|

صحنه دلخراش و حال بهم زن از خورده شدن یه توله شیر توسط یه شیر؛ کلشو کَند دلشو نداری نبین

در این ویدئوی ناراحت کننده شیری را خواهید دید که یک توله شیر را در کمال ناباوری می کشد. (این ویدئو حاوی صحنه ای دلخراش است.)

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک شیر تنها پس از تمیز کردن توله اش، سرش را گاز می گیرد. آیا او را می خورد یا فقط ترکش می کند؟ کلاوس بومر این منظره بسیار غم انگیز را ثبت کرد. دهانه انگورونگورو، واقع در تانزانیا، زیستگاه گونه های بسیاری از شکارچیان است. به ویژه، شیر ها اکثریت بزرگی از شکارچیانی را تشکیل می دهند که در اینجا یافت می شوند. آنها در گروره هایی زندگی می کنند که از یک نر غالب، چندین ماده شیر و توله هایشان تشکیل شده است.

هنگامی که در سافاری بعدازظهر خود بیرون بودیم، با یک شیر تنها روبرو شدیم. قدم زدن در میان چمن‌های بلند با چیزی که به نظر توله‌ای در دهانش بود. توله کوچک محکم در آرواره‌هایش قرار داشت. ناگهان ایستاد و توله را زمین گذاشت. سپس به لیسیدن توله اش پرداخت، انگار که با آن بازی می کند. اما نحوه نگه داشتن توله عجیب به نظر می رسید. پنجه های جلویی او به عنوان بالشتک برای توله کوچک بود. و آرواره های بزرگش دور سرش پیچیده بود. ما فکر کردیم که شاید او دوباره آن را بردارید و حرکت کند.

Untitled_1.2.1-1024x576

ما نمی دانستیم که این پایان این توله کوچک است. شیر شروع کرد به کندن سر توله کوچک از بدنش و خوردن آن. مات و مبهوت به تماشا نشستیم. کاملاً از این اتفاق عجیب غافلگیر شده‌ بودیم.

اگرچه نادر است، اما مواردی وجود دارد که شیر ها ممکن است همنوع خود را بخورند. این رفتار اغلب به دلیل شرایط شدید مانند کمبود غذا یا استرس در خانواده ایجاد می شود. مهم است که به یاد داشته باشید که این موارد استثنا هستند زیرا شیر ها عموماً مراقبت و محافظت قابل توجهی نسبت به توله‌های خود نشان می‌دهند.

در پایان، شیر بلند شد و شروع به راه رفتن کرد، انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. بقایای توله کوچک روی زمین افتاده بود و سکوت ترسناکی حاکم شد.

توجه: این ویدئو حاوی صحنه دلخراش است لطفا اگر حساس هستید نگاه نکنید.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها