|

آخرین خبرها از پرداخت عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی امروز دوشنبه 30 بهمن

عیدی بازنشستگان برای 1402، 2/5 میلیون تومان است، اما در 1390 مقدار این عیدی 350 هزار تومان بود و پس از آن عیدی بازنشستگان از تورم عقب افتاد.

لینک کوتاه کپی شد

میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه راهپیمایی در روز ۲۲ بهمن با اشاره به دستاورد‌های کلان انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: در حوزه تامین اجتماعی که حوزه ماموریتی ما است، رشد خوبی داشتیم. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ان‌شاءالله بتوانیم تمام خدمات را برای مردم با کیفیت خوب ارائه کنیم. وی درباره زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: پس از اتمام پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان عیدی واریز می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مخاطب 24؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: در حال تامین منابع هستیم و ا‌ن‌شاءالله تا دهم اسفندماه امسال عیدی پرداخت می‌شود.

اما مساله این است که اگر دولت همچنان عیدی بازنشستگان را با تورم افزایش می‌داد مقدار آن در ۱۴۰۲ باید ۵.۷ میلیون تومان تعیین می‌شد.

به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، هنوز میزان عیدی بازنشستگان کارگری مشخص نشده است، اما به روال هرساله عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی تقریباً برابر با عیدی بازنشستگان دولت مصوب و پرداخت می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی