|

شگفتی های حیات وحش؛ مار پیتون غووول پیکر چندش آور داره آهو بیچاره رو میخوره! (ویدیو)

در ویدیو امروز مار پیتون وحشی داره آهو طفلی رو میخوره دردناک که نمیشه دیدش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌‌ وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

مار پیتون جانور بزرگی هست و گاهی اندازه اش به 5 متر هم می رسد. براساس یک مطالعه آرواره‌های مار پیتون خاص است و به جانور اجازه میده طعمه‌هایی تا 6 برابر بزرگتر از خودش رو ببلعه! مار پیتون دهان بزرگی دارد، اما برای باز شدن بیش از حد آن یک ویژگی منحصر به فرد دارد. پوست میان آرواره‌ های پایینی مار پیتون قابلیت کشسانی زیادی دارد که به حیوان حتی اجازه بلعیدن طعمه‌هایی بزرگتر از توان دهان را می‌ دهد.

مار پیتون حیوان گوشتخوار است. بخش عمده‌ی شکار آن ها پرندگان، پستانداران و جوندگان هست. مار پیتون با استفاده از دندان‌های تیز و رو به عقب خود طعمه را با سرعت زیادی در اختیار می‌گیرد و بعد به دور آن پیچیده و ماهیچه‌ های خود را منقبض می کند و طعمه را با فشار بیش از حد خفه می‌ کند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها