|

منوچهر هادی و درخواست نجومی اش که نیسان آبی رو چَپ کرد!

هادی از عدم همکاری در ساخت پروژه ی نیسان آبی2 خبر داد.این در حالی است که خبر از درخواست دستمزد یک میلیاردی او برای هر قسمت به گوش می رسد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی خبری که به تازگی در صفحه ی رسمی اینستاگرام منوچهر هادی منتشر شده است وی از عدم همکاری اش در ساخت نیسان آبی 2 خبر داد.

منوچهر هادی

وی ضمن آرزوی موفقیت برای عوامل ساخت نیسان آبی 2 بیان داشت طی مذاکره ای که در فضای دوستانه و کاملا توافقی با شبکه خانگی فیلیمو شکل گرفته است، به دلیل عدم توافقات مالی از پروژه ی نیسان آبی 2 انصراف می دهد. هادی خاطر نشان کرد که هیچ حرف و حدیث دیگری نبوده است و حتما کارگردانان محترم دیگری فصل جدید را کارگردانی کرده و در این بین او نیز همچان هر کمکی از دستش بر بیاید دریغ نخواهد کرد. این در حالی است که مدتی قبل وی در صفحه ی اینستاگرام خود از اولین جلسه ی ساخت نیسان آبی 2 خبر داده بود.

نیسان آبی 2

در حالی که هادی خود هیچ توضیح تکمیلی را در این خصوص نیاورده است دلیل کناره گیری او را درخواست نزدیک به یک میلیارد او فقط برای کارگردانی یک قسمت از سریال نیسان آبی 2 دانسته اند و از آنجایی که این مبلغ تقریبا دو برابر مبلغ مورد انتظار سازندگان است منجر به عدم توافق مالی و انصراف هادی از ساخت این سریال شده است. لازم به ذکر است که برآورد شده تهیه ی این سریال تقریبا سه میلیارد تومان بدون در نظر گرفتن دستمزد کارگردان برای هر قسمت است.

هادی چگونه کارگردانی می کند که برای هر قسمت یک میلیارد دستمزدش باشد؟!

اگر بخواهیم به کارنامه ی کارگردانی منوچهر هادی نگاهی بیاندازیم، به عنوان مثال با فیلم هایی نظیر دل، گیسو، عاشقانه و ... رو به رو می شویم. این فیلم ها که بیشتر از خودشان حواشی شان جذب مخاطب می کرد معمولا هم از جمع بازیگرانی تشکیل شده بود که هریک به نوعی ستاره بودند، اما در کمال تعجب بازی چندان درخشانی از آنها در این فیلم ها گرفته نشده بود.

نیسان آبی

به عنوان مثال در این خصوص می توانیم به ابراز پشیمانی بازیگر پیشکسوت، سعید راد از بازی درسریال دل ساخته ی منوچهر هادی اشاره کنیم. راد چندی پیش که به عنوان مهمان تلفنی دربرنامه ی رادیویی در رادیو تهران حضور داشت، اظهار نمود که با همکاری در پروژه ی دل قصد تجربه ی بازی در سریال های نمایش خانگی را داشته، اما این کار برای او راضی کننده نبوده است. او در ادامه بیان کرد که در طی ساخت این فیلم، سناریو را ده صفحه ده صفحه در اختیارش قرار می دادند. سعید راد همچنین صراحتا بیان داشت: آن سینمایی که کار می‌کردم، سینمای ۳۵ میلیمتری از بین رفته است. وی همچنین در ادامه گفت که تجربه ی همکاری در پروژه ی دل برای او جالب نبوده تا جایی که امیدوار است مشابه این اتفاق دیگر برای او تکرار نشود.

در نتیجه ی این موضوع و بررسی در نظرات عموم مخاطبین، می شود دریافت که فیلم های هادی در قیاس با سایر کارگردانانی که همزمان با وی آثار درخشانی را به مخاطب شبکه نمایش خانگی عرضه کرده اند، چندان هم چنگی به دل نمی زنند. بنابراین باعث تعجب است که این کارگردان چرا فقط برای ساخت تنها یک قسمت از نیسان آبی 2 چنین مبلغی را درخواست کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی