|

میز جلو مبلی؛ آیتمی شیک و کاربردی در چیدمان پذیرایی

جلو مبلی | دکوراسیون داخلی خانه خود را با انتخاب این آیتم‌ زیباتر کنید

طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از جلو مبلی وجود دارند که متناسب با سبک دکوراسیون و چیدمان آیتم‌های دکوراتیو داخلی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

پذیرایی از مهم‌ترین بخش‌های خانه به‌شمار می‌رود که چیدمان شیک آن، زیبایی دکوراسیون داخلی را افزایش می‌دهد. یکی از آیتم‌های کاربردی برای افزایش زیبایی این بخش از خانه‌ها، میز جلو مبلی است. انتخاب این آیتم بر اساس سبک دکوراسیون و مدل مبلمان انجام می‌شود و همین موضوع چالش‌هایی جدی را برای طراحان و خانم‌های خانه‌دار به وجود می‌آورد. همچنین میز جلو‌ مبلی به‌عنوان یک آیتم کاربردی برای قرار دادن ظروف دکوری، آیتم‌های پذیرایی، روزنامه و ... نقش مهمی در نظم‌بخشیدن به فضای پذیرایی دارد. بر همین اساس شما در زمان خرید این آیتم کاربردی باید به برخی نکات دقت داشته باشید.

نکات مهم در انتخاب جلو مبلی‌

اگر به دنبال ایجاد هارمونی و تناسب لازم بین آیتم‌های مختلف دکوراسیون داخلی هستید، نکات انتخاب جلو مبلی را نادیده نگیرید. طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از جلو مبلی وجود دارند که متناسب با سبک دکوراسیون و چیدمان آیتم‌های دکوراتیو داخلی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

در ضمن شناخت ابعاد استاندارد جلو مبلی‌ها نیز به شما در زمان خرید محصول مناسب کمک می‌کند. انواع میزهای جلو مبلی در سبک‌های مختلفی دارای ارتفاع 40 تا 45 سانتی‌متر هستند که در زمان خرید این محصولات، بهتر است تفاوت ارتفاع میز با مبل بیشتر از 5 سانتی‌متر نباشد.

انواع مدل‌های جلو‌ مبلی‌ها عبارت‌اند از:

  • سبک صنعتی منزل
  • سبک مدرن
  • سبک سنتی
  • سبک روستیک

علاوه بر شناخت سبک، برای انتخاب هرکدام از انواع جلو‌ مبلی‌ها باید نکات مهم دیگری را نیز مد نظر قرار دهید تا بتوانید متناسب با سایر آیتم‌های دکوراتیو، بهترین محصول را برای پذیرایی خود خریداری کنید. همچنین توجه داشته باشید که مهم‌ترین اصل در انتخاب جلو مبلی، دقت به سبک دکوراسیون و نحوه چیدمان مبلمان است. در ادامه به مهم‌ترین نکاتی اشاره می‌کنیم که در زمان انتخاب جلو‌ مبلی باید به آن توجه کنید.

اندازه و ابعاد

برای خرید جلو‌ مبلی باید بر اساس اندازه پذیرایی یا فضای محل کارتان اقدام کنید. مطمئن باشید که محصول خریداری شده بدون این که فضای بیشتری را اشغال کند یا حجم زیادی را خالی بگذارد، در جای مناسب قرار می‌گیرد.

جنس و کیفیت ساخت

استحکام جلو مبلی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در زمان خرید به آن دقت داشته باشید. از این وسیله در طول روز استفاده‌های فراوانی می‌شود؛ بنابراین خرید محصولی که از چوب مرغوب یا فلز مستحکم ساخته شده باشد، اهمیت بالایی دارد. البته در زمان انتخاب این محصول باید به متریال به‌کاررفته در تولید مبلمان نیز توجه کنید تا تناسب بین جلو مبلی و مبلمان بر هم نخورد.

طراحی جلو‌ مبلی‌ را فراموش نکنید

طرح و مدل جلو‌ مبلی‌ باید بیشترین تناسب را با سایر آیتم‌های دکوراتیو داخلی داشته باشد. برای این کار به رنگ‌بندی مبلمان و کوسن‌ها، سبک طراحی، بافت مبلمان، نوع تزئینات به‌کاررفته و ... توجه کرده و بر اساس المان‌های مشترک بهترین جلو مبلی را در کنار مبلمان خود استفاده کنید.

توجه به امکانات جلو‌ مبلی‌

در زمان خرید جلو مبلی‌ها با بررسی امکانات تعبیه‌شده در آن‌ها، از تعداد کشوها، قفسه‌ها، فضاهای اضافی برای قرار دادن وسایل و ... آگاه شوید. در صورت استفاده از این آیتم در فضاهای باز نیز، باید به مقاومت متریال ساخت آن در برابر تغییرات نامساعد جوی توجه کنید.

تناسب قیمت و کیفیت محصول؛ راهکاری برای خرید جلو‌ مبلی‌ مناسب

هزینه خرید جلو مبلی باید با کیفیت محصول تناسب داشته باشد. جلو مبلی‌ها در برندها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که قیمت‌های متفاوتی دارند؛ اما در زمان خرید حتما باید به کیفیت متریال به‌کاررفته در آن‌ها توجه کنید تا هزینه‌های اضافی را متحمل نشوید.

یکی از مهم‌ترین روش‌های طراحان برای انتخاب جلو‌ مبلی، خرید این محصول بر اساس سبک مبلمان است. تنوع بالای در سبک‌های مدرن و کلاسیک، انتخاب یک جلو مبلی مناسب را به کاری سخت تبدیل می‌کند. بااین‌حال در ادامه به چگونگی انتخاب مناسب‌ترین جلو مبلی بر اساس انواع مدل‌های مبلمان می‌پردازیم.

انتخاب جلو مبلی‌ برای مبل چستر

مبلمان چستر سبکی کلاسیک و لوکس دارند که بدون وجود میز جلو‌ مبلی کامل نیستند. بهترین آیتم‌ها برای تکمیل زیبایی مبل‌های چستر، میزهای پایه فلزی به رنگ طلایی و نقره‌ای و جلو مبلی‌های فلزی و صفحه شیشه‌ای یا سنگ هستند. آیتم‌های شیشه‌ای به دلیل ظاهر مدرن و زیبای خود، تناسب بالایی با دیگر بخش‌های مبلمان چستر به وجود می‌آورند. همچنین برای مبلمان چستر می‌توانید از انواع جلو مبلی مستطیل، گرد و بیضی استفاده کنید.

جلو مبلی مدرن؛ بهترین پیشنهاد برای مبلمان ال (L)

جلو مبلی‌های مدرن به دلیل برخورداری از فضای کافی و کشوهای فراوان، مناسب‌ترین گزینه برای قرارگیری در کنار مبلمان ال هستند. این مبلمان در خانه‌های با فضای کوچک‌تر کاربرد بیشتری دارند و فضای تعبیه‌شده در جلو مبلی‌های مدرن در ذخیره‌سازی فضا و استفاده بهینه از آیتم‌های دکوراتیو نقش مهمی ایفا می‌کنند. معمولا آیتم‌های مربعی زیبایی ظاهری بیشتری را برای مبلمان ال به وجود می‌آورند.

بهترین میز جلو مبلی برای مبلمان راحتی

طراحی منحصربه‌فرد مبلمان راحتی، امکان انتخاب جلو‌ مبلی‌های فراوانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید متناسب با سبک مبلمان از انواع جلو مبلی‌های تاشو، مدرن، کم جا، لوکس و ... استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که انتخاب جلو مبلی کلاسیک برای مبلمان شلوغ مناسب است و استفاده از آن‌ها در کنار مبلمان مدرن جلوه زیبایی به همراه ندارد. از سوی دیگر معمولا طراحان از جلو‌ مبلی‌های گرد در کنار مبلمان راحتی استفاده می‌کنند؛ اما به‌کارگیری میزهای مربعی نیز در صورت نیاز به فضای بیشتر می‌توانید انتخاب مناسبی برای شما باشد.

ایران دکور؛ عرضه‌کننده انواع آیتم‌های چیدمان دکوراسیون داخلی

یکی از برترین فروشگاه‌های مبلمان و دکوراسیون کشور، مجموعه ایران دکور است. این مجموعه با عرضه انواع مبلمان خانگی، مبلمان‌ اداری و رستورانی، آیتم‌های دکوراسیون داخلی، سرویس‌های خواب، آیتم‌های تزئینی اتاق نوزاد، مبلمان باغی، صندلی‌های آشپزخانه و تجهیزات سرویس‌های بهداشتی طیف متنوعی از باکیفیت‌ترین محصولات را به شما عرضه می‌کند. فروشگاه ایران دکور با پشتیبانی از انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی، جدیدترین آیتم‌های دکوراتیو را نیز به فروش می‌رساند. شما می‌توانید برای خرید انواع جلو مبلی و شناخت روش‌های ثبت سفارش، به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی