|

نوزاد یک روزه آمریکایی بر اثر به کرونا درگذشت

مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری‌ها، از ۱۲ فوریه تا دوم آوریل، بیش از ۲۵۰۰ مورد تایید‌شده ابتلا به ویروس کرونا در کودکان را تایید کردند.…

لینک کوتاه کپی شد

پزشکی قانونی ایست بیتون روگ گفت، یک نوزاد یک روزه در لوئیزیانا براثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته است.

مادر این نوزاد به دلیل علائم و نشانه‌های کووید-۱۹ در بیمارستانی در بیتون‌روگ پذیرش شد و همزمان با مبارزه با این بیماری، دچار زایمان زودرس شده و نوزادش را سه ماه زودتر به دنیا آورد.

او هنوز در بیمارستان و زیر دستگاه تنفس بستری است.

دکتر بو کلارک گفت: «مادر دچار زایمان زودرس شد و در نهایت نوزاد نارس به دنیا آمد و به علت نارس بودن شدید، نتوانست زنده بماند.»‌

این پزشک متخصص پزشکی قانونی گفت نوزاد تحت آزمایش کووید-۱۹ قرار نگرفت، اما دکترها در مرکز اپیدمیولوژی ایالتی متفق القول گفتند که مرگ او می‌تواند با ویروس کرونا مرتبط باشد.

این اولین مورد مرگ یک نوزاد بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایالت لوئیزیانا است.

پزشکان در حال بررسی امکان انتقال ویروس کرونا از مادر به نوزاد، در حین زایمان هستند.

مرکز کنترل و جلوگیری از بیماری‌ها، از ۱۲ فوریه تا دوم آوریل، بیش از ۲۵۰۰ مورد تایید‌شده ابتلا به ویروس کرونا در کودکان را تایید کردند. حدود شش درصد از این موارد نیازمند بستری شدن در بیمارستان بودند. این نهاد سه مورد مرگ را نیز تایید کرده است.

مرگ نوزاد نارس، از جمله هفت مرگ بر اثر ویروس کرونا است که روز دوشنبه از سوی مسئولان بیتون روگ اعلام شد. بر اثر همه‌گیری بیماری، ۲۷ نفر در پایتخت ایالت لوئیزیانا جان باخته‌اند.

لوئیزیانا حدود ۱۵ هزار مورد ابتلا در این ایالت را شناسایی کرده که ۵۱۲ نفر در این میان جان باخته‌اند.

تا تاریخ ششم آوریل، در این ایالت ۵۶۲ بیمار با دستگاه کمک‌تنفسی تحت مراقبت بوده اند. جان بل‌ادواردز فرماندار لوئیزیانا گفت نرخ بستری شدن در بیمارستان در حال کاهش است و مسئولان به موفقیت‌آمیز بودن تلاش‌ها برای کنترل اوضاع و اعمال مقررات فاصله‌گذاری اجتماعی از اوایل ماه گذشته میلادی اشاره کرده‌اند.

به گفته دانشگاه جانز هاپکینز در روز دوشنبه، همه‌گیری کووید-۱۹ تاکنون جان بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر را در ایالات متحده گرفته است.

جواب آزمایش بیش از ۳۵۶ هزار نفر نیز مثبت اعلام شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها