|

به زودی منتظر افزایش حقوق کارگران باشیم؟

آیا به بهانه پرداخت‌های جدید در قالب مناسبت‌های مختلف افزایش حقوق کارمندان دولت کلید خورده است؟ جزئیات این گزارش را در ادامه بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

حدود 2 هفته از ابلاغیه تازه سازمان اداری و استخدامی برای پرداخت پاداش یک میلیون تومانی به کارکنان دولت در مناسبت‌های ملی و مذهبی می‌گذرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم، بر اساس ابلاغیه رئیس سازمان اداری و اســتخدامی بر مبنای بخشــنامه معاون اول رئیس‌جمهور، به مناسبت هر یک از اعیـاد مذهبی و روزهای خـاص، به کارکنان دولت یک میلیون تومان پاداش پرداخت می‌شود.

نیمه آبان ماه اصلاح پرداخت‌های مناسبتی و رفاهی در مصوبه ضوابط اجرایی مزایای جانبی کارکنان دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس سازمان اداری و استخدامی به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده بود.

لازم به ذکر است، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در جریان امضای مصوبه مــزد 1402به نمایندگان کارگری در شــورای عالی کار متعهد شد  که اگر در طول سال، حقوق کارمندان افزایش یافت، نسبت به افزایش دستمزد کارگران نیز اقدام شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این موضـوع  مصداق افزایش حقوق کارمندان دولت می‌باشد؟ در این صورت بایستی منتظر افزایش حقوق کارگران هم بود.

ثصبثصصثل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی