|

وقتی جاری زیباروی "هانده ارچل" از لباس قرمزش تقلید میکنه؛ به کدوم بیشتر اومد؟

هانده ارچل بازیگر خوش چهره ترکیه ای می باشد که به تازگی برای لباس قرمزی که به تن داشت و جاریش ازش تقلید کرد مود توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خانواده های ایرانی معمولا زیاد سریال های ترکیه ای رو دنبال می کنند. ترکیه هم که ماشالا ول کنش خرابه و مداما در حال ساخت و پخش فیلم و سریال هستش. اصلا انگاری نیمی از زندگی مردم ترکیه به سریال دیدن میگذره چرا که انقدر تعداد قسمتهای هر سریالشون زیاده که قشنگ نصف عمرشون رو میگیره! تازه هنوز این یکی تموم نشده بعدی و بعدی و بعدی! ناگفته نمونه خیلی هم ازشون بد نگیم و همونطور که اشاره کردیم ما مردم ایران هم سریال های ترکیه ای رو خیلی دوست درایم. 

حالا هر چقدر هم که من و شما بگیم نهههه این سریالا بدرد نخور هستند، اما باز هم چیزی از حقیقت کم نشده و باید اعتراف کرد سریال های ترکیه در ایران طرفداران زیادی دارن چرا که هم شباهت زیادی به فرهنگ ما دارن و هم داستان هیا احساسی که میسازن مورد پسند ایرانی ها می باشد.

262742462-talab-org

خب تو هر سینمایی چه ایران و چه ترکیه و چه هر جای دیگه دنیا، یکسری از بازیگرانشون مشهور تر و سوپراستار هستند. مثلا سینمای ترکیه خانوم هانده ارچل اینجوریه و با توجه به اینکه هم خوش هنره و هم خوش فیس، خب تونسته هواداران بسیاری رو جذب خودش کنه. هانده ارچل با بازی در "عشق حرف حالیش نمیشه" به شدت شناخته و مشهور شد. 

هانده ارچل سن و سال بالایی هم نداره و 31 ساله هستش اما با این حال تونسته کارنامه کاری پر بار همراه با محبوبیتی بی نظیر داشته باشه. وی در حال حاضر  با 30 میلیون فالوور بالاترین تعداد دنبال کننده میون بازیگران ترکیه رو داره.

Untitled

انگار تو ترکیه خانوما هرچی معروف تر میشن زشت تر میشن!! ژل و بوتاکس و …

هانده ارچل با سریال نام برده مشهور شد چرا که چهره یا دلبرانه و زیبا داشت، اما انگاری این تغییر فیس و استفاده از عمل زیبایی و تزریقات ژل و بوتاکس میون بازیگران زن ترکیه خیلی زیاد رو مده! حتی بیشتر از ما ایرانی ها!

چرا که هانده ارچل تقریبا کمی پس از بازی در سریال "عشق حرف حالیش نمیشه" یه زیر و روی حسابی در چهره و فیزیکش داد که باعث شد تا حداقل از طرفداران ایرانی اش کاسته بشه، دیگه ترکیه ای ها رو نمیدونم!!

508285_276

آخه میدونید که مریم اوزرلی هم دقیقا اینچنین شد و بعد از بازی در سریال مشهور "حریم سلطان" تغییراتی قابل لمس و نه چندان زیبا داشت. وی با بوتاکس و زل جوری چهره پرنسسیش رو تبدیل به یک خانوم عجیب الخلقه کرد که گویی او از زیبایی اش خسته شده و حالا از قصد میخواد زشت باشه!!

Untitled-7

تقلید جاری هانده از لباس ارچل

اما از اینها که بگذریم و برسیم به سوژه اصلی، باید بگیم که در رابطه با این بازیگر جوان حواشی ساخته شده. قصه از اونجایی شروع میشه که نازلی سابانجی، همسر هاجی سابانجی و عروس یکی از ثروتمندترین خانواده‌ های ترکیه هستش که مدیریت یکی از هلدینگ‌ های این خانواده رو هم بر عهده داره.

خانوم خانوما که یک ماه پیش زایمان داشته با پیراهنی دکلته و قرمز در یک مهمانی حضور پیدا کرد. او با استایل شیکی در کنار همسرش دیده شد و توجه بسیاری رو جلب کرد چرا که ….

هانده ارچل، بازیگر مطرح و محبوب ترکیه و پرطرفدارترین سلبریتی این کشور، مدتی است با هاکان سابانجی، برادر شوهر نازلی در رابطه بوده و بعد از زایمان او به عیادتش هم رفت و سوژه شد. گفته میشه نازلی استایل جدیدش رو با تقلید از یکی از پیراهن‌های قدیمی هانده انتخاب کرده و همین الگوبرداری باعث دریافت نظرات بسیاری از جانب مخاطبان نیز شده است.

2l-4

1l-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی