|

آخرین خبرها از افزایش حقوق بازنشستگان امروز چهارشنبه 31 خرداد

نماینده مردم خلخال در مجلس: هیأت رئیسه در موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند شفاف‌سازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

غنی نظری خانقاه گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مطالبه همه بازنشستگان، پدران و دوستان است، چرا نباید دولت این اقدام اساسی را انجام دهد، چرا نباید در لایحه برنامه هفتم آورده نشود. از مجلس محترم می‌خواهم که بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان و فاصله 10 درصدی دریافتی بین بازنشستگان و شاغلان مدنظر قرار گیرد و با بازنشستگان هرگونه رفتار کنیم در آینده با ما رفتار خواهد شد. اگر مشکلات آنها را حل کنیم در آینده نیز مشکلات ما نیز حل خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند باید شفاف سازی صورت گیرد چرا که در این موضوع با آبروی مجلس بازی شد لذا از هیأت رئیسه می‌خواهم در این موضوع روشنگری کند و شماره خودروها به همراه اسامی اعلام کند چرا که تمام مجلس در این خصوص متهم شدند در حالی که شاید کمتر از صد نفر خودرو گرفته باشند. بسیاری به دنبال زدن مجلس بودند که با این موضوع به هدف خود رسیدند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما قول دادید لایحه اصلاح حقوق‌ها را به مجلس ارائه کنید، امروز بازنشستگان در شرایط بسیار سختی از لحاظ معیشتی به سر می‌برند لذا نیازمند این است که نظام دریافت حقوق آنها اصلاح شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی