|

5 ورزش مناسب برای تناسب اندام دختران جوان؛ با این ورزشا زود به اونی که میخوای برس

برای بانوان ورزش هایی هستش که میتونه اندامی ایده آل و فیت بسازه اما شاید برخی ندونن دقیقا چه ورزشایی براشون مناسبه که در این مطلب یاد میگیرم

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا برای هر آدمی مهمه. خیلی از مامان باباها هستند که از سن کم دختر یا پسرشون رو میفرستن باشگاه که این میتونه خیلی خوب باشه و بچه از ابتدا نرم بار میاد. البته اگه ورزشش متناسب با روحیش نباشه ممکنه اذیت بشه و این گزینه هم باید مورد توجه قرار بگیره. اما ورزش کردن قطعا تنها مختص سن کم نیست و شما تو هر سن و تایمی شروع کنید به ورزش، قطعا میتونه برای سلامت بدن و زیبایی اندامتون خموب باشه.

در این مطلب قراره بریم سراغ دختر خانوما که خب علاقمندن تا ورزش کنن اما نمیدونن کدوم رشته ورزشی میتونه براشون بهتر باشه. تناسب اندام علاوه بر اینکه در روح و جسم خود فرد به شدت تاثیرگذاره، از اصلی ترین رکن های هستش که امروزه برای آقایان مهم به نظر میاد. این روزها خانوم ها برای رسیدن به یک فیزیک ایده آل حاضرن هزینه هایی رو بدن که شاید حتی برای سلامتشون اثر منفی هم داشته باشه و به قولی باربی بشن اما نه چندان سالم، مثل عمل های زیبایی! 

این در حالیه که با ورزش نه چندان راحت، اما مطمئن و جذاب به اندامی درست برسید. در این بخش با پنج ورزش از برترین ورزش ها آشنا میشیم که به جهت تناسب اندام بانوان تاثیر گذار بسیاری دارد.

Untitled

فیتنس یا بدنسازی! فرقشون چیه؟

فیتنس این روزها از پرطرفدار ترین ورزش ها میون بانوان می باشد. فیتنس با بدنسازی فرق داره و بیشتر مناسب افرادی هستش که بدن جمع و جوری دارند و به جهت فرم دهی میخوان ورزش کنن. در فیتنس نیازی به وزنه های سنگین نیست چرا که وزنه خیلی زود میتونه عضلات رو حجم بده.

در فیتنس سوزوندن چربی ها صورت میگیره و در بدنسازی افزایش وزن و حجم هستش که خب به همین دلیل در فیتنس ظرافت بیشتری داره و بیشتر هم مورد توجه بانوان قراره میگیره. از طرفی آقایان به دلیل افزایش حجم به سراغ بدنسازی میرن.

Untitled

با پیلاتس سلامت جسم و ذهن با همه

پیلاتس از اون دست ورزش های زیبا و دوست داشتنی محسوب میشه و از ویژگی های خاص اون میشه به اثر گذاری روی رابطه جنسی و ارگاسم رسیدن راحت تر خانم ها اشاره کرد. پیلاتس ترکیبی از ورزش های عضلانی همراه با تمرکز هستش که میتونه خانوما رو بسیار خوش اندام کنه و از عارضه های کمر درد جلوگیری کنه. 

کمی شباهت بین پیلاتس و یوگا وجود داره اما در نهایت پیلاتس بیشتر به سلامت جسم میپردازه.

32191188

با ایروبیک هم شاد شو هم لاغر

ایروبیک نیز یکی ورزش های محبوب بانوان می باشد که البته نشاط و خلاقیت درش بیشتره و از طرفی تو خونه هم میشه انجامش داد. این ورزش علاوه بر کم هزینه بودنش، به دلیل ترشح اندروفین در بدن میتونه افسردگی رو هم کاهش بده. 

ایروبیک به دلیل ریتمیک بودنش فعالیت زیادی داره و بین 10 تا 15 دقیقه انجام میشه. این ورزش سوخت چربی اضافه بدن رو همراه داره و باعث کاهش وزن هم می شود. در واقع ایروبیک کاملا از تکنیک های هوازی برخورداره که با بالا بردن ضربان قلب، بدن رو به سمت چربی سوزی هدایت می کنه و در نتیجه وزن میاد پایین و موجب لاغری میشه.

nody-عکس-دختر-ورزشکار-فیک-1631622084

اسپینینگ راحت و جذاب

اسپینینگ از ورزش های بدنسازی محسوب میشه که گزینه ای ایده آل برای کاهش وزن و تناسب اندام می باشد. این ورزش با یک دوچرخه ثابت امکان پذیر است. اصلا Spinning به معنای چرخش و دوران هستش که واضحه معناش هم به خود دوچرخه مربوط میشه.

اسپینینگ از دست ورزش هایی محسوب میشه که برای همه سنین مناسبه و واسه آمادگی جسمانی بسیار مفید! ورزش اسپینینگ کمک زیادی به کاهش وزن میکنه و تقویت ماهیچه ها داره. البته که ورزشی پر نشاط هم هست و یا یه موسیقی میتونه درصد انرژی شما رو ببره بالا. 

39937_orig

تی آر ایکس محبوب این روزای خانوما

تی آر ایکس واژه ای کوتاه شده هستش که در مجموع به معنی تمرین های مقاومتی می باشد. این ورزش که اولین بار توسط نیروی دریایی ارتش آمریکا اختراع شد، بر پایه وزن بدن هستش و با طناب مخصوص انجام میشه.

در تی آر ایکس وزن بدن و ایجاد تعادل استقامت و تناسب اندام صورت میگیره. این ورزش هم چربی سوزی داره و در نهایت تناسب اندامی جالب برای شما ایجاد خواهد کرد.

trx-exercise-ladies-2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی