|

چیدمانه با لیلا اوتادی، برنامه سازی در ایران عجیب غریب شده

چیدمانه

چیدمانه با تاکید بر خلاقیت و سلیقه‌ هنری شرکت‌ کنندگان، تلاش دارد تا جذابیت دکوراسیون داخلی منزل را به تصویر بکشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به تازگی متوجه ساخت برنامه جدیدی به نام چیدمانه شده ایم. برنامه ای که ترکیب سازندگان و شرکت کننده هایش ترکیب جالبی است. 

چیدمانه کلا چیست؟!

این برنامه که در دسته بندی گروه رئالیتی شوها قرار می گیرد، با اجرای لیلا اوتادی و مجتبی شفیعی، محصول سال 1402 است که توسط ایرج طایفه کارگردانی می شود. در خصوص این برنامه که تهیه کنندگی آن را نیز سید جواد هاشمی بر عهده دارد، می توانیم اینگونه بگوییم که گویا قرار است محل رقابت چهره های سرشناس در عرصه دکوراسیون داخلی باشد. در توضیح آن باید گفت که ۱۲ شخصیت برجسته از حوزه‌های مختلف با همسرانشان در این مسابقه شرکت می‌ کنند. چیدمانه  با تاکید بر خلاقیت و سلیقه‌ هنری شرکت‌ کنندگان، تلاش دارد تا جذابیت دکوراسیون داخلی منزل را به تصویر بکشد.

چیدمانه از کجا پخش می شود؟

خبرهایی که تاکنون در خصوص چیدمانه منتشر شده اند ظاهرا حاکی از آن هستند که پخش این رئالیتی شو از 3 پلتفرم نماوا، فیلم نت و تماشاخونه از تاریخ دوشنبه 13 شهریور ماه آغاز شده است. متین ستوده، نیوشا ضیغمی، مریم مومن، شکیب شجره و… برخی از چهره های سرشناسی هستند که در این برنامه حضور خواهند داشت. لیلا اوتادی مجری برنامه و مجتبی شفیعی او را به عنوان بازیگر همراهی خواهد کرد. در هر قسمت نیز دو نفر از بازیگران به قید قرعه انتخاب شده و در بخش‌های مختلف به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و در نهایت یک نفر از آنها به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

 

شرکت کنندگان چیدمانه چه کسانی هستند؟

از جمله شرکت کنندگان این برنامه می توانیم به متین ستوده، نیوشا ضیغمی، مریم مومن، شکیب شجره، پژمان بازغی، الهام حمیدی، حدیث میرامینی، باربد بابایی، آشا محرابی، سرنا امینی، یوسف تیموری، محمد نادری، عبدالله روا، نیما شاهرخ شاهی، کمند امیرسلیمانی، محیا دهقانی، سپند امیر سلیمانی، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، میثم درویشان پور و … اشاره کنیم.

چیدمانه

آیا نمایش خانگی گنجایش این همه برنامه را دارد؟!

بعد از رکود صدا و سیما در مقوله جذب مخاطب، بسیاری از مردم دیگر به شدت قبل تماشاگر تولیدات سینما و تلویزیون داخلی نبودند. لذا گرایش ها رفته رفته به سمت تماشای برنامه های ماهواره ای کشیده شد. علت این موضوع بیش از هر چیز عدم جذابیت برنامه ها بود اما  کم کم که پای پلتفرم های نمایش خانگی به میان آمد و ساخت برنامه های خلاقانه نیز افزایش یافت، خروجی داخلی نیز توانست در همان ابعاد بخشی از مخاطبین را برگردانده و تا حدودی خسارت قبلی را جبران کند.

حال نه به اینکه زمانی برنامه های داخلی از فرط بی خلاقیتی مخاطب را فراری می دادند، نه به حالا که از آن ور دیوار افتاده و در نتیجه ی یک روند غیر قابل درک، پلتفرم ها به عرصه ای برای رقابت برنامه سازان تبدیل شده اند. حال آن البته کوشش آنان در راستای سرگرم کردم مردم قابل ستایش است اما سوال اینجاست که آیا نمایش خانگی به اندازه تولیداتش مخاطب نیز دارد؟!

چیدمانه

ترکیب دست اندرکاران چیدمانه، ترکیب جالبی است!

در ساخت برنامه چیدمانه آنچه بیش از پیش به چشم می خورد تهیه کنندگی سید جواد هاشمی است. او که پیش از این در حوزه سینما و تلویزیون نیز فعال بوده و علاوه بر بازیگری و کارگردانی، عنوان نویسندگی را نیز در رزومه ی خود دارد، اینبار مخاطب را با تهیه کنندگی این برنامه به شگفتی وا داشته است.

بلاگر ها به میدان بازیگری رسوخ کرده اند؟!

نکته دیگر اینکه در میان شرکت کنندگان این برنامه، به نام  سرنا امینی برخوردیم که آوازه اش را مدیون فضای مجازی است. حال آنکه البته در استعداد او شکی نیست. اما قرار گرفتن نامش در کنار آنهایی که سالهاست خاک سینما و تئاتر را خورده و حسابشان را به مخاطب پس داده اند، کمی توی ذوق می زند.

چیدمانه

ورود لیلا اوتادی به عرصه ی اجرا نیز عجیب بود اما این روزها که بازیگران یکی پس از دیگری در این عنوان حاضر می شوند، با خود گفتیم چرا که نه! خب لیلا اوتادی هم یکی مثل تمام آنها. در فضایی که مجری متخصص، ممنوع الکار شده یا بنا به دلایل مختلف کنار گذاشته می شود، باید هم جای خالی اش را با بازیگر پر کرد!

به هر روی هنوز یک قسمت بیشتر از شروع نمایش چیدمانه نگذشته است. حال آنکه امیدوارم جمع این ترکیب جالب،  اثری خلاقانه و ماندگار را خلق کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی