|

آخرین خبرها از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

پرداخت مستمری مرداد بازنشستگان تامین اجتماعی به روال هر ساله از 20 ماه آغاز شده است اما بازهم در پرداخت‌ها تاخیر اتفاق افتاده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

این سومین ماه است که در پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی براساس حروف الفبا تاخیر می‌افتد؛ پیگیری‌های ما از کانون بازنشستگان نشان می‌دهد که قرار است تا پایان امروز مستمری تمام بازنشستگان به حساب آن‌ها واریز شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اندیشه معاصر؛ سازمان تامین اجتماعی قول داده پرداختی‌ها امروز به پایان می‌رسد و این در حالیست که در روزهای گذشته پرداختی‌ها براساس جدول اعلامی انجام نشده است.

سازمان تامین اجتماعی در این خصوص اعلام کرد: پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طبق برنامه‌ریزی قبلی در حال انجام است.

برخی حروف که نوبت پرداخت آن فرا می‌رسد به علت اینکه افراد زیادی را شامل می‌شود ممکن است با چند ساعت جا به جایی پرداخت انجام شود، اما قطعا تا پایان همان روز پرداخت حقوق افرادی که نوبتشان باشد صورت می‌گیرد.

معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی مبنی بر اصلاحیه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این تصویب‌نامه آمده است:

هیئت وزیران در جلسه 1402/5/18 به پیشنهاد شماره 1000/1402/5311 مورخ 1402/5/17 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

در تصویب نامه شماره 64468 ت 61466ه مورخ 1402/4/17 ، بعد از عبارت «قانون تأمین اجتماعی مصوب 1354» عبارت «و ماده (96) قانون مذکور، به نحوی که مجموع دریافتی مستمری بگیران با احتساب بیست و هفت درصد (27٪) افزایش مبلغ مستمری و مزایای جنبی (کمک به تأمین معیشت، حق مسکن، کمک هزینه عائله مندی و اولاد)، کمتر از هفتاد و یک میلیون و یکصد و چهل و دو هزار و هفتصد و شصت (760 ر142ر 71) ریال نباشد.» الحاق می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    الان ب مناسبت روزه صنعت دفاعی چرا برا بازنشستگان لشگری ۱۰۰تومن واریز شده ولی برای شاغلین ۱تومن؟ چرا فرق میزازید برا بازنشستگان هم باید ۱تومن واریز میکردید چون دیگه نه اضافه کار دارن نه پاداش اینا ک بیشتر احتیاج دارن تا شاغلین

  • حسین علوی ارسالی در

    هرروز تیتر اضافه شدن حقوق بازنشستگان را می زنید ولی عملا خبری نیست چرا؟

  • جمشید زارعی ارسالی در

    برادر عزیز آقای ترکی برادر گرامی من نورده سال حق بیمه پرداخت کردم ولی با با ده سال حقوق میگیرم سازمان می‌گوید پروند گم شد و یک سال است که خبری نشده ترا به جان مادرت کمکم کن من حق کسی نمی‌خواهم فقط حق خودم کمکم کنید تا به حقم برسم

  • عباس ارسالی در

    بازنشستگان تامین اجتماعی با در آمد کم نابودشدند!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی