|

کفش فرزند رهبر انقلاب چه برندی و چه قیمت است+ عکس اتاق کار رهبری

توجه فضای مجازی به ساده زیستی و استفاده فرزند رهبر انقلاب از کفش ایرانی خبرساز شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عکسی از کفش فرزند رهبر انقلاب در تالار سوره حوزه هنری تهران مورد توجه قرار گرفت.

ماجرا از این قرار بود که آیت الله سید مجتبی خامنه ای فرزند رهبر انقلاب در مراسمی رونمایی از کتاب «دو فاصله دو بوسه»نوشته دکتر غلامعلی حداد عادل که در تالار سوره خوزه هنری تهران برگزار شد، حضور یافت و کفش های اسپورت «آقا مجتبی» که از برند ایرانی TAN PAK و قیمتی حدود 300 هزار تومان داشت مورد توجه اهالی فضای مجازی قرار گرفت.

89809815

20719127

وقتی ساده زیستی رهبر انقلاب می شود الگوی فرزندانشان

به راستی که رهبر معظم انقلاب اسلامی ساده زیست ترین رهبر جهان می باشد. ایشان زندگی ساده را از امام راحل به ارث برده و اصل ساده بودن را الگوی زندگی خویش کرده اند. به طوری که حتی اگر تصاویری از منزل ایشان مشاهده کنید، برایتان غیر قابل باور باشد. در رابطه با زندگی شخصی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) مطالب زیادی چه از زبان دوست و چه دشمن نقل شده است. اما جالب است بدانید که خود ایشان به خبرنگاری که می خواسته از منزل آقا و زندگی شخصی شان گزارش تهیه کند، اجازه نداده است.

خبرنگار علت را جویا می شود، آقا فرمودند؛ کسی باور نمی کند. به گزارش خبرگزاری آوا، خبرنگار اصرار داشت؛ آقا فرمودند، عیبی ندارد گزارش بگیرید ولی یادتان باشد که گفتم کسی باور نمی کند. خبر نگار می گوید؛ پس از ورود به خانه، چنان بغضی مرا گرفت که زبانم به لکنت افتاد. معظم اله فرمودند؛ فلانی این هم خانه حقیر… شروع کنید و گزارش بگیرید. با چشم های خیس (تر) گفتم: قانع شدم آقا! کسی باور نمی کند. در ادامه تصاویری از بیت رهبری و خانه آیت الله خامنه ای ارائه شده است.

ac-image-ay1665400592Sm

file

2822683

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی