|

ماجرای دختران دانشجو بی حجاب در جشن فارغ التحصیلی پردیس کیش دانشگاه شریف

فیلم منتشر شده از دانشجویان بی حجاب پردیس کیش دانشگاه شریف در جشن فارغ التحصیلی بازتاب گسترده ای داشت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ویدیویی از مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان پردیش دانشگاهی صنعتی شریف کیش در فضای مجازی منتشر شده است، حالا حجاب دانشجویان دختر در این تصاویر بحث‌برانگیز شده است. آنطور که ویدیو منتشر شده از این مراسم نشان می دهد بیشتر دانشجویان دختر حاضر در این مراسم حجاب کامل و درستی نداشتند و اکثراً بدون روسری یا مقنعه در این مراسم حاضر شده بودند.

5945563

واکنش وزارت علوم به هنجار شکنی دختران در مراسم جشن فارغ التحصیلی

 علی شمسی‌پور، سخنگوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری درباره این ویدئو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پیرو اتفاقات ناهنجاری که در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف افتاده است، وزیر علوم دستور پیگیری و بررسی و اعلام نتیجه ظرف ۴۸ ساعت صادر کرد. با متخلفین در هر سطحی برخورد قانونی جدی خواهد شد.

کمی درباره پردیس کیش دانشگاه شریف

پردیس بین‌الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف در سال 1383 فعالیت خود را با همکاری دانشگاه کیش (وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش) در جزیره کیش آغاز کرد. در آغاز این همکاری و با امضای توافقنامه‌ای بین سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه صنعتی شریف مدیریت دانشگاه کیش طی یک دوره انتقال 4 ساله به دانشگاه صنعتی شریف واگذار شد و سپس در پایان این دوره و در سال 1388 دانشگاه کیش رسماً به دانشگاه صنعتی شریف به عنوان پردیس بین‌الملل واگذار گردید.
 
این واحد دانشگاهی در حال حاضر در سه مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های فنی و مهندسی دانشجو می‌پذیرد.
 
دانشجویان برای تحصیل در پردیس کیش باید شهریه بدهند و حداقل میزان شهریه این دانشگاه در هر ترم 20 میلیون تومان است که البته برای مقطع ارشد و دکتری این مبلغ تقریباً ترمی 50 میلیون تومان است. اضافه کنید به این مبلغ هزینه خوابگاه که حدود 15 تا 20 میلیون تومان برای هر نیم سال است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی