|

شگفتی های حیات وحش؛ کروکودیل بی اعصاب کل یالدار تنها رو از گردن شقه کرد دردناک! (ویدیو)

در این ویدیو کروکودیل درنده رو می بینید که کل یالدار رو خیلی وحشیانه شکار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شکار کردن، جنگیدن برای بقا، ادامه نسل و... خیلی از اتفاقات هیجان انگیز دیگر، مختص دنیای حیات وحش هست. دنیایی بی رحم که موجودات قوی تر همواره در آن پیروز هستند. کی از لحظه های جذاب این در این دنیای خاص، لحظه های شکار کردن و یا شکار شدن حیوانات هست. با ما همراه باشید تا یکی از این صحنه های جذاب رو ببینید.

کروکودیل جانور خزنده هست. در آب به راحتی شنا می کند، اما همیشه در آب نیست و تخم‌هایش رو داخل خشکی نگه می دارد. تمساح کلمه ای هست که برای نامگذاری انواع مختلف کروکودیل استفاده میشه.

کروکودیل فک و دندان‌های قوی داره و در گروه چهاراندامان از تیره تمساحیان تعلق قرار دارد. این حیوان خزنده آبی و خشکی بزرگ در سراسر جهان مانند: آفریقا، آسیا، آمریکا و استرالیا زندگی می‌کنه. تمساح ها مانند دیگر موجودات ساکن در دریاچه‌ها و رودخانه‌ها و سرزمین‌های مرطوب در آب‌های شیرین و گاهی هم در آب‌ شور زندگی می‌کنه.

هر دو این جانوران به دلیل حس فوق العاده ای که دارند به یکی از شکارچیان عالی و قدرتمند تبدیل شده‌ اند. البته کروکودیل ها در مهاجرت به دریا نسبت به تمساح‌ ها موفق‌ تر عمل می‌ کنند. در مقابل تمساح ها به دلیل آرواره های قوی تری که دارند، بهتر می توانند طعمه را شکار کنند.

این جانوران به علت خونسرد بودن و هم چنین متابولیسم پایین بدن، می تواند مدت زیادی را بدون غذا سپری کنند. به طور معمول این جانوران از خزندگان، انواع ماهی‌ ها، پستانداران و حتی بی‌ مهرگانی مانند سخت پوستان، صدف‌ ها و حتی تمساح های کوچک تر نیز تغذیه می کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها