|

(ویدیو) آموزش کامل سه ستاره زدن چالش سالگرد کلش اف کلنز تو سه سوت

بدون شک بازی محبوب کلش آف کلنز، یکی از بازی‌ های تاریخی برای گوشی ها به شمار می رود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازی زیبا و محبوب کلش آف کلنز، یکی از بازی‌های بسیار جذاب برای گوشی در سال های اخیر بوده است که همه سنین از کوچک تا بزرگ را جذب خودش کرده است. در ادامه این مطلب، چگونگی سه ستاره زدن چالش سالگرد کلش اف کلنز را ببیند و از جوایز آن لذت ببرید.

آموزش سه ستاره کردن چالش کلش اف کلنز

بهترین راه برای رسیدن به ستاره‌های بیشتر در کلش اف کلنز، ترکیبی از استراتژی‌ها، تیم قوی و تجربه بازی است. اگر بخواهید چالش های جاری را به بهترین نحو سه ستاره کنید روش های مختلفی وجود دارد ، در این مطلب سعی میکنیم در صورت سخت بودن چالش روش های متنوعی را در اختیار شما قرار دهیم.

چگونه در کلش اف کلنز چالش قهرمان گابلین را شکست دهیم؟

همانطور که قبلاً ذکر شد، شکستن این پایه خاص کار آسانی نیست. این کار مستلزم قرار دادن دقیق نیروها و راه اندازی استراتژیک تله ها است. که شما ترکیب نیرو را برای کمک به آنها دارید. به شدت توصیه می شود که چندین بار از قبل قرار دادن نیروها را تمرین کنید. تا از مهارت قبل از زدن ضربه نهایی اطمینان حاصل کنید. پس این حمله را در دو مرحله توضیح می دهیم.

مرحله 1: از بین بردن X-Bows و راه اندازی تله ها

اولین چیزی که باید دنبال کنید این است که قبل از حرکت به پایه نگاه کنید. شما باید یک دفاع را برای پاک کردن انتخاب کنید و سپس روی بقیه قسمت های پایه تمرکز کنید. در راهنمای خود، ابتدا X-Bow را بیرون می آوریم. برای کمک به شما، بالون های موشکی را دارید.

برای سه X-Bows، شما چهار Rocket Loons را در هر طرف رها خواهید کرد. که باعث ایجاد تله نیز می شود. همانطور که نشان داده شده است، برای قسمت بالای پایه، می توانید هر کدام دو بالون را در دو طرف بیندازید، زیرا آنها تسلا پنهان را راه اندازی می کنند. برای پشتیبانی، می‌توانید یک Loon دیگر در مرکز بیندازید تا به راحتی X-Bow را بیرون بیاورید.

دو طرف دیگر نگران کننده نیستند. زیرا می توانید به راحتی چهار لون را با هم در هر دو طرف مستقر کنید. که به راحتی X-Bows را خارج می کند. هنگامی که تهدید زمینی اصلی از بین رفت، مرحله بعدی را دنبال خواهید کرد، یعنی استفاده کامل از محاصره. آن را روی قسمت بالایی پایه بیندازید و در حالی که کار خود را به طور منظم انجام می دهد، به سمت پایین حرکت کنید.

از واحدهای گوبلین استفاده کنید. تا به طور سیستماتیک هر یک از آنها را به صورت جداگانه روی کلکتورهای پایینی رها کنید. با استفاده از این تاکتیک، گابلین ها به هدف راه اندازی تله های مستقر در خط مقدم پایگاه عمل می کنند و اطمینان حاصل می کنند که گوبلین های یواشکی در ارتش شما می توانند برای از بین بردن ساختمان های بیرونی بدون مرگ استفاده شوند.

برای کنترل دو تسلا که در قسمت پایین پایه قرار دارند، یک گابلین اب زیر کاه را برای راه اندازی تله های تورنادو مستقر کنید. هنگامی که تله ها فعال شدند و دوره خنک شدن سپری شد، یک گوبلین یواشکی دیگر را به سمت مرکز پایه بفرستید. هدف اصلی این گابلین رسیدن به تاون هال در حالی است که همزمان دو بمب غول پیکر را در مسیر راه اندازی می کند.

مرحله 2: هدف قرار دادن تاون هال و حرکت قهرمان + یخ گولم

گام بعدی بیرون آوردن تسلا دوقلو است. یکی از روش‌های مؤثر، استقرار یک بالون موشک بر روی هر یک از تسلا است. بسته به مورد استفاده، ممکن است سه تا چهار بالون باقیمانده برای اجرای این استراتژی داشته باشید. از طرف دیگر، می توانید انتخاب کنید که این حرکت را به تعویق بیندازید و در مرحله بعدی حمله به تسلا دوقلو رسیدگی کنید.

در این مرحله از حمله، Flinger، هم باید بخش قابل توجهی از پایگاه را پاکسازی می‌کرد. هم باید به اندازه کافی پیشروی می‌کرد تا بتواند محدوده قلعه کلن را تحریک کند و اجنه‌های پنهان شده در داخل را فریب دهد. با نگاهی به پیشرفت و موقعیت Flinger، هر دو طلسم Poison را در مسیر نیروهای قلعه مستقر کنید تا آنها را بکشید.

هنگامی که Flinger تخریب شد، نیروهای داخل آن را فریب می دهند، اجازه دهید کار خود را انجام دهند. در همین حال، شما توجه خود را به تالار شهر معطوف می کنید. برای هدف قرار دادن سریع تاون هال، گروهی متشکل از 8 تا 10 گوبلین یواشکی را با هم در سمت پایین پایگاه مستقر کنید تا مستقیماً به تالار شهر حرکت کنند. هنگامی که آنها به تالار شهر رسیدند، طلسم نامرئی را به اندازه ای اجرا کنید که اجنه یواشکی پنهان شوند.

تالار شهر خراب است و آنچه باقی می ماند این است که بقیه بهترین ها را از بین ببریم. پس از پیگیری Ice Golem، قهرمان سلطنتی را در سمتی با مجموعه‌ای کمتر از ساختمان‌ها مستقر کنید. از توانایی و فریز اسپل ها هر زمان که نیاز بود استفاده کنید و از گوبلین های یواشکی و نیروهای باقی مانده که در اطراف پایگاه پخش شده اند استفاده کنید که به شما کمک می کند تا پایه را به پایان برسانید.

ما معمولاً برای هر چالشی یک راهنمای دو مرحله‌ای ارائه نمی‌کنیم. اما این باید با جزئیات توضیح داده شود. اکنون، با این راهنمای چالش قهرمان گابلین کلش اف کلنز، زمان آن رسیده است که حملات خود را با اطمینان انجام دهید. موفق باشید و ممکن است حملات شما موفق باشد!

برای اطلاع از به‌روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی