|

قابلیت جدید واتساپ در ارسال تصاویر اچ دی

این ویژگی واتس آپ که به کاربران امکان می‌دهد کیفیت بالای تصاویری که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند

لینک کوتاه کپی شد

واتس‌اپ با یک ارتقا، به کاربران اجازه خواهد داد تصاویر اچ دی را از طریق این اپلیکیشن پیام رسان ارسال کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت «متا پلتفرم» (شرکت مادر واتس‌اپ) در کانال اینستاگرام خود و در یک پست فیس بوک، این خبر را اعلام کرد. این ویژگی که به کاربران امکان می‌دهد کیفیت بالای تصاویری که با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند را حفظ کنند، پیش از این با تعدادی از کاربران منتخب، آزمایش شده بود. کاربران اوایل تابستان، این گزینه را از طریق نسخه بتای اندروید واتس‌اپ و اپلیکیشن تست فلایت در iOS، مشاهده کرده بودند که نشان می‌داد زمان عرضه عمومی آن نزدیک است.

کاربران برای دسترسی به این ویژگی، باید ابتدا اپلیکیشن واتس‌اپ را به‌روزرسانی کنند. پس از آن، دکمه جدید اچ دی را در بالای صفحه اشتراک گذاری، کنار سایر ابزار‌های ویرایش تصویر مانند چرخاندن و ابزار‌های افزودن متن و استیکر به عکس، مشاهده خواهند کرد.

هنگامی که کاربر، روی دکمه اچ دی می‌زند، پنجره‌ای ظاهر خواهد شد که به او اجازه می‌دهد کیفیت عکس را انتخاب کند. به صورت پیش فرض، کیفیت استاندارد انتخاب شده است. واتس‌اپ اعلام کرد این انتخاب برای این بوده که سرعت و مطمئن بودن اشتراک گذاری عکس تضمین شود. اما اکنون کاربران می‌توانند کیفیت اچ دی عکس را چک کنند.

پس از ارسال عکس، دریافت کنندگان، عکس را مشاهده خواهد کرد که برچسب اچ دی آن در پایین سمت چپ عکس قرار می‌گیرد و به آن‌ها اطلاع می‌دهد که یک تصویر کیفیت بالا به اشتراک گذاشته شده است. همه عکس‌ها از طریق رمزنگاری سر تا سری واتس‌اپ، حفاظت شده اند.

بر اساس گزارش پایگاه فناوری تِک کرانچ، امکان ارسال تصاویر اچ دی طی هفته‌های آینده، به مرور برای کاربران جهانی واتس‌اپ عرضه می‌شود. این شرکت اعلام کرد به زودی، پشتیبانی از ویدئو‌های اچ دی هم اضافه می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی