|

واسه داشتن یه خونه لوکس حتما واجب نیست بری یافت آباد؛ با این ترفندا خونتو لاکچری کن

داشتن خونه ای جذاب و لوکس همیشه نباید با استفاده از لوازم سنگین باشه و گاهی با جزئیات میشه به این خواسته پر هزینه رسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- معمولا تو صنعت ساختمان سازی این مدلیه که یه متریال و یا یه طرح در نما یا داخل خونه ترند میشه و تا چند سالی اون مدل رو تو بیشتر خونه های تازه ساخت شهر می بینیم که این روند شاید اونقدری زیاد بشه که مثلا چند خونه کنار هم همگی تو یه راستا باشن. به طور مثال تقریبا یه 15 سالی میشه طرح های رومی برای نمای ساختمان ها مد شده و تو خیلی از کوچه پس کوچه های شهر می بینیم این سبک کار شده و خیلیم طرفدار داشته چرا که خیلی از مردم دوست دارند مد رو دنبال کنند.

اما جدا از خارج خونه، داخل خونه هم برای ساکنین و خونواده ای که میخوان درش زندگی کنن خیلی مهمه. همه چیز به وسایل خونه نیست و گاهی طراحی و متریالی که در طراحی داخلی خونه استفاده شده هم میتونه به شدت تاثیر گذار باشه. 

اما در این مطلب ما قراره بفهمیم چطور میشه با هزینه و بودجه ای کم خونه ای لوکس داشته باشیم! چرا که نشون دادن خونه به مانند قصر، چیزیه که بیشتر آدما دوست دارن اما خب چون همچی گرون و پرهزینه در میاد نمیرن سراغش. اگر شما هم از این دست سلایق هستید پس حتما با ادامه مطلب همراه باشید.

کابینت-چوبی

1- ابزار های گچی سقف برای خونه ای لوکس

قطعا اینکه سقف خونه شما ساده و بی آلایش باشه ، حتی اگه کل خونه رو هم پر از وسایل لوکس و درشت کنید باز هم با یه نگاه کلی به خونه می فهمید که یه جای کار میلنگه و کمه. پس بهتره که حتی اگه وسایلی کم در خانه ای بزرگ ترید، به سقف خونه رسیدگی داشته باشید تا ببینید و شاهد باشید چطور میتونه یه نمای جذاب و لاکچری تر به فضای داخل خونه بده.

Untitled

2- نقاشی ساختمان برای خونه ای لوکس

رنگ فضا یکی از مهم ترین بخش هاست که میتونه خونه شما رو لوکس نشون بده. مثلا استفاده از رنگی مثل سفید خالص و یا رنگ های خنثی با رنگدانه های غلیظ میتونه میتونه ظاهری ظریف و لوکس به فضا ببخشه. مثلا رنگ های خنثایی که در برخی اتاق ها هستند باعث میشن تا امکان چرخش رنگ های تاکیدی با تغییر فصول به طور دلخواه فراهم بشه. مثلا اینکه با تغییر فصل شما میتونید به راحتی برخی از آیتم های خونه رو تغییر رنگ و مدل بدید بدون اینکه بترسید به رنگ دیوار ها نمیاد!

در این موضوع هیچ محدودیتی ندارید و دست شما کاملا باز است.

و یا مثلا یکی دیگه از مواردی که واقعا میتونه خونه و لوکس نشون بده رنگ کردن در خونه به رنگ مشکی هستش چرا که این حرکت فورا به فضا حس شکوه و غنا میبخشه. فقط باید دقت کنید اگر این رنگ درب به خونه شما میاد انجام بدید و یهو غافلگیر از هماهنگ نبودنش نشید.

Untitled

3- استفاده از کوسن برای خونه ای لوکس

اصلا مبلمان اگه خالی باشه و بدون کوسن، یچیزیش کمه! کوسن برای لاوست ها، مبلمان و صندلی های بزرگ یکی از لوازم جانبی محسوب میشه که خیلی میتونه فضا رو شیک کنه و البته لوکس. استفاده از مجموعه کوسن های فروشگاه ها اول اینکه ممکنه ظاهر خیلی جذابی داشته باشن و دوم اینکه برخی از اونها از دور هم فریاد میزنن چندان باکیفیت نیستند.

علاوه بر این، اونها اونقدرها بزرگ نیستند که بتونن شما رو به اونچه که میخواین برسونن و فضایی لوکس بسازن. بنابراین از خرید کوسن هایی کوچک که 12-18 اینج هستند خودداری کنید چرا که پولتون هدر رفته و بهتره که از کوسن های سایز بزرگ 22-24 اینچی بهره گیری داشته باشید تا ببینید چطور میشه فضا رو لاکچری نر نشون داد.

انواع-مدل-های-کوسن

4- پرده و پوشش پنجره برای خونه ای لوکس

قطع به یقین نمایی که پنجره ها میتونن به خونه بدن بدون انکار از مهمتریناست. انتخاب پرده درست رو فراموش نکنید و از پرده های شل و بدون آستر دور بمونید چرا که بیشتر فضا رو منفی نشون میدن و گرچه که ارزان تر درمیان، اما سوال اینجاست که مگه شما نمیخواین فضاتون فاخرانه نشون بده؟ پس از خیاطان ماهر و پارچه های زیباتر استفاده داشته باشید. 

چرا میگیم خیاط ماهر؟ چرا که اونها میتونن با استفاده از بودجه شما پرده ای زیبا و دلخواه پیشنهاد بدن. سعی کنید پرده ها رو نزدیک به سقف بزنید چرا که این کار نگاه رو به بالا میکشونه و سقف رو بلند تر نشون میده. پرده هایی که درست بالای پنجره نصب میشن ایده خوبی نیستند.

Untitled

5- آیتما و لوازم داخلی خونه برای خونه ای لوکس

خب معمولا شخصی که خونه رو میسازه و سازنده کار هستش نمیاد از فوق العاده ترین ابزار و آیتم ها برای لوازم خونه استفاده داشته باشه مگه اینکه بالای شهر باشه! این آیتم ها بسته به اینکه کجای شه هستید متفاوته و اگه خونه شما از لوازم نه چندان مرغوبی استفاده شده بدونید که یکی از دلایل لاکچری نشون ندادن خونه شما همین موضوع هستش.پس برای رسیدن بهش بهتره که مثلا دستگیره های کابینت ها رو عوض کنید و از نمونه های جدید و جذاب تر به توجه به بودجه خود تهیه کنید. 

و یا مثلا شیرآلات رو با نمونه هایی خاص تر تعویض کنید و ظاهری شکیل تر و فاخر به خونه بدید.

Untitled

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی