستوران های سلف سرویس تهران

در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران های سلف سرویس تهران را به شما عزیزان معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد

رستوران‌های سلف سرویس یا بوفه باز که یکی از جدیدترین سبک‌های سرو غذا در دنیا هستند، در دهه‌های اخیر به شهرت فراوانی دست پیدا کرده‌اند. در این رستوران‌ها منوی غذایی وجود ندارد. شما با ورود به رستوران سلف سرویس و پرداخت ورودی، با میزهایی پر از غذا روبه‌رو خواهید شد. در اصل می‌توانید در ازای مبلغی مشخص، هر غذایی را که می‌خواهید در رستوران موردنظر امتحان کنید.

در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران های سلف سرویس تهران را به شما معرفی می‌کنیم. اگر در تهران زندگی می‌کنید یا قصد سفر به این شهر را دارید، مراجعه به این رستوران‌ها را در برنامه خود قرار دهید. برای آشنایی بیشتر با برترین رستوران‌های سلف سرویس پایتخت، لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

رستوران گردان برج میلاد؛ لوکس ترین رستوران سلف سرویس در تهران

رستوران گردان برج میلاد بدون تردید یکی از بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های شهر تهران است. این مکان فقط یک رستوران ساده نیست و به عنوان یک جاذبه گردشگری از آن یاد می‌شود. رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع 276 متر از سطح زمین واقع شده و چرخش 360 درجه‌ای دارد. در سراسر رستوران شیشه‌های قدی نصب شده است تا مراجعه‌کنندگان حین نوش جان کردن غذا از منظره پیش‌روی خود نیز لذت ببرند. در رستوران گردان برج میلاد، کل پایتخت زیر پای شما است.

منوی سلف سرویس این رستوران بسیار متنوع است و انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی را پوشش می‌دهد؛ همچنین اگر به دنبال رستوران سلف سرویس با موسیقی زنده در تهران هستید، این رستوران بهترین گزینه است. نوای پیانو همراه با بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها و چشم‌انداز خارق‌العاده، رستوران گردون برج میلاد را به یک رستوران پرطرفدار تبدیل کرده است.

البته قیمت این رستوران در مقایسه با قیمت رستوران‌های سلف سرویس تهران، کمی بیشتر است؛ اما ارزش امتحان کردن را دارد. همچنین برای وعده شام نیز باید هزینه وردی بیشتری پرداخت کنید.

رستوران گردان برج میلاد در اتوبان حکیم، بعد از اتوبان شهید چمران، تونل اختصاصی برج میلاد، طبقه آخر برج میلاد واقع شده است. در صورت بازدید از برج میلاد، رستوران این برج را از یاد نبرید. در ضمن، برای خرید بلیط کیش تهران می‌توانید روی سایت تریپ حساب کنید.

نمایی از رستوران گردان برج میلاد

نمایی از رستوران گردان برج میلاد

متنوع ترین غذاها، در رستوران سلف سرویس هتل پرشین پلازا

رستوران هتل پرشین پلازا، واقع در سهروردی شمالی، خیابان میرزای زینالی، یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های سلف سرویس در تهران است. حدود 50 نوع غذای ایرانی و بین‌المللی در منوی سلف سرویس این رستوران در دسترس مشتریان و مهمانان قرار دارد. کلیه این غذاها با استفاده از بهترین مواد اولیه طبخ شده‌اند و طعم و مزه فوق‌العاده‌ای دارند. برخورد محترمانه پرسنل رستوران پرشین پلازا نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت و شهرت این رستوران در بین مردم است.

المان‌های سنتی و مدرن در دکوراسیون این رستوران به بهترین نحو با یکدیگر ترکیب شده و فضایی زیبا و دوست‌داشتنی را خلق کرده‌اند؛ ازاین‌رو با کلیه سلیقه‌ها سازگاری دارد و برای برگزاری انواع مهمانی‌ها و مراسم‌های رسمی و خودمانی مناسب است.

با پرداخت مبلغ ورودی دیگر هیچ محدودیتی در امتحان غذاها نخواهید داشت. شما می‌توانید در سه وعده صبحانه، نهار و شام به رستوران هتل پرشین پلازا مراجعه کرده و انواع غذاهای خوشمزه را نوش جان کنید.

نمایی از رستوران پرشین پلازا تهران

نمایی از رستوران پرشین پلازا تهران

رستوران سلف سرویس دیس، با محیطی صمیمی و دوست داشتنی

رستوران دیس، یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های سلف سرویس تهران به شمار می‌رود. غذاهای خانگی و خوشمزه این رستوران کاملا یادآور جمع‌ها و محیط‌های خانوادگی و دوستانه است. بسیاری از مشتریان علاوه بر کیفیت غذاها از صمیمیت محیط و برخورد دوستانه کارکنان تعریف و تمجید می‌کنند.

رستوران سلف سرویس دیس در محدوده غرب تهران، پونک واقع شده و بیشتر از این که شبیه به یک رستوران معمولی باشد، شبیه به خانه است و حس و حال فوق‌العاده‌ای را به مشتریان القا می‌کند.

رستوران اسکای لانژ؛ بهترین رستوران بوفه برای روزهای جمعه

رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس پالاس در روزهای جمعه بوفه برانچ دارد و شما می‌توانید متنوع‌ترین صبحانه، سوشی بار، سالاد بار و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در روزهای جمعه از ساعت 11:00 تا 16:00 با ویوی بی‌نظیر شهر تهران میل کنید. این رستوران در طبقه 21 هتل اسپیناس پالاس واقع در محله سعادت آباد تهران است و همه انتظارات شما از یک رستوران سلف سرویس را برآورده خواهد کرد. تنوع غذاهای رستوران اسکای لانژ پاسخگوی همه سلیقه‌ها و ذائقه‌ها است؛ همچنین محیط لوکس و شیک آن نیز یک خاطره فوق‌العاده برایتان به جای می‌گذارد.

شهربانو؛ بهترین رستوران سلف سرویس در غرب تهران

رستوران شهربانو با غذاهای متنوع، فضایی وسیع و دکوراسیونی سنتی، به یکی از بهترین رستوران‌های سلف سرویس غرب تهران تبدیل شده است. این رستوران بیش از 50 مدل غذای ایرانی و فرنگی خوشمزه و باکیفیت را در منوی خود جای داده است و فراوانی دارد.

برای مراجعه به رستوران شهربانو به شهرک غرب، ابتدای خیابان درختی، مجتمع خلیج فارس مراجعه کنید. یک وعده غذایی با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، به همراه موسیقی زنده و رفتار محترمانه پرسنل و خدمات‌رسانی سریع آن‌ها، یک شب به‌یادماندنی و جذاب را در رستوران شهربانو برای شما رقم خواهد زد. با خرید بلیط هواپیما شیراز تهران می توانید به پایتخت سفر کنید.

عکسی از رستوران شهربانو در تهران

عکسی از رستوران شهربانو در تهران

صبحانه مفصل و خوشمزه، در کافه رستوران اورین

اگر هوس صبحانه‌ای مفصل در یکی از کافه‌های مرکز شهر را کرده‌اید، کافه رستوران اورین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کافه رستوران واقع در خیابان کارگر شمالی، کوچه مجد، بهترین صبحانه‌های سلف سرویس را به مشتریان خود عرضه می‌کند. صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی است و باید بسیار مفصل و مقوی باشد تا یک روز پر از انرژی و شاد را برای شما رقم بزند. انواع صبحانه‌های خوشمزه و باکیفیت را در کافه رستوران اورین پیدا خواهید کرد. دکوراسیون جذاب و برخورد دوستانه کارکنان نیز، وعده صبحانه را برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کند.

عکسی از سرو غذا در یک رستوران سلف سرویس در تهران

عکسی از سرو غذا در یک رستوران سلف سرویس در تهران

رستوران تهران بین؛ رستوران سلف سرویس با موسیقی زنده

رستوران تهران بین یکی از رستوران‌های معروف تهران است که به تازگی در محله سعادت آباد افتتاح شده. این رستوران قسمت بوفه هم دارد. شما برای جشن ها و مهمانی های خود می توانید روی بوفه رستوران تهران بین حساب کنید. در بوفه رستوران تهران بین انواع غذاهای متنوع ایرانی سرو می شود. رنج قیمتی این رستوران متوسط رو به بالا است.

کلام آخر

در این مقاله تعدادی از بهترین رستوران های سلف سرویس تهران را به شما عزیزان معرفی کردیم. با مراجعه به این رستوران‌ها و پرداخت ورودی به راحتی می‌توانید کلیه غذاهای دلخواهتان را امتحان کنید. اگر تا به حال رستوران‌های بوفه آزاد را امتحان نکرده‌اید، همین حالا زمان آن فرا رسیده است. با استفاده از سایت تریپ، بلیط سفر به تهران را خریداری کرده و از زیبایی‌ها و امکانات این شهر لذت ببرید.

برای سفر به تهران می‌توانید همین حالا بلیط هواپیما مشهد تهران را از طریق سایت تریپ خریداری کنید. بهترین خدمات با کیفیت عالی و قیمت مناسب را فقط در همین سایت پیدا خواهید کرد. مطمئن باشید که با یک بار استفاده از خدمات تریپ، به مشتری همیشگی این مجموعه تبدیل می‌شوید. . سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می‌کند علاوه بر خرید بلیط هواپیما، از قیمت پروازهای مختلف داخلی مانند بلیط تهران و پرواز تهران مشهد و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت‌ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسب‌ترین تور را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما داخلی چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی