|

گوشی شیائومی بهتره یا گوشی سامسونگ؟

گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ

مدتیه این سوال که گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ بین افرادی که اقدام به خرید گوشی میکنن پیش اومده که در این مقاله به طور کلی پاسخ داده شده.

لینک کوتاه کپی شد
2

این روزا دیگه گوشی های هوشمند تبدل شدن به اولویت های اول در لوازم مختص هر فرد و توی بازار ایران دو تا غول بزرگ توی برندهای گوشی سامسونگ و شیائومی هستن که میشه گفت که هر دو ثابت کردن که میتونن از نظر کارایی عملکرد خوبی داشته باشن و در حال حاضر رقیب های بزرگی برای هم محسوب بشن اما در برخی از مواقع سوال پیش میاد که گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ؟

خب موقع خرید گوشی هر کسی یه سری استانداردها در نظر داره که میتونه در خرید اون تاثیر گذار باشه مثلا یه نفر میخواد که گوشیش دوربین خیلی خوبی داشته باشه، یه نفر میخواد اسپیکر گوشیش قدرت بالایی داشته و... که هر کدوم از این موارد در گوشی سامسونگ و گوشی شیائومی متفاوته ولی چیزی که وجود داره این هست که کیفیت قابل قبولی در هر دو برند دیده میشه ولی حالا کدوم بهتره که در این مقاله براتون میگیم گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ که شما بتونید طبق نیاز و سلیقه تون بهترین انتخاب رو انجام بدید.

گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ

طراحی گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ

در خصوص این که طراحی گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ باید بگیم که همونطور که ظاهر در هر موردی حتی مثل ظاهر غذا میتونه آدم رو جذب کنه گوشی ها هم از این قضیه مستثنی نیستن و اصلی ترین رقابت این دو برند در طراحی اون هاست؛ همونطور که میدونید گوشی های شیائومی ظاهر جذاب و خوش دستی دارن و در مقابل تمرکز گوشی های سامسونگ روی زاویه دار کردن صفحه ی نمایشه که باعث شده این گوشی ها ظاهر بسیار شکیلی پیدا کنن.

رنگبندی در هر دو گوشی در حال پیشرفت هست اما احتمالا دیده باشید که شیائومی در این زمینه بهتر عمل کرد مثل گوشی هایی که به رنگ سبز مرجانی تولید میکنه ولی خب سامسونگ هم در سال های اخیر سعی کرده از یکنواختی در رنگبندی دربیاد خصوصا بین گوشی های رده پایین ترش. یکی از مزیت هایی که گوشی شیائومی نسبت به گوشی های سامسونگ داره ساختار بدنه ی این گوشی هاست خصوصا در بین مدل های میان رده ی اون.

به این صورت که ساختار بدنه ی شیائومی ها از شیشه و یا فلز هست و کمتر پلاستیک داره در حالی که سامسونگ توی گوشی های ارزون ترش از پلاستیک استفاده میکنه. بنابراین به طور کلی میشه گفت که طراحی شیائومی بهتر از سامسونگ هست.

گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ

دوربین گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ

در پاسخ به این سوال که دوربین گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ باید بگیم که کیفیت دوربین گوشی های سامسونگ در رنج قیمت متوسط و حتی ارزون خوبه ولی در مقایسه با همتای اون ها از برند شیائومی این مسئله صدق نمیکنه البته که در این مقایسه گوشی های گرون و پرچمدار سامسونگ مدنظر نیست بنابراین میشه اینطور برداشت کرد که از نظر کیفیت دوربین باید گفت که گوشی های رده بالا و حتی میان رده ی شیائومی به طور کلی عملکرد بهتری نسبت به سامسونگ دارن و برای افراد علاقمند به عکاسی بهترن.

 البته این رو اضافه کنیم که از لحاظ دوربین سلفی گوشی های سامسونگ چه در بین گوشی های پرچمدار و چه در بین میان رده ها عملکرد بهتر و کیفیت بالاتری نسبت شیائومی ها دارن.

گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ

باتری گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ

در پاسخ به این سوال که باتری گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ باید گفت که بین گوشی های پرچمدار، میان رده و حتی اقتصادی هر دو برند عملکرد فوق العاده ای توی شارژدهی ارائه میکنن که به همین دلیل نمیشه در این مورد مقایسه ی دقیقی داشت مگر این که مقایسه ی گوشی خاصی با همتای اون در برند رقیب باشه. شاید فکر کنید که تبلیغ گوشی شیائومیه ولی باید بدونید که از لحاظ فناوری فست شارژ و و سرعت بالای شارژ کردن شیائومی با اختلاف بالا عملکرد بهتری داره نسبت سامسونگ.

البته که باید این رو بگیم که به طور کلی شیائومی از پیشگامان و غول های شارژ سریع در بازار جهانی محسوب میشه و این موضوع رو میتونید تو انواع گوشی های اون چه گوشی های ارزون قیمت و چه گرون قیمت ببینید. پس نتیجه گیری این مقایسه اینطور بیان میشه که شیائومی و سامسونگ از لحاظ شارژدهی عملکرد تقریبا یکسانی دارند در حالی که شیائومی در سرعت شارژ بهتر عمل میکنه.

گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ

قیمت گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ

باید در پاسخ به این سوال که قیمت گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ اینجوری گفت که در حال حاضر این دو گوشی تبدیل شدن به دو رقیب سرسخت برای هم و هر دو شرکت محصولات با کیفیت و قابلی تولید و عرضه میکنن اما خب گفتیم که در خرید گوشی عواملی مثل انتظارات شما از گوشی، سلیقه و بودجه ی اقتصادی تاثیرگذار خواهند بود و با توجه به این مقاله مشخص شد که از لحاظ کیفیت نمایشگر و نرم افزار برنده ی میدان سامسونگ هست و از لحاظ دوربین و باتری شیائومیه که درخشیده.

با توجه به همه ی این ها هم در جواب به این که کدوم برند ارزون تره باید بگیم که شرکت چینی در این زمینه هم برنده ی رقابت محسوب میشه.

گوشی شیائومی بهتره یا سامسونگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Arsalan ارسالی در

    این روهم بگیم سامسونگ بیشترین فروش رو داره وه هیچ گوشی بگرد پاشم نمیرسه چون گوشی هایی که تولید میکنه به ۴ساعت گیم تو شارژ تودست آدم نمیترکه مثل پکویه شیاومی بله

  • رحمان ۱۴۰۰ ارسالی در

    ۵ سال سامسونگ داشتم الان که گوشی شیامی را دستم میگیرم میفهمم که ۵ سال عمرم را با سامسونگ تلف کردم البته شیامی هم بدون ایراد نیست ولی شیامی اپل یا به قولی آیفون را تو جیبش داره آیفون چون منوی فارس ندارن چون ایرانی هستم و عاشق زبان فارسی اگه آیفون ۱۵ را اگه مفت هم به من بدن هرگز دستم نخواهم گرفت

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی