|

دوربین مخفی؛ ویلادیمیر شموندنکو کاری کرد که هرکولِه و مربیش رسما وا دادن؛ اون آقاهَه رو

اگر دوربین مخفی دوست دارید حتما این ویدئوی جدید آقای ولادیمیر شموندنکو رو ببینید. هم تعجب آورِ هم خندار.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به جرات میتونیم بگیم که این روز ها اکثر ایرانی ها حداقل یه دونه اکانت اینستاگرام دارن و خیلیاشون هم از این فضا پول در میارن که اتفاقا کار و بارشون حسابی سکه شده. شاهدش هم صحبت های سخنگوی سازمان امور مالیاتی که گفتند تقریبا مجموع تراکنش‌های واریزی برای 123 اینفلوئنسر در سال 1400 بیش از 2.3 هزار میلیارد تومان بوده‌ است. ما به طور مجزا روی این خبر کار کردیم و راجع به پیامد های دنبال کردن اینفلوئنسر ها صحبت کردیم اگر دوست داشتید حتما بخونیدش.

گفتیم که خیلیا از اینستاگرام پول در میارن حالا یه عده ای پول های کلان در میارن که مالیات هم یقه شونو گرفته جالب این که اون ها قصد فرار مالیاتی ندارن و میخواد مالیاتشونو تمام و کمال پرداخت کنند اما همه کسایی که تو این فضا هستند در حد کلان پول در نمی یارن ولی اگر راه و چاهشو بلد باشید اینستاگرام فضایی بسیار پولساز است.

برای اینکه بتونید از پیج اینستاگرامتون پول در بیارید باید تعداد فالوور هاتون به یه رقمی برسه تا پیجتون بیشتر دیده بشه و بتونید تبلیغ بگیرید. برای این منظور بیچتون باید یه کارکردی داشته باشه مثلا میتونه آموزشی باشه مثل آموزش زبان، نقاشی، رانندگی، بافتنی، آشپزی و ...؛ پیج های سبک زندگی هم بسیار پرطرفدار هستند و مسلما از پیج های آموزشی راحت تر هستند بعضا بسیار پر طرفدار تر هم هستند. خیلی از کسایی که این پیج ها رو دارن هیچ هنر خاصی ندارند و صرفا با گذاشتن عکس ها و فیلم های خصوصی، خوش گذرونی ها و یا حتی غم و اندوه زندگی شون حسابی تو این فضا پر طرفدار شدن.

اگه میخواین از این فضا پول در بیارید اما پیج های آموزشی و سبک زندگی مورد علاقتون نیست میتونید سراغ پیج های سرگرمی برید. یکی از این پیج های سرگرمی که این روز ها حسابی توی اینستاگرام معروف شده پیج ولادیمیر شموندنکو است که روز به روز داره به تعداد فالوور هاش اضافه میشه. ولادیمیر از قهرمانان پاورلیفتینگ روسیه است که به شدت خلاق و باهوشِ و چیزی که باعث معروف شدنش شده ویدئو هاییست که توی پیجش میذاره. سوژه این ویدئو ها خود ولادیمیر. ایشون که به عنوان کارگر خدماتی یا در نقش یک پیرمرد توی باشگاه های بدنسازی حضور پیدا میکنه یه موقع کار هایی انجام میده که خیلی از ورزشکارای حرفه ای هم نمیتونن انجام بدن مثل همین ویدئوی زیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی