|

روحانی معروف پسرش را بخاطر حمایت از میرحسین موسوی به خانه راه نداد؛ سمیر زند کیست؟

آیت الله ابوالقاسم خزعلی پسرش مهدی را به خاطر حمایت از میرحسین موسوی دیگر به منزلش راه نداد.

لینک کوتاه کپی شد

روزنامه اعتماد در گزارشی درباره آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی از روحانیون پرنفوذ، اشاراتی نیز به فرزندان او داشته و نوشته است خزعلی ۹ فرزند دارد؛ ۵ پسر و ۴ دختر؛ از میان فرزندان ۴ نفرشان سر و صدا و حاشیه‌ زیادی دارند؛ ۲ دختر یعنی «انسیه خزعلی» و «کبری خزعلی»؛ از میان پسران هم «مهدی خزعلی» و «محمدحسین خزعلی».

به گزارش «شایانیوز»، انسیه و کبری هر دو در حوزه زنان فعالند و اولی معاون زنان و خانواده ریاست‌جمهوری است و دومی هم رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی. نظرات این دو خواهر درباره زنان، شباهت‌هایی با نظریات پدرشان دارد که همین باعث جنجال‌های زیادی شده و می‌شود.

مهدی خزعلی هم پزشک است و فعال سیاسی. او در جریان انتخابات سال ۱۳۸۸ از حامیان میرحسین موسوی بود و از همین رو پدرش با او اختلاف‌نظر جدی داشت تا جایی که او را دیگر به خانه‌اش راه نداد. خزعلی درباره فرزندش مهدی گفته بود که «مهدی می‌گفت من می‌خواهم با مخالفین اسلام مبارزه کنم، من هم می‌گفتم یکی از مخالفین اسلام همان کسی است که از شما پشتیبانی می‌کند، چرا او را مذمت نمی‌کنید؟ در نهایت هم از او خواستم به منزل من نیاید. من حاضرم بدنم را قطعه قطعه کنند اما دین از دست نرود به همین دلیل هم به مهدی گفتم راهی به منزل ما ندارد البته هنوز هم او را دعا می‌کنم و از خدا می‌خواهم پسر گمراه من را به سمت هدایت ترغیب نماید. حیفم می‌آید او به جهنم برود.»

پسر دیگری که پرحاشیه بود، محمدحسین خزعلی است؛ او خواننده موسیقی پاپ است و حدود ۱۱-۱۰ سال پیش قطعه‌ای با همکاری مرحوم «حبیب» خواننده مشهور منتشر کرد. البته او با نام خودش فعالیت نمی‌کرد و نام هنری‌اش را «سمیر زند» انتخاب کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی