|

نبود کمد واسه رختخواب / اگه کمد دیواریت لاغره یا خونت فسقلیه اینجوری لحاف تشک بچین

احتمالا برای شما هم پیش اومده که جایی بریا چیدمان لحاف تشک خود نداشتید که در این مطلب یاد می گیریم چطور با این مشکل روبرو بشیم و حلش کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خب قدیم ندیما خونه ها بزرگ بودن و کسی خیلی با کمبود جا برای لحاف تشکش مواجه نبود. تازه اون موقع ها میزان لحاف تشک خیلیم بیشتر بود چرا که خانواده ها خیلی بیشتر می رفتند به دیدار هم و از طرفی هم شب میموندن. اما حالا این موضوع کم پیش میاد و به همین علت خیلی نیاز به لحاف تشک زیاااد نیست، اما خب تو خونه هر کسی یه تعدادی باید باشه وئ وجود داره دیگه. این در حالیه که خیالی از خونه های امروزی یا به کل کمد دیواری برای لحاف تشک ندارند و یا یه فضای خیلی کوچیک برای این کار ارائه دادن و اون خانواده بنده خدا باید با این شرایط بسازن.

اما نگران نباشید، چرا که در این مطلب قراره یاد بگیریم از فضامون چطور خوب استفاده کنیم و یا در زمان نبود کمد دیواری برای ین کتار چه کنیم. مثلا مامان من یکی از مامنایی هستش که طرفدار این فضاست و اصلا به نظرش باید خونه کمد خاص خودش رو برای لحاف تشک داشه باشه! قطعا خیلی از مامانامون با این مشکل روبرو هستند و براشون غیر قابل تحمله که خونه ای که میخوان درش زندگی کنند، لحاف تشک ها ریخته و بی در کجا باشن!

chideman-komod-divari-rakht-khab-11

کمد دیواری لاغر داری؟ اینجوری بچین

نمیشه که خونه ای بدون هیییچ کمد دیواری باشه. احتمالا بالاخره کمد هایی هرچند لاغر، اما داره. اگر اینچنین کمد هایی رو تو خونتون دارید میتونید اون کمدی که لاغره رو برای اینکار اختصاص دهید و پتو و بالش ها رو درش بگذارید. دقت کنید که تا زدن درست هم تاثیر فراوونی داره. 

از طرفی هم چون تشک ها بزرگ تر هستند نمیتونن تو کمد لاغر جا بشن، پس در این حالت باید به سراغ کمد لباس های خود بروید و در قسمت زیر لباس ها تشک ها رو بچینید  بعد با روکشی زیبا روش رو بپوشونید و اگه شد دوباره روش وسیله ای بگذارید.

chideman-komod-divari-rakht-khab-1

رختخواب رو این مدلی تا بزنید تا همشون جا بگیرن، اونم تمیز!

همونطور که بالاتر هم اشاره شد. تا زدن لحاف و تشک خیلی مهمه. هم در زیبایی تاثیر داره و هم در میزان جا گیری. اگر بر این فکر هستید که تشک ها رو هر چی بیشتر تا بزنید فضای کمتری رو اشغال می کنند سخت در اشتباهید چرا که دقیقا برعکسه و هرچقدر تا کمتر بخوره هم نظم دهی بهتری داره و هم بهتر جا میشن در تعدادی بالاتر.

برای لحاف نیز اینچنین است که الباه برای پتو های نازک تر میتونید اونها رو لوله هم کنید و در حالی که پیچیده هستند در کنار هم تو کمد قرار دهید.

Untitled

Untitled

در صورت نبود و یا پر بودن کمد دیواری چه کنیم؟

اما اگر به طور کل فضای کمد دیواری شما تا خرتناق پر شده و دیگر فضایی برای اونها و یا بقیشون نیست، بهتره که برید سراغ خرید چیزهایی مثل سبد های بزرگ بافتنی که میتونین در کنار کمبل ها هم قرار دهید و یا تو اتاق ها باشن و توشون بالسش و یا پتو ها قرار بگیرن.

از طرفی هم استفاده از کمد دیواری های زیپی که از جنس پارچه هستند کمک کننده ای مناسب برای شما میتونن باشن که درون اونها از تشک گرفته تا لحاف و بالش جایگذاری کنید و زیپشون رو بکشید تا پنهان بمونن.

از فضای بالای کمد دیواری ها غافل نشید که خیلی کمک کننده هستند و میتونمدی هم بالش و هم پتو ها رو در این فضا بچینید و از تمیزی که به دست اومده کیفش رو ببرید.

201762013838740636a

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی