|

طعنه سنگین ژاوی بعد از پیروزی چالش برانگیز!

ژاوی

ژاوی یک بار دیگر تاکید کرد که کار در بارسلونا دشوارتر از هر باشگاهی است چرا که بر خلاف برخی تیم ها حتی برتری 1-0 نیز پاسخگوی انتظارات نیست.

لینک کوتاه کپی شد

 بارسلونا شب گذشته در زمین پورتو 0-1 پیروز شد و به دومین برد متوالی خود در لیگ قهرمانان دست یافت. بارسا سه سال بود در زمین هیچ تیمی با سابقه فتح لیگ قهرمانان برنده نشده بود و به این طلسم شوم هم پایان داد.

بازی از لحاظ داوری نیز پر حرف و حدیث بود. یک پنالتی روی مهدی طارمی گرفته نشد و یک پنالتی پورتو نیز پس از بازبینی VAR مردود شد چرا که داور متقاعد شد بازیکن پورتو توپ را قبل از برخورد به دست کانسلو، با دستش کنترل کرده است.

بارسا دیشب در نیمه دوم سراسر دفاع کرد و فقط چشم به ضد حمله ها داشت. وقتی از ژاوی در مورد سبک بازی دفاعی تیمش سوال شد، او پاسخ داد: «برای همین می گویم که مربیگری در بارسا سخت‌ترین است چرا که اینجا حتی اگر در زمین حریف 1-0 برنده شوید هم شما را زیر سوال می برند. در بارسا بر خلاف برخی تیم ها (رئال) برتری 1-0 هم جوابگوی انتظارات نیست و تنها نیمه خالی لیوان را می بینند.»

ژاوی ادامه داد: «کسی این را نمی گوید که ما بهترین هافبک های توپ نگه‌دار خودمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما این انتقادات مهم نیست و باید آرامشمان را حفظ کنیم. پورتو در زمین خودش بازی می کرد و طبیعی بود فشار بیاورد. این لیگ قهرمانان است و پیروزی در این رقابت ها بسیار سخت است اما موفق شدیم حریف را در زمینش شکست دهیم. پورتو یک تیم تاریخی با سابقه دو قهرمانی چمپیونزلیگ است. این یک پیروزی باارزش است و سه امتیاز طلایی برای ما که قدرش را می دانیم.»

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی