|

تصمیم مهم برای بازنشستگان؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین

نماینده مردم رشت در مجلس از هماهنگی و تصمیم مشترک مجلس و دولت برای هم‌ترازی حقوق بازنشستگان با شاغلان خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

‌جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین یکی از مسائل مهمی است که در سطح جامعه مطرح می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فارس؛ وی افزود: برای این منظور کمیته‌ ویژه‌ای با عضویت نمایندگان و دولت تشکیل شد که این کمیته اولین جلسه خود برای این منظور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز نمایندگان مجلش و دولت در کمیته و مرکز پژوهش‌های مجلس نقطه نظرات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح کردند.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مطروحه در این جلسه این بود که کسانی که در سال‌های قبل بازنشسته شده‌اند، حقوق‌شان اختلاف زیادی با حقوق شاغلان دارد، اما کسانی که به تازگی بازنشسته شده‌اند اختلاف چندانی ندارد و این مسئله باید در هم‌ترازی حقوق بازنشستگان با شاغلان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در نهایت در این جلسه بنا شد تا به منظور هم ترازی حقوق بازنشستگان با شاغلان در طول پنج سال اجرای برنامه هفتم توسعه حقوق بازنشستگان به صورت تدریجی افزایش یابد به‌گونه‌ای که در پایان سال پنجم حقوق بازنشستگان حدود 90 درصد حقوق شاغلان باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درباره تامین منابع مالی این موضوع بنا شد تا در جلسات بعدی کارگروه تصمیم‌گیری شود و نتیجه نهایی برای تصویب به صحن کمیسیون تلفیق و پس از آن به صحن مجلس ارائه شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی