|

آرمیتا گراوند؛ گاه شمار بیهوشی تا خاکسپاری با جزئیات

آرمیتا گراوند پس از حدود ۲۸ روز درگذشت. هفته پیش خبرهایی منتشر شد که ضربه مغزی او را تایید می‌ کرد. و دیروز اخبار حاکی از درگذشت او بودند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرمیتا گراوند، دختری که در مترو شهدای تهران بیهوش شد، پس از حدود ۲۸ روز درگذشت. هفته پیش خبرهایی منتشر شد که ضربه مغزی او را تایید می‌ کرد. و دیروز اخبار حاکی از درگذشت او بودند. اکنون با گاه شمار این رویداد غم انگیز همراه باشید.

9 مهرماه- خبر بیهوشی دختری نوجوان در مترو شهدا دست به دست شروع به چرخیدن کرد. خبرگزاری ها نام او را آرمیتا گراوند معرفی می کردند. دختر دانش آموزی که انگار آن روز در راه رفتن مدرسه بوده است.

آرمیتا گراوند بیمارستان

10 مهرماه- از لحظه ی انتشار این خبر، حرف ها و گمانه زنی های متعددی منتشر شدند تا اینکه خبرگذاری ایرنا علت بیهوش شدن آرمیتا گراوند را افت فشار اعلام کرد.

11 مهرماه- انتشار مصاحبه ای با پدر و مادر آرمیتا گراوند مهر تاییدی بود بر خبر روز گذشته ی ایرنا. شاهدان و همکلاسی های آرمیتا نیز همگی متفق القول این موضوع را قبول داشتند. لازم به ذکر است که تمام مصاحبه ها توسط خبرگزاری ایرنا صورت گرفته بود. 

آرمیتا گراوند خانواده

12 مهرماه- همشهری بیان داشت که ماموران مترو تذکر حجاب نمی دهند. تاکیدی که برای رد فرضیه ها و شایعه ها بیان شد و خانواده آرمیتا گراوند نیز عدم تذکر مامور یا ماموران را تایید کردند. همان روز بود که ویدئویی از آرمیتا در مترو  وایرال شد.

آرمیتا گراوند مترو

13- مهرماه- اخبار مختلفی از بازداشت شدن مادر آرمیتا دست به دست می شد تا اینکه خبرگزاری میزان آن را رد کرد.

14 مهرماه- پدر و مادر آرمیتا اعلام داشتند که تحت هیچگونه فشار و محدودیتی قرار ندارند و تاکنون نیز دستگیر نشده اند.

15 مهرماه- اخبار همچنان در حال انتشار لحظه ای بودند و با وجود بیانات و مصاحبه های شاهدین و والدین آرمیتا گراوند، همچنان شایعاتی در حال دست به دست شدن بود. بسیاری از افراد خواستار شفافیت بیش از پیش موضوع بودند که در همین حین شرق اعلام کرد واگن متروها فاقد دوربین هستند. لذا از داخل واگنی که آرمیتا بیهوش شده نیز ویدئویی در دست نیست.

19 مهرماه- روزها در پی هم می گذشتند و حواشی ادامه داشت تا اینکه برنا اعلام کرد حال جسمانی آرمیتا گراوند رو به وخامت گذاشته است.

30 مهرماه- برنا اعلام کرد که مرگ مغزی این دانش آموز یعنی آرمیتا گراوند قطعی است.

6 آبان ماه- ایرنا در خبری رسمی از درگذشت آرمیتا گراوند خبر داد. دختر 17 ساله ای که در 13 فروردین 1385 متولد شد و در 6 آبان 1402، در پی مرگ مغزی، برای همیشه چشم از جهان فروبست.

7 آبان ماه- فارس با انتشار تصاویری، روایتی از مراسم تشییع و تدفین پیکر آرمیتا گراوند را ارائه داده که در ادامه ی مطلب می بینیم.

آرمیتا گراوند خاکسپاری

آرمیتا گراوند تدفین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی