|

آشنایی با داکت اسپلیت سقفی 24000 میتسوبیشی

داکت اسپلیت میتسوبیشی، یکی از اقتصادی ترین و رایج ترین داکت اسپلیت های بازار است در ادامه این مطلب با این داکت اسپلیت بیشتر آشنا خواهید شد.

لینک کوتاه کپی شد

شرکت ژاپنی میتسوبیشی که همه آن را با تولید خودرو با کیفیت می شناسند در سال 1870 تاسیس شد و فعالیت خود را در زمینه تولید سیستم تهویه مطبوع از سال 1921 آغاز کرد. کیفیت میتسوبیشی در ساخت، تنها به بخش خودروسازی محدود نشده و سیستم های تهویه هوای مطبوع از جمله کولرگازی و داکت اسپلیت هایی تولید کرده است که در کیفیت بی رقیب هستند. با وجود کیفیت بالا در ساخت داکت اسپلیت میتسوبیشی، یکی از اقتصادی ترین، به صرفه ترین و رایج ترین داکت اسپلیت ها از آن یاد می شود که به خوبی جای خود را میان مردم باز کرده و فروش بالایی در سراسر جهان دارد. در ادامه این مطلب از شایانیوز با داکت اسپلیت سقفی میتسوبیشی بیشتر آشنا خواهید شد.

داکت اسپلیت میتسوبیشی

در گذشته تحمل گرما و سرمای هوا بسیار سخت و طاقت فرسا بوده و با اختراع کولر و بخاری این وضعیت بهبود پیدا کرد اما باز هم خطرات و مشکلات عدیده ای به دنبال داشت. با ظهور کولر های گازی و به خصوص داکت اسپلیت ها تحولی عظیم در صنعت تهویه هوای مطبوع پدیدار شد که با تکنولوژی پیشرفته توانست هم گرمای مورد نیاز در زمستان و هم سرمای لازم را در تابستان به ارمغان آورد. در واقع شما با خرید داکت اسپلیت میتسوبیشی یک تیر و دونشان زده اید و از به کارگیری سایر وسایل سرمایشی و گرمایشی بی نیاز خواهید شد.

امروزه سریع ترین و موثرترین راه برای کاهش دمای هوا و تنظیم رطوبت محیط استفاده از داکت اسپلیت میتسوبیشی است که علاوه بر کارایی بالا، در مصرف برق نیز بسیار صرفه جویی خواهد شد.

آشنایی با ساختار داکت اسپلیت سقفی میتسوبیشی

داکت اسپلیت میتسوبیشی دارای مشخصات خاص و ویژه ای است که آن را از سایر داکت اسپلیت ها متمایز می کند.

ساختار و عملکرد داکت اسپلیت میتسوبیشی شباهت های فراوانی با عملکرد کولرگازی ها دارد. از دو یونیت ساخته می شوند که یونیت خارجی به دلیل تولید صدا و گرما حین کار بیرون از ساختمان قرار گرفته و یونیت داخلی که دارای صدای کمتری است درون آپارتمان جاگذاری خواهد شد.

تفاوت کولرگازی و داکت اسپلیت میتسوبیشی اینجا نمایان می شود که پنل داخلی کولرگازی روی دیوار نصب می شود و فقط توانایی خنک کردن همان یک اتاق را دارد، ولی داکت اسپلیت سقفی میتسوبیشی به دلیل حجم کم و وزن سبکی که دارد درون سقف کاذب قرار میگیرد. سپس از یونیت داخلی به تمام اتاق ها کانال کشی می شود و تمام فضای آپارتمان خنک خواهد شد.

  • یونیت خارجی داکت اسپلیت میتسوبیشی که در بیرون از ساختمان مثلا در پشت بام استقرار می یابد، در معرض باد و باران، تابش نور خورشید و سایر عوامل محیطی دیگر قرار می گیرد. بدنه یونیت خارجی از جنس آلیاژهای بسیار مناسب و مقاوم به تمامی عوامل محیطی مخرب، فرسایش، خوردگی و زنگ زدگی است و لازم نیست نگران یونیت خارجی که در بیرون از ساختمان قرار گرفته است باشید.
  • در ساختار داکت اسپلیت میتسوبیشی از کمپرسور های روتاری و یا اسکرال بهره گرفته شده که باعث می شود این داکت اسپلیت متناسب با هر آب و هوایی کارایی لازم را داشته باشد. کمپرسور روتاری برای آب و هوای معتدل مناسب است و توان متوسطی دارد اما کمپرسور اسکرال دارای توانی بالاتر از نوع روتاری است، بنابراین برای آب و هوای گرم و خشک مناسب است و تا دمای 55 درجه عملکردی فوق العاده در خنک سازی محیط دارد.
  • در سیکل تبرید از گاز R410 استفاده شده است. این گاز به دلیل آسیب نرساندن به لایه ازون، گاز دوست دار محیط زیست شناخته شده و در داکت اسپلیت های با فناوری جدید و به روز از این گاز بهره گیری می شود.
  • قابلیت کار کرد با سه دور موتور متفاوت را دارد که قابل تنظیم است.
  • از قطعه ای به نام اکومولاتور استفاده شده است. این قطعه جلوی ورود انواع مایع ها را به کمپرسور می گیرد. در صورتی که مایعی وارد کمپرسور شود در کارکرد آن اختلال ایجاد شده و باعث خرابی کمپرسور که ارزشمند ترین و گران ترین قسمت داکت اسپلیت میتسوبیشی است خواهد شد.

این قطعه باعث می شود کمپرسور بهترین کارایی را داشته باشد و از طول عمر بالایی برخوردار شود.

  • استفاده از ترموستات هوشمند که به طور خودکار عیب یابی کرده و ایراد را برطرف می کند. در صورتی که ترموستات، خود نتواند ایراد را برطرف کند به کاربر اطلاع می دهد تا داکت اسپلیت را تعمیر کنید.
  • در آخر لازم به ذکر است که در ساخت داکت اسپلیت میتسوبیشی از با کیفیت ترین قطعات استفاده می شود و این قطعات در یک آزمایشگاه مدرن با پیشرفته ترین امکانات، مورد بررسی و تست قرار می گیرند تا محصولاتی کاملا سالم و بدون مشکل به خریدار تحویل داده شود.

عملکرد سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت سقفی میتسوبیشی

داکت اسپلیت سقفی میتسوبیشی، سرمایش مورد نیاز محیط را با استفاده از سیستم تبرید و گاز سازگار با طبیعت R410 ایجاد می کند. به این شیوه که گاز مبرد وارد کمپرسور می شود، کمپرسور و کندانسور موجود در پنل خارجی وظیفه ی متراکم و سرد کردن این گاز را دارند. سپس با کمک لوله مسی که بین یونیت داخلی و خارجی به صورت رفت و برگشتی تعبیه شده است به یونیت داخلی یا هواساز وارد می شود. حالا وارد اواپراتور شده و گرمای محیط را جذب خود می کند و باعث خنک شدن هوا می شود که این هوای خنک شده با فن های قوی به کانال ها و تمام محیط انتقال می یابد. گاز گرم شده توسط لوله برگشت مجدد وارد کمپرسور می شود تا خنک و فشرده شده و این چرخه ادامه پیدا می کند.

استفاده از سیستم گرمایش داکت اسپلیت سقفی میتسوبیشی بسیار به صرفه است چون که تا 70 درصد در مصرف برق در زمستان صرفه جویی خواهد کرد. در زمستان نیازی نیست که گاز مبرد توسط کمپرسور گرم و فشرده شود و وارد سیکل تبرید شود و دلیل کاهش چشمگیر مصرف برق نیز همین مورد است. گرمای مورد نیاز برای زمستان از آب گرم موتورخانه و پکیج تامین می شود و وارد کویل آبگرم موجود در پنل داخلی خواهد شد، هوا را گرم کرده و با کمک فن در تمام اتاق ها پخش می کند. یکی از پرفروش ترین توان های داکت اسپلیت که برای 100 متر مربع عالی است، داکت اسپلیت 30000 است.

خرید داکت اسپلیت سقفی میتسوبیشی از نوین مارکت

با تمام ویژگی ها و خصوصیات مثبتی که داکت اسپلیت میتسوبیشی دارد شاید شما هم بخواهید این سیستم تهویه مطبوع را خریداری کنید.

خرید از نوین مارکت به شما این امکان را می دهد که بدون واسطه و با کمترین قیمت کالایی اصل خریداری کنید. در نوین مارکت که معتبرترین فروشگاه اینترنتی بانه محسوب می شود، می توانید داکت اسپلیت سقفی میتسوبیشی را با 5 سال گارانتی ،3 سال خدمات پس از فروش رایگان و 2 سال ضمانت تعویض خریداری کنید. همچنین ارسال تا درب منزل رایگان است و تسویه پس از تحویل کالا انجام می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی