|

همسر داریوش مهرجویی اولین بار اینجا دیده شد

سکانسی از نقش آفرینی وحیده محمدی فر در فیلم سینمایی لیلا را مشاهده کنید. این فیلم ساخته داریوش مهرجویی است. لیلا در سال ۱۳۷۶ اکران شد.

لینک کوتاه کپی شد

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر چندی پیش جامعه ایران را به شوک فرو بردند. داریوش مهرجویی از کارگردانان بزرگ سینمای ایران و وحیده محمدی فر همسر او، فیلمنامه نویس شناخته شده ای بود که هفته گذشته در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسیدند. قاتل داریوش مهرجویی پس از چند روز دستگیر شد و علت قتل او و همسرش تسویه حساب شخصی و خانوادگی عنوان شد. پیکر داریوش مهرجویی و همسرش در خانه هنرمندان بهشت زهرا تهران به خاک سپرده شده است. داریوش مهرجویی خالق فیلم های ماندگاری نظیر گاو، سنتوری و هامون است. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبر ملت، وحیده محمّدی‌فر با نام اصلی رقیه محمدی‌فر (۱۹ بهمن ۱۳۴۷ – ۲۲ مهر ۱۴۰۲) فیلمنامه‌نویس، طراحِ لباس و دستیارِ کارگردان ایرانی بود که در ۱۹ بهمن ۱۳۴۷ متولد شد. او در ۲۲ مهر ۱۴۰۲ به همراه همسرش داریوش مهرجویی در ویلای شخصی خود در شهرک زیبادشت منطقه فرخ‌آباد در شهرستان فردیس به قتل رسید. او دانش‌آموختهٔ روان‌شناسی از دانشگاه تهران بود.

وحیده محمدی فر با بازی در فیلم لیلا وارد سینما شد و بعد فیلمنامه چند اثر سینمایی معروف را نوشت. آخرین تجربه کار او، نوشتن فیلمنامه لامینور بود که داریوش مهرجویی آن را ساخت.سکانسی از نقش آفرینی وحیده محمدی فر در فیلم سینمایی لیلا را مشاهده کنید. این فیلم ساخته داریوش مهرجویی است. لیلا در سال ۱۳۷۶ اکران شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی